he he hyvä idea hallitukselta, koeajan pidetäminen

Irtisanominen

Pitäisi koskea etenkin Hallituksen koeaikaa, tosin olisi riittänyt tuo normaali 4kk , kyllä siinä jo tuli täysin vakuuttuneeksi Hallituksen taitamaton -sosiaalisuus, -neuvottelutaitojen puute, -sanelupolitiikan yritys,- taitamattomuus, -osaamattomuus, -luottamuksellisuuden menetys, - asioiden vääristelyt ,- huonosti sekä puuttellisesti tehdyt valmistelut asioista,- kyseenalainen oman lähipiirinsä edustaminen ,- pyrkimys tehdä työantajan näköistä politiikkaa, - kokonaisuuksien hahmottaminen, -hyvinvoinnin ja kansanterveyden heikentäminen ja unohtamalla paketista täydellisesti lapset ja heidän oikeutensa turvalliseen huolettomaan lapsuuteen ja vanhempiensa kanssa vietettyyn aikaan.

Jos ei ole työssään vakuuttanut osaamistaan, eikä herätä luottamusta, sekä toistuvasti epäonnistuu yrityksissään, eikä hahmota kokonaisuutta, uhka joillekkin kansan ryhmille, -ja taloudelle, niin tulisi irtisanoa ilman koeaikaa, ja antaa paikkansa toisille.

5

157

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iltakouluun

Hallitus saisi lopputilin, mutta pääsisivät iltakouluun opiskelemaan noita puuttuvia taitoja työttömyyskorvausta vastaan.

• JehToivotonSakki

Rahan haaskausta kouluttaa noin tapoihinsa jämähtäneitä, tavallisesta elämästä vieraantuneita, ja toivottomalta näyttäviä tapauksia.

• pölkkypää

Pölvästi kirjoitit iltakoulu palstalle. Pitäisikö sinun arvostella.muita

• assimeiju

Hallitus antaisi mielellään keppiä palkansaajille, eläkeläisille, sairaille, eläkeläisille ja työttömille. Onneksi liitot laittaa vähän hanttiin, sillä muuten tehtäisiin ympäripyöreää päivää, muutaman päivän kesälomalla ja sairastettaisiin omaan piikkiin ja työttömät tekisivät vastiikkeellista työtä herrojen orjana.

Parhaiten päärjääville, rikkaille ja sijoittajille porkkanaa ja mikä revitään ensimmäisessä kappaleessa olevilta riistettäviltä se annetaisiin kaikki herraporukoille.

• missarehellisyys

NIIN MITÄ TÄMÄ MÄTÄ SSS HALLITUS ON SAANUT AIKAAN EI YHTÄÄN MITÄÄN JÄRKEVÄÄ. ENSITÖIKSEEN 3KK PALKALLISELLE KESÄLOMALLE JA SITTEN 2 KK PALKALLISELLE JOULULOMALLE SITTEN MARISTaan kiireestä. Missä muussa Euroopan valtiossa on noin pitkät lomat täydellä palkalla???????????????????

MISSÄ TEHOKKUUS MITÄ KAIKILTA MUILTA VAADITAAN!!??????????
      MISSÄ TALKOISIIN OSALLISTUMINEN?????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      600
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe