tulkaa parit nauttimaan 24.3 vaihdetaan välillä ja pidetään hauskaa.
unisex tampere
15
833
Vastaukset
- ek1
ollaan myös tulossa sinne ginemaan olemme käyneet ennenkin ja takuu varmasti on hauskaa.
- minäk
onko pareja tulossa?
- olemme
olemme tulossa 17 jälkeen m55 n50
- tulemme
tottakai tullaan katsotaan onko muita asian harrastajia me nautitaan kun meidän aktia katsellaan.
- kunnonkimpat
Tulemme tänään klo 17 jälkeen Nainen 34 160/70 isot rinnat ja peppu Mies 51 188/75 hoikka isosti varustettu.
- sexse
tänään klo 17 ollaan paikalla kiimaisena
kertokaas kävijät ja kokijat miten em. paikka toimii, jos sitä itekkin sinne tulis paikan päälle joskus ?
- Noin-se-menee
Toimii siten, että menet liikkeeseen sisään, maksat lipun ja menet peremmälle suljettujen ovien taa ja toimit muiden kanssa, mikäli juttu miellyttää.
- PaikallaolijaM40
Kiitoksia teille rohkea pari jotka esiinnyitte välillä katselukopissa ja välillä isommassa tilassa. Nainen oli upea, ja voihki kiihottavasti. Oli mahtavaa seurata naintianne, ja teki mieli mukaan, mutta ikävä kyllä ei päässyt mukaan. Kiitos kiihottavasta showsta!!
- mekink
nyt huomenna cineman uudistus avajaiset kaikki joukolla mukaan ja nauttimaan kunnon perjantai ilta.
- ripeä1975
Huomenna iltapäivällä on kuhinaa, kaikki mukaan!
- Going4it
Täällä pari (n27/m36) joita kiinnostaisi käydä ja saada kaikin puolin fiksua miesseuraa mukaan ainakin gloryholen kautta ja mahdollisesti jos hyvin menee niin mukaan muutenkin.
Ketään kuvauksen täyttävää menossa paikan päälle 20 tai 21.10:tä?Moi Going4it!
Oisin tosi kiinnostunu pitään hauskaa teidän kanssa Unisexissä teidän haluamillanne säännöillä. :) Oon 30-vuotias sinkkumies Tampereelta, varmasti kaikin puolin fiksua seuraa ja luotettava sekä rento tyyppi.
Kumpi vaan noista päivistä kävis mulle, ilmotelkaa itestänne niin sovitaan tarkemmin!- Going4it
Kundi30Tre kirjoitti:
Moi Going4it!
Oisin tosi kiinnostunu pitään hauskaa teidän kanssa Unisexissä teidän haluamillanne säännöillä. :) Oon 30-vuotias sinkkumies Tampereelta, varmasti kaikin puolin fiksua seuraa ja luotettava sekä rento tyyppi.
Kumpi vaan noista päivistä kävis mulle, ilmotelkaa itestänne niin sovitaan tarkemmin!Mitenkäs voisimme sopia tarkemmin?
Voitaisiin vaikka sähköpostilla vaihtaa ajatuksia, jos ei ihan vaan tässä keskustelupalstalla?
Mun sähköpostiosoite on [email protected], pistäkää vaikka sinne viestiä, niin saadaan homma etenemään ja kirjeenvaihto aluilleen. :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4703457SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1152622Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842152Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1671977Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä121891- 1471796
- 941611
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi431494Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3551336Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351333