Veljeni sairastaa agressiivista syöpää ja hoito ei enään auta.Pydään rukousta hänen puolestaan että kipuja ei tulisi ja että hän saisi kuolla rauhallisesti pois.Omalle kohdalle toivon,että Jumala kutsuisi että löytäisin itselle rakkauden ja myöskin rahaa,että pääsen tapaamaan veljeäni ja hyvästelemään hänet ,olen työtön nyt.
Esirukouspyyntö
6
214
Vastaukset
- Etsikko2016
Veljeni sairastaa agressiivista syöpää ja hoito ei enään auta.Pydään rukousta hänen puolestaan että kipuja ei tulisi ja että hän saisi kuolla rauhallisesti pois.Omalle kohdalle toivon,että Jumala kutsuisi että löytäisin itselle rakkauden ja myöskin rahaa,että pääsen tapaamaan veljeäni ja hyvästelemään hänet ,olen työtön nyt.
[email protected] Herra kuulkoon pyyntösi, auttakoon lievittämään veljesi kivut, auttakoon sinua pääsemään käymään veljesi luona sekä johdattakoon sinulle sen kumppanin, jonka hän on sinulle tarkoittanut. Siunausta sinun ja läheistesi elämään.
- kkddddd
rukouspyyntö että Jumala parantaisi minut Pyhän Poikansa Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja Veressä. Hyvyytensä aja armonsa tähden, Sanansa mukaan. Jumalan Sanaan ja Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja veressä tätä pyydän. auta Minua Pyhä Jumala. auta Rakas Jeesus. poista tämä sairaus kokonaan.
Poista tämä hirveä huimaus ja muut sairaudet.tee kokonaan terveeksi. poista korva/tasapaino sairaus, sydän ja aivo/verenkierto sairaudet. selkä ja vatsa sairaus sekä kurkkusairaus. poista mätä risoista ja kaikki viirukset, voi Pyhä Jumala auta lastasi, poista masennus ja ahdistus, anna syntini anteeksi.anna ilosi ja rauhasi Sydämeeni- helluntaiveliT
Jeesus, sinä sanot: Mitä ikinä te anotte minun nimessäni, te saatte sen.
Kiitos Jeesus että olet vastannut juuri oikealla tavalla kaikkiin näihin rukouspyyntöihin. ISO kiitos.
- Jeesuksen_rukous
Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika armahda meitä syntisiä.
- kiitosJeesus
Kosketa Jeesus parantavalla voimallasi. Osoita taivaallinen auktoriteettisi ja valtasuurutesi ja rakkautesi.
Tuomme nämä sairastavat sinun käsiesi alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku715335Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel342668Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1142250HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201925Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151859- 1111780
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2701273Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531234Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511134- 771055