http://is.mediadelivery.io/img/626/1638e574cfb949ed9437732063384e49.jpg
Mistä te ressukat sitten ruokanne, jos omamaa ei sitä tuota.
Kuvassa teitä punikkeja paljon arvossa arvokkaampi.
Hän tuottaakin.
Te punikit ette tuota mitään, muuta kuin harmia vain yhteiskunnalle,
5 miljardin edestä, josta osa menee oikeillekkin ihmisille.
Ihminen ei ole oikea JOS LAISKOTTELU AINA MIELESSÄ, JA YHTEISKUNNAN VASTAINEN TOIMINTA.
Mitä punikit meinaatte
16
59
Vastaukset
- Kiouj
Taas on joku karannut jostakin, nimittelee punikeiksi kaikkia.
Onko havaintoa, miehellä sininen yöasu, teksti:HUS, tohvelit ja natsikoppalakki.- SAK.hallitus
20 punikkia.
6 vasuria
14 demaria - Himmeät.lyhdyt
Punikiksi nimittely johtuu pakkomielteestä, jonka alkuperästä ei ole tietoa. Tuntomerkkeihin korjaus: armeijan palveluspuku (ylijäämä), armeijan karvahattu (ylijäämä) jossa puukokardi.
- Numeroituna
Himmeät.lyhdyt kirjoitti:
Punikiksi nimittely johtuu pakkomielteestä, jonka alkuperästä ei ole tietoa. Tuntomerkkeihin korjaus: armeijan palveluspuku (ylijäämä), armeijan karvahattu (ylijäämä) jossa puukokardi.
Tämä löytyy sotilaspompan rinnuksesta "majurilla"
http://www.medal-medaille.com/military-merit-medal-sotilasansiomitali-miniature-p-12264.html - korjataanvähän
SAK.hallitus kirjoitti:
20 punikkia.
6 vasuria
14 demariaTuota... Nyt menee käsitteet sekaisin. Eli kommunisti on kommunisti, demari ON punikki, vasuri on vasuri, vihreä on hörhelö jne, ja näin.
Kai sitä on silloin syötävä ulkomailta tuotua ruokaa. Halvempaa se ainakin on enkä voi kokemusten perusteella makuakaan suuresti moittia.
- Ramseksen.potut
Ulkomaisesta ruoasta puheen ollen pääsimme jo viime viikolla maistamaan egyptiläisiä uusia perunoita. Ei lainkaan huonoja ja sopivatkin hyvin liharuoan kylkiäiseksi. Maussa ei kuitenkaan päästä ihan suomalaisen tai ruotsalaisen uuden perunan tasolle, mutta hyvä vaihtoehto egyptiläinenkin on.
- Kana-Aulis
Ramseksen.potut kirjoitti:
Ulkomaisesta ruoasta puheen ollen pääsimme jo viime viikolla maistamaan egyptiläisiä uusia perunoita. Ei lainkaan huonoja ja sopivatkin hyvin liharuoan kylkiäiseksi. Maussa ei kuitenkaan päästä ihan suomalaisen tai ruotsalaisen uuden perunan tasolle, mutta hyvä vaihtoehto egyptiläinenkin on.
Koitko lähiruuaksi sen.
Siitäkin voi viisastella, että oikeasta paikasta lähiruuaksi, ostaja ja syöjä vain väärässä paikassa. - Valmistusmaalla.ei.väliä
Kana-Aulis kirjoitti:
Koitko lähiruuaksi sen.
Siitäkin voi viisastella, että oikeasta paikasta lähiruuaksi, ostaja ja syöjä vain väärässä paikassa.Lähiruokahömpötys on kepulaista fuulaa, jolla vedotaan suomalaisten "isänmaallisuuteen" ja samalla kosiskellaan äänestäjiä.
- Suo25mlaineN
Milloin meillä vaihdetaan kaupan kaupankassat ystävällisiin ulkomaalaisin työntekijöihin. Kuljetukset on myös syytä siirtää mahdollisimman paljon ulkomaalaisten työntekijöiden tekemiksi.
Vasemmisto täällä jo ajaa kotimaisen elintarviketeollisuuden alasajoa. Nähtävästi heitä harmittaa, kun suomalaisia on vielä alalla töissä.- soosoosossutaakooo
Komukat ja heitä mielistelevät sossut poistettava heti eduskunnasta. Sitten laitettava kommarijärjestö pois SAKta terrorisoimasta.
- pohjann
soosoosossutaakooo kirjoitti:
Komukat ja heitä mielistelevät sossut poistettava heti eduskunnasta. Sitten laitettava kommarijärjestö pois SAKta terrorisoimasta.
Tuolle roska jäjestölle ei ole muuta nimitystä kuin PUNIKIT. täytyis olla paljon suuremmilla otsikoilla. PUNIKIT, PUNIKIT, PUNIKIT. mutta mennään näillä, kun ovat niin kauheita otuksia.
- Uskoka
pohjann kirjoitti:
Tuolle roska jäjestölle ei ole muuta nimitystä kuin PUNIKIT. täytyis olla paljon suuremmilla otsikoilla. PUNIKIT, PUNIKIT, PUNIKIT. mutta mennään näillä, kun ovat niin kauheita otuksia.
Kuka vois sanoa millä nuo kauheat otukset vois poistaa suomen työmarkkina järjestöistä. Ne tuhoaa Suomen jos voivat jatkaa SAKn tuhoamista. Tuota ei voida sallia, sillä täällä on suuri keskusta johtoinen työväestö. Joka neuvottelee palkat eikä heti ala lakkoileen niinkuin sossu-komukat. Heidät laitetaan hittoon liitoista.
- soosoosossutaakoo
Uskoka kirjoitti:
Kuka vois sanoa millä nuo kauheat otukset vois poistaa suomen työmarkkina järjestöistä. Ne tuhoaa Suomen jos voivat jatkaa SAKn tuhoamista. Tuota ei voida sallia, sillä täällä on suuri keskusta johtoinen työväestö. Joka neuvottelee palkat eikä heti ala lakkoileen niinkuin sossu-komukat. Heidät laitetaan hittoon liitoista.
Juuri näin Punikit hittoon kaikista SAKn liitoista. Uusi johto, KESKUSTA PERSSU, VIHREET. Punikeille pitää laittaa miljardi euron sakot. Raakalais maisesta käytöksestä kymmenien vuosien ajalta SAKssa.
- OOskarsson
Kas vain Pankkomajuri, Köntsä - Ylil. evp. esittelee morsiantaan ja vielä kertoo kuinka rakas ja arvokas on tämä hänen suuri rakkaus.
- OpeOulusta
Punikki Oskarsson jaksaa paskaa vääntää.
Hällä tulee 4 tuuman paskakin 3 tuuman reiästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416