HAMMASSÄRKY YÖLLÄ - mikä auttaa?!?

Fyto

Hammassärkyhän iskee sinun purukalustoosi usein iltaisin tai viikonloppuisin, kun hammaslääkärin akuuttivastaanotto ei ole auki. Säryn voi lopettaa kotikonstein kuin seinään, ja mennä sitten akuuttiin kun se seuraavan kerran aukeaa.

1. Kurkuma. Kun maustehyllyssä on kurkumaa, sitä voi ottaa teelusikallisen ja sekoittaa lasissa muutamaan tippaan vettä. Syntyy jähmeä tahna, joka laitetaan särkevän hampaan päälle. Tahnan voi myös syödä, kurkuma on tulehduskipulääkettä vastaava yrtti.

2. Viina. Aivan kuten kurkumaa, on myös äärimmäisen raakaa viinaa aina jokaisella kotona. Ota kulaus viinaa, purskuttele suussa kelpo tovi ja sylje pois, ettet tulisi känniin. Viina turruttaa hampaiden hermonpäät ja tappaa bakteerit.

3. Vetysuperoksidi. Ainakin blondeilla on vetysuperoksidia kotona. Puoli teelusikallista 3 %:sta ainetta kipeän hampaan päälle muutamaksi minuutiksi, ja kipu lähtee kuten lähti kuppa Töölön kaupunginosasta.

Muitakin kotikonsteja on, kuten luontaistuotekaupasta saatava neilikkaöljy, joka on ehkä kotikonsteista se kaikkein tehokkain - kunhan sitä ei annostele liikaa... Jos annostelee liikaa, lopputulos on surullinen ja kauhistuttava...

Katso itsehoito-ohjeet

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=hammass%C3%A4rky yrtti

http://naturalsociety.com/home-remedies-for-toothache-natural-toothache-...

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=herbs toothache

7

2745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haulikkoo

4. Haulikko!

• jokapäivähelv

itse kärsinyt hampaiden hermokivusta jo vuosia

• tuskan

kovaan hammas särkyyn yleis kipu lääkkeet eivät tehoa vaikka hammas huolto niintä suositelee. ilmeisesti hammas särkyyn kuuluu itku ja hammasten kiristys.

• kertalaaki

juo oikeen jääkylmää vettä ja huljuta sitä suussa.

• tulehdus

auttaa joksikin aikaa kylmä vesi , lääkärit kyllä lekudoi hampaan pois mutta jälki kipuihin saa manailla itselleen resetpi lääkkeet.

• stemppiäsinne

Tsemppiviesti täältä

olin eilen noin 2h homeisessa työpisteessä ja silmät meinasi muurautua yöllä umpeen. Kävin suihkussa kun tulin kotiin, muuta se ei näköjään auttanut. Nukuin noin 2h pätkiä kun heräilin kamalaan silmien kirvelyyn ja kutinaan, nenän pinta on haavoilla ja hengitystiet ovat tukossa. kauhea olo, olo kuin myrkytyksen saaneella.

Toivottavasti saat apua hammaskipuun.

• sinnemenisin

päivystävä auttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      16
      972
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      87
      788
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe