Soinin kanssa rukoileminen maksaa 150Euroa

UlostetaanMinisteri

Harras katolilainen Timo Soini (ps) rukoilee aamiaistilaisuudessa poliitikkojen ja muiden yhteiskunnallisten vaikuttajien kanssa.

5.3.2016 Iltalehti
Neljä kansanedustajaa on kuluneella viikolla houkutellut kollegoitaan rukoilemaan yhdessä perussuomalaisten puheenjohtajan, ulkoministeri Timo Soinin kanssa.

- Hyvä kollega, toivomme, että vastaat kutsuumme myöntävästi, nelikko vetoaa Iltalehden käsiinsä saamassa kirjeessä.

Allekirjoittajien mukaan hotelli Hilton Kalastajatorpalla pidettävä tilaisuus on "poliittisesti ja tunnustuksellisesti sitoutumaton"

Suljettujen ovien takana

Rukousaamiaisen sisällöllinen huippukohta on jo nimensäkin mukaisesti raamatunluku ja rukous, jonka suorittaa Timo Soini. Soini on katolilainen, ja hän on puhunut usein avoimesti uskostaan.

Soinin kanssa rukoileminen maksaa osallistujille 120 euroa.

60 euroa enemmän sijoittamalla pääsee osallistumaan myös aamiaistilaisuuden jälkeen järjestettävään Luottamus tulevaisuuteen -arvofoorumiin, jonka pääpaino on turvapaikanhakijoissa.

PS. Soini on osallistunut myös Valkoisen talon rukousaamiaisiin.
Ja kenenkähän piikkiin?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KenelleRahat

Mahtoikohan Pääministeri Sipilä lestadiolaisena osallistua tai mahtua mukaan lihapatojen ääreen. Vai toimiko peräti sponsorina?

Yhdellä rukousaamiaisen hinnalla olisi ruokittu 20 köyhyydessä elävää a`6€

• Wickström_järkyttää

"André Wickströmin heitto järkyttää: ”Massamurhan toivominen ei ole mikään vitsi”

http://kuvat.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/artikkelikuva_std/kuvat/nayttokuva_2016-03-07_kello_13.41.39.png

"Suositun koomikon André Wickströmin tviitti rukousaamiaisista kuohuttaa.

– Maksua vastaan voit rukoilla Timo Soinin kanssa. Rukoilen että Jesus ilmestyy ja tappaa kaikki siellä olevat, Wickström tviittasi eilen.

Perussuomalainen kaupunginvaltuutettu Sanna Antikainen ihmettelee Wickströmin heittoa.

– Tiedän, että koomikoilla on lupa vitsailla hiukan rajummin kuin meillä taviksilla. Meillä on Suomessa myös sananvapaus. Mutta kuuluuko sananvapauden piiriin oikeus julkisesti unelmoida massamurhasta? Kannattaa muistaa, että tänä vuonna tulee täyteen seitsemän vuotta Kauhajoen kouluampumisesta - siis massamurhasta, jossa kymmenen ihmistä menetti henkensä, Antikainen kirjoittaa blogissaan.

Wickström ei ole toistaiseksi sen suuremmin kommentoinut kohua. Tosin toiselle Twitter-käyttäjälle hän vastasi, ettei ole tietääkseen sanonut mitään rasistista."

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/177096-andre-wickstromin-heitto-jarkyttaa-massamurhan-toivominen-ei-ole-mikaan-vitsi

.

• JuhoKierola

Ja kun perussuomalainen möläyttelee ja joutuu ainakin valtakunnan mediassa tilille niin se oli vaan vitsi.

• nenäpäivähalpa

Oletko selvittänyt minne rahat menevät? Soiniko pörsään? Muistelen, että esim. nenäpäivinä, saattaa lippu illallispöytään, muihin kemuihin tai unohdettujen artistien kondertteihin maksaa satoja ellei tuhansia euroja?

• Paitsi_että

Fariseukset tunnettiin hyvin jo 2000 vuotta sitten.

• persunero

Pitääkö tilaisuudessa rukoilla ja katsoa kun Soini syö koko Kalastajatorpan tyhjäksi ? Eikö puoluetoimisto voisi tehdä nauhoitusta jossa Soini syö ? Tietysti nauhoitteen katsominen maksaa jotakin.

• SariEsajahh

Ja minnehän nämä eliitin ruokarahat kulkeutuvat? Hotelli Hiltonin tilavuokriinko?

• Leipäjono112

Mä rukoilen Soinia antamaan minulle 150 euroa leipään ja makaroniin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe