Mitä punikit meinaatte

Punikitkin.pitää.ruokkia

http://is.mediadelivery.io/img/626/1638e574cfb949ed9437732063384e49.jpg

Mistä te ressukat sitten ruokanne, jos omamaa ei sitä tuota.
Kuvassa teitä punikkeja paljon arvossa arvokkaampi.
Hän tuottaakin.
Te punikit ette tuota mitään, muuta kuin harmia vain yhteiskunnalle,
5 miljardin edestä, josta osa menee oikeillekkin ihmisille.
Ihminen ei ole oikea JOS LAISKOTTELU AINA MIELESSÄ, JA YHTEISKUNNAN VASTAINEN TOIMINTA.

16

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiouj

      Taas on joku karannut jostakin, nimittelee punikeiksi kaikkia.
      Onko havaintoa, miehellä sininen yöasu, teksti:HUS, tohvelit ja natsikoppalakki.

      • SAK.hallitus

        20 punikkia.
        6 vasuria
        14 demaria


      • Himmeät.lyhdyt

        Punikiksi nimittely johtuu pakkomielteestä, jonka alkuperästä ei ole tietoa. Tuntomerkkeihin korjaus: armeijan palveluspuku (ylijäämä), armeijan karvahattu (ylijäämä) jossa puukokardi.


      • Numeroituna

      • korjataanvähän
        SAK.hallitus kirjoitti:

        20 punikkia.
        6 vasuria
        14 demaria

        Tuota... Nyt menee käsitteet sekaisin. Eli kommunisti on kommunisti, demari ON punikki, vasuri on vasuri, vihreä on hörhelö jne, ja näin.


    • Kai sitä on silloin syötävä ulkomailta tuotua ruokaa. Halvempaa se ainakin on enkä voi kokemusten perusteella makuakaan suuresti moittia.

      • Ramseksen.potut

        Ulkomaisesta ruoasta puheen ollen pääsimme jo viime viikolla maistamaan egyptiläisiä uusia perunoita. Ei lainkaan huonoja ja sopivatkin hyvin liharuoan kylkiäiseksi. Maussa ei kuitenkaan päästä ihan suomalaisen tai ruotsalaisen uuden perunan tasolle, mutta hyvä vaihtoehto egyptiläinenkin on.


      • Kana-Aulis
        Ramseksen.potut kirjoitti:

        Ulkomaisesta ruoasta puheen ollen pääsimme jo viime viikolla maistamaan egyptiläisiä uusia perunoita. Ei lainkaan huonoja ja sopivatkin hyvin liharuoan kylkiäiseksi. Maussa ei kuitenkaan päästä ihan suomalaisen tai ruotsalaisen uuden perunan tasolle, mutta hyvä vaihtoehto egyptiläinenkin on.

        Koitko lähiruuaksi sen.
        Siitäkin voi viisastella, että oikeasta paikasta lähiruuaksi, ostaja ja syöjä vain väärässä paikassa.


      • Valmistusmaalla.ei.väliä
        Kana-Aulis kirjoitti:

        Koitko lähiruuaksi sen.
        Siitäkin voi viisastella, että oikeasta paikasta lähiruuaksi, ostaja ja syöjä vain väärässä paikassa.

        Lähiruokahömpötys on kepulaista fuulaa, jolla vedotaan suomalaisten "isänmaallisuuteen" ja samalla kosiskellaan äänestäjiä.


    • Suo25mlaineN

      Milloin meillä vaihdetaan kaupan kaupankassat ystävällisiin ulkomaalaisin työntekijöihin. Kuljetukset on myös syytä siirtää mahdollisimman paljon ulkomaalaisten työntekijöiden tekemiksi.

      Vasemmisto täällä jo ajaa kotimaisen elintarviketeollisuuden alasajoa. Nähtävästi heitä harmittaa, kun suomalaisia on vielä alalla töissä.

      • soosoosossutaakooo

        Komukat ja heitä mielistelevät sossut poistettava heti eduskunnasta. Sitten laitettava kommarijärjestö pois SAKta terrorisoimasta.


      • pohjann
        soosoosossutaakooo kirjoitti:

        Komukat ja heitä mielistelevät sossut poistettava heti eduskunnasta. Sitten laitettava kommarijärjestö pois SAKta terrorisoimasta.

        Tuolle roska jäjestölle ei ole muuta nimitystä kuin PUNIKIT. täytyis olla paljon suuremmilla otsikoilla. PUNIKIT, PUNIKIT, PUNIKIT. mutta mennään näillä, kun ovat niin kauheita otuksia.


      • Uskoka
        pohjann kirjoitti:

        Tuolle roska jäjestölle ei ole muuta nimitystä kuin PUNIKIT. täytyis olla paljon suuremmilla otsikoilla. PUNIKIT, PUNIKIT, PUNIKIT. mutta mennään näillä, kun ovat niin kauheita otuksia.

        Kuka vois sanoa millä nuo kauheat otukset vois poistaa suomen työmarkkina järjestöistä. Ne tuhoaa Suomen jos voivat jatkaa SAKn tuhoamista. Tuota ei voida sallia, sillä täällä on suuri keskusta johtoinen työväestö. Joka neuvottelee palkat eikä heti ala lakkoileen niinkuin sossu-komukat. Heidät laitetaan hittoon liitoista.


      • soosoosossutaakoo
        Uskoka kirjoitti:

        Kuka vois sanoa millä nuo kauheat otukset vois poistaa suomen työmarkkina järjestöistä. Ne tuhoaa Suomen jos voivat jatkaa SAKn tuhoamista. Tuota ei voida sallia, sillä täällä on suuri keskusta johtoinen työväestö. Joka neuvottelee palkat eikä heti ala lakkoileen niinkuin sossu-komukat. Heidät laitetaan hittoon liitoista.

        Juuri näin Punikit hittoon kaikista SAKn liitoista. Uusi johto, KESKUSTA PERSSU, VIHREET. Punikeille pitää laittaa miljardi euron sakot. Raakalais maisesta käytöksestä kymmenien vuosien ajalta SAKssa.


    • OOskarsson

      Kas vain Pankkomajuri, Köntsä - Ylil. evp. esittelee morsiantaan ja vielä kertoo kuinka rakas ja arvokas on tämä hänen suuri rakkaus.

      • OpeOulusta

        Punikki Oskarsson jaksaa paskaa vääntää.
        Hällä tulee 4 tuuman paskakin 3 tuuman reiästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe