Olin eilen kaupungilla niin näin isän menevän kuntosalille noin 14v. tyttärensä kanssa. 14v. tyttö kuntosalilla???!!?!?!?!?!? Tällä tytöllä oli myös meikkiä. Herran jestas siis MITÄ HELVETTIÄ!!?!?!!?!???!!?
Mihin tää maailma on menossa.
11
76
Vastaukset
- lenkkimummo
Niiiin. Kaikesta pitää maksaa, jotta tuntee itsensä kauniiksi ja tehokkaaksi. Ilmainen lenkillä juoksu on tyhmää, lähes ilmainen uimahallissa käynti tai uintiseurojen avannossa pulahtaminen on tyhmää.
Kuntosalilla käydään vauvasta vaariin. Mitä kalliinpi, sen hienommalta se tuntuu. Ja on pakko käydä, kun maksaakin niin mukavan paljon!- rautaajalenkkieilyä
Minä ihmettelen puolestani näiden voimailun ja lihaskuntoharjoittelun vastustajien juttuja. Pitäisi aina vaan hölköttää pitkin pururatoja.
Ja avantouintia vaihtoehdoksio kuntosalille? Joo...
- Setä_Namu
Mikäs sen hienompaa kuin tyttö pylläilemässä kuntosalilla.
- itkuntuloa
"Maailmanmenoa"
Päätitkö itse ottaa siiderin ja makkaraa koti sohvallasi? - Gyujhgrt
Vai niin. Minäkin oon nähdyt vaikka mitä. 30vuotiaita ,jotka kuitenkin väittävät olevansa 17v.
Oon nähdyt joidenkin menevän kauppaan ja kaupasta pois. Kouluun ja koulusta pois. Töihin ja töistä pois jne.
Oon nähdyt ihan meikittömiä ja meikkaamattomia, rumia ja kauniita, lihavia, laihoja, normaaleja , ihan hupeloita. Meitä on miljooniin juniin.... - jokainen_tyylillään
Taisi mennä katsomaan iskän kuntoilua.
Meinaan että voi muuten maskara levitä naamalle.
But so what? - met-menhän
ainuhhaan selfästi hunnikhon kaiket,niinson.
- Silmät-ei-valehtele
Minä näin eilen klaukkalan pääkadulla elävän nikkarin
vai miksi niitä sanotaan,
mutta näin kuitenkin. - mitäihmettä-
mie näin eilen sysmän torilla ihka oikean lissun ! jollekkin pultsarille oli sakkoa kirjoitaamassa, kun pultsari oli kadulle kusu.
- HopeIsComing
Aloittajalle on helppo vastata, maailma on menossa juuri sinne, minne se kuuluukin, kohti maailman tappia, ja tapin paikka kartalta löytyy Jisreelin laaksosta, Mediggon tasongolta , tunnetaan myöskin käsitteenä Harmageddon.
- t.m.rubio
Trumppi voittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648