HAMMASSÄRKY YÖLLÄ - mikä auttaa?!?

Fyto

Hammassärkyhän iskee sinun purukalustoosi usein iltaisin tai viikonloppuisin, kun hammaslääkärin akuuttivastaanotto ei ole auki. Säryn voi lopettaa kotikonstein kuin seinään, ja mennä sitten akuuttiin kun se seuraavan kerran aukeaa.

1. Kurkuma. Kun maustehyllyssä on kurkumaa, sitä voi ottaa teelusikallisen ja sekoittaa lasissa muutamaan tippaan vettä. Syntyy jähmeä tahna, joka laitetaan särkevän hampaan päälle. Tahnan voi myös syödä, kurkuma on tulehduskipulääkettä vastaava yrtti.

2. Viina. Aivan kuten kurkumaa, on myös äärimmäisen raakaa viinaa aina jokaisella kotona. Ota kulaus viinaa, purskuttele suussa kelpo tovi ja sylje pois, ettet tulisi känniin. Viina turruttaa hampaiden hermonpäät ja tappaa bakteerit.

3. Vetysuperoksidi. Ainakin blondeilla on vetysuperoksidia kotona. Puoli teelusikallista 3 %:sta ainetta kipeän hampaan päälle muutamaksi minuutiksi, ja kipu lähtee kuten lähti kuppa Töölön kaupunginosasta.

Muitakin kotikonsteja on, kuten luontaistuotekaupasta saatava neilikkaöljy, joka on ehkä kotikonsteista se kaikkein tehokkain - kunhan sitä ei annostele liikaa... Jos annostelee liikaa, lopputulos on surullinen ja kauhistuttava...

Katso itsehoito-ohjeet

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=hammass%C3%A4rky yrtti

http://naturalsociety.com/home-remedies-for-toothache-natural-toothache-...

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=herbs toothache

7

3020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haulikkoo

4. Haulikko!

• jokapäivähelv

itse kärsinyt hampaiden hermokivusta jo vuosia

• tuskan

kovaan hammas särkyyn yleis kipu lääkkeet eivät tehoa vaikka hammas huolto niintä suositelee. ilmeisesti hammas särkyyn kuuluu itku ja hammasten kiristys.

• kertalaaki

juo oikeen jääkylmää vettä ja huljuta sitä suussa.

• tulehdus

auttaa joksikin aikaa kylmä vesi , lääkärit kyllä lekudoi hampaan pois mutta jälki kipuihin saa manailla itselleen resetpi lääkkeet.

• stemppiäsinne

Tsemppiviesti täältä

olin eilen noin 2h homeisessa työpisteessä ja silmät meinasi muurautua yöllä umpeen. Kävin suihkussa kun tulin kotiin, muuta se ei näköjään auttanut. Nukuin noin 2h pätkiä kun heräilin kamalaan silmien kirvelyyn ja kutinaan, nenän pinta on haavoilla ja hengitystiet ovat tukossa. kauhea olo, olo kuin myrkytyksen saaneella.

Toivottavasti saat apua hammaskipuun.

• sinnemenisin

päivystävä auttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe