Hammassärkyhän iskee sinun purukalustoosi usein iltaisin tai viikonloppuisin, kun hammaslääkärin akuuttivastaanotto ei ole auki. Säryn voi lopettaa kotikonstein kuin seinään, ja mennä sitten akuuttiin kun se seuraavan kerran aukeaa.
1. Kurkuma. Kun maustehyllyssä on kurkumaa, sitä voi ottaa teelusikallisen ja sekoittaa lasissa muutamaan tippaan vettä. Syntyy jähmeä tahna, joka laitetaan särkevän hampaan päälle. Tahnan voi myös syödä, kurkuma on tulehduskipulääkettä vastaava yrtti.
2. Viina. Aivan kuten kurkumaa, on myös äärimmäisen raakaa viinaa aina jokaisella kotona. Ota kulaus viinaa, purskuttele suussa kelpo tovi ja sylje pois, ettet tulisi känniin. Viina turruttaa hampaiden hermonpäät ja tappaa bakteerit.
3. Vetysuperoksidi. Ainakin blondeilla on vetysuperoksidia kotona. Puoli teelusikallista 3 %:sta ainetta kipeän hampaan päälle muutamaksi minuutiksi, ja kipu lähtee kuten lähti kuppa Töölön kaupunginosasta.
Muitakin kotikonsteja on, kuten luontaistuotekaupasta saatava neilikkaöljy, joka on ehkä kotikonsteista se kaikkein tehokkain - kunhan sitä ei annostele liikaa... Jos annostelee liikaa, lopputulos on surullinen ja kauhistuttava...
Katso itsehoito-ohjeet
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=hammass%C3%A4rky yrtti
http://naturalsociety.com/home-remedies-for-toothache-natural-toothache-...
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=herbs toothache
HAMMASSÄRKY YÖLLÄ - mikä auttaa?!?
7
2792
Vastaukset
- haulikkoo
4. Haulikko!
- jokapäivähelv
itse kärsinyt hampaiden hermokivusta jo vuosia
- tuskan
kovaan hammas särkyyn yleis kipu lääkkeet eivät tehoa vaikka hammas huolto niintä suositelee. ilmeisesti hammas särkyyn kuuluu itku ja hammasten kiristys.
- kertalaaki
juo oikeen jääkylmää vettä ja huljuta sitä suussa.
- tulehdus
auttaa joksikin aikaa kylmä vesi , lääkärit kyllä lekudoi hampaan pois mutta jälki kipuihin saa manailla itselleen resetpi lääkkeet.
- stemppiäsinne
Tsemppiviesti täältä
olin eilen noin 2h homeisessa työpisteessä ja silmät meinasi muurautua yöllä umpeen. Kävin suihkussa kun tulin kotiin, muuta se ei näköjään auttanut. Nukuin noin 2h pätkiä kun heräilin kamalaan silmien kirvelyyn ja kutinaan, nenän pinta on haavoilla ja hengitystiet ovat tukossa. kauhea olo, olo kuin myrkytyksen saaneella.
Toivottavasti saat apua hammaskipuun. - sinnemenisin
päivystävä auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809