Anne-Maria etsii kirjeystävää
anne-maria_
8.3.2016 18:21
Palstalla monet ovat etsineet kirjeystävää. Niin minäkin nyt.
Olen nuori epileptikko. Äitini oli alkoholisti. Olen uskovainen. Minulla oli aiemmin lukihäiriö. Opin lukemaan 10-vuotiaana, ja sain lukemisen ja kirjoittamisen ohjausta kymmenen vuotta. Jo monta vuotta sitten ohjaajani sanoi, että minulla ei enää ole mitään lukihäiriötä, vaan osaan lukea ja kirjoittaa aivan yhtä hyvin kuin muutkin.
Epileptisiä kohtauksiakaan en ole saanut kokonaiseen vuoteen. Minulla on enää lievä lääkitys.Uskovainen lääkäri sanoi, että kohtaukset saattavat loppua kokonaan. Hän sanoi, että Jeesuskin paransi sairaita, jotenka Jeesus voi parantaa minutkin.
Epileptiset kohtaukset voivat olla hengenvaarallisia. Pitkään olin siinä luulossa, että en voisi koskaan saada perhettä. Nyt kuitenkin lääkäri sanoi, että minähän olen aivan normaali nuori nainen, joten perheen perustamiselle ole mitään esteitä. Minä en edes näytä kehitysvammaiselta enkä tylsämieliseltä, vaan aivan tavalliselta. Olen 25-vuotias, pieni ja hoikka. Tumma niin kuin muutkin mustalaiset.
Minulla on myös työpaikka, jossa saan touhuilla aivan itsekseni ja tehdä kaikkea mitä osaan. Siivoan. Pesen pyykkiä. Kolaan lunta. Hiekotan. Hoidan pihaa ja kukkia. Kaksi kertaa vuodessa pesen paikan ikkunat. Olen ollut tässä jo kaksi vuotta. Työnantajakin on tyytyväinen. Minulla on työpaikalla oma pieni huone. Melkein joka päivä luen kirjoja ja kirjoitankin omaksi ilokseni. KIrjeitä en ole koskaan kirjoittanut, eikä kukaan ole kirjoittanut minulle.
Tietokoneen ruudun valojen välkekin voisi laukaista epileptisen kohtauksen, mutta minulle ei ole niin käynyt. Olen jo viisi vuotta sitten opetellut käyttämään tietokonetta. Monesti joku hakee minut seuroihin rauhanyhdistykselle, jonne on pitkä matka. MInulla ei ole autoa enkä epilepsian takia saisikaan ajaa autoa.
Olisin kiitollinen, jos joku uskovainen kirjoittaisi minulle joskus.
[email protected]
__
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14170865/anne-maria-etsii-kirjeystavaa
"Enkelille" kirjeystävä?
E_N_Keli
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446