Olen siis Jehovantodistajien mainosvaltuutettu ja haluaisin keskustella vakavasti aiheista
-karttaminen
-miksi meillä on ollut liian ennenaikaisia odotuksia Harmagedonista?
-miksi emme käytä verta lääketieteellisenä hoitotoimenpiteenä?
-miksi me vain olemme ainoa oikea uskonto?
-mitä sinun tulisi tehdä jotta voisit pelastua?
-miksi vain me tiedämme Jumalan nimen.
-vastaan myös kysymykseen miksi leijona hymyilee, jos se vielä jotakin täällä kiinnostaa.
ps toivon että ette toimita minun postiluukusta materiaalia punakynällä alleviivauksin
mainosvaltuutettu
4
<50
Vastaukset
Kuten kookoo2-postauksistani voit päätellä, minä hoidan vähän samoja asioita, eli jt pr-asioita. Miten olen mielestäsi onnistunut. Muutkin saavat vastata. Kaikkeni olen yrittänyt jt kilpeä kiilloittaessani. Mutta kun palstalla on oikeita suurpanettelioita.
- mainosvaltuutettu
Sinulla on onnistumisen etuna nuo ylitsepursuavat todisteet. Niitä vähän kadehdin, mutta muuten "älä nyt suutu vaikka vähän arvostelen" kipesi ruskea ruoste vielä rehottaa.
- HalleluJah_
Hei sinulle !
Minä puolestani olen herätyksellisen seurakunnan päätoiminen umpi-kiero mainosvaltuutettu ja koen saaneeni itse Jeesus Jumalalta mission s24:n Jehovan todistajat palstalle todistajuudesta ja todistajista ilkeily-kettuiluun, jota arkikielessä myöskin v**ksi kutsutaan.
Koen Herraan jatkuvan läsnäolon, siunauksen ja ohjaavan käden ylläni tässä hurmoksellisessa ylhäältä uudesti syntyneen elämäntyöllisessä suorastaan orgastisessa kettuilu-missiossani.
Ihan vertailun vuoksi kysyn miksi meillä herätyksellisillä:
- miksi me olemme hihhuli-hurmoksellinen amerikkalaisperäinen uususkonto-lahko?
- miksi meillä on todistajuus hyvin kivuliaana piikkinä syvällä lihassamme, miksi Herra meitä sillä koettelee?
- miksi vain meidän markkinoimalla uskolla saa pelastuksen?
- miksi me ylhäältä uudesti syntyneet olemme niin kettumaisia lähimmäisillemme joita todistajatkin ovat?
- miksi me hihkumme käsittämättömiä kielimongerruksia ja stranssi-kiihkoissamme kieriskelemme kuolaten lattioilla?
- miksi harrastamme henkisen väkivallan hoitokokouksia?
- miksi olemme suvaitsemattomia ja ilkeitä jos joku jäsenistämme ei taivu muottiimme tai lähtee pois ja kiroamme hänet S.aatanan omaksi helkutin lieskoihin?
- miksi meillä demoniuhka on jatkuvasti läsnä?
- miksi uhkaamme ja kiristämme h.evetin lieskojen ikuisella kidutuksella?
- miksi solvaamme ja piinaamme kanssamme eri tavoin ajattelevia?
- miksi harrastamme kaikkea mahdollista kaksinaismoraalisuutta, tekpyhästi Herran armoon tukeutuen?
- en lupaa vastata kysymykseen siitä miksi minä demonipelkoinen piruilen ja ilkeilen vuodesta toiseen JT-palstalla
Lopuksi toivotan Herran siunausta kaikille uskontovereilleni!
HalleluJah, eli ylistäkää Jahia päivittäin veljeni ja sisareni !
Amen - mainosvaltuutettu
- miksi me olemme hihhuli-hurmoksellinen amerikkalaisperäinen uususkonto-lahko?
no älä välitä se on sukuvika meilläkin
- miksi meillä on todistajuus hyvin kivuliaana piikkinä syvällä lihassamme, miksi Herra meitä sillä koettelee?
sitä kuritetaan ketä rakastetaan, itse asiassa olemme hyvin otettuja siitä
- miksi vain meidän markkinoimalla uskolla saa pelastuksen?
no sitä samaa se pukkaa meilläkin
- miksi me ylhäältä uudesti syntyneet olemme niin kettumaisia lähimmäisillemme joita todistajatkin ovat?
no on tuttu juttu, kun on muita viisaampi hienompi ja korkeasti komeempi, niin näkee toiset toisarvoisena.
- miksi me hihkumme käsittämättömiä kielimongerruksia ja stranssi-kiihkoissamme kieriskelemme kuolaten lattioilla?
no toi ei ole vielä meille auennut, mutta uskon ja toivon että mekin saadaan tähän ohjeet ja sit ni aina kun tavataan niin heittäydytään yhes.
Oon huomannu että te hellarit ootte kovii futaajii.
- miksi harrastamme henkisen väkivallan hoitokokouksia?
tohon ei pysty vastaa, kun meitä on kielletty tulemasta teidän hoitokokouksiin, mut järjestetäänkö ne kirjastossa?
- miksi olemme suvaitsemattomia ja ilkeitä jos joku jäsenistämme ei taivu muottiimme tai lähtee pois ja kiroamme hänet S.aatanan omaksi helkutin lieskoihin?
meillä taas ollaan tollasissa tapauksissa tosi kylmii.
- miksi meillä demoniuhka on jatkuvasti läsnä?
me ajellaan niistä osa teille päin, kun ne pirulaiset pesii meidän valtakunnansaleilla.
- miksi uhkaamme ja kiristämme h.evetin lieskojen ikuisella kidutuksella?
se on pelkkä mainos temppu, vähän niin kuin joulupukki
- miksi solvaamme ja piinaamme kanssamme eri tavoin ajattelevia?
itseppähän me niin kuin he haluavat sitä.
- miksi harrastamme kaikkea mahdollista kaksinaismoraalisuutta, tekpyhästi Herran armoon tukeutuen?
tossa oomme vähän jäljessä teitä, meillä pitää tehdä tuo salassa.
- en lupaa vastata kysymykseen siitä miksi minä demonipelkoinen piruilen ja ilkeilen vuodesta toiseen JT-palstalla
sehän on pelkkää rakkauden osoitusta meille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733325
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311891Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161441- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53955