Keskusta on huono häviäjä kun oikein lehden päällä itkee...
huono häviäjä
3
747
Vastaukset
- Jokusitä
valitti lehessä kun vuositulo putos 50 tuhatta euroo, mutta aikoo silti jatkaa mataaloushommaansa.
- Tarkastuslautakunta
Keskustapuolueella on Kauhajoella ylivalta puheenjohtajien paikoista. Kaupunginvaltuuston puheenjohtaja on Lasse Hautala, Rakennuslautakunnan pj Hannu Viertola, Tekninen lautakunta pj. Tero Kilpiö, Henkilöjaoston Pj.Piia Ylikoski,
Yhteistoimilautakunnan pj. Aulis Ranta-Muotio, Vapaa-aikajohtokunnan pj. Kirsi Hietalahti eli keskustalla on nyt 6 puheenjohtajuutta. Edellä oleva henkilöt ovat keskustalaisia. Lisäksi oli tarkastuslautakunnan pj. Marja Koskimäki vuoden vaihteeseen saakka. Perussuomalaisilla on Sivistyslautakunnan pj. Tapio Pihlaja ja Varhaiskasvatusjohtokunnan pj Marko Ylinen.
Kokoomuksella on Kaupunginhallituksen pj. Merja Kuusine ja nyt Tarkastuslautakunnan pj. Ilkka Tervonen.
Valtuuston kokoonpano 15 Keskustalaista, 8 Perussuomalaista, 7 Kokoomuslaista,
2 Sd, 1 Kd ja 1 Vas. Jos näillä luvuilla jaettaisiin puheenjohtajuudet niin keskustalla olisi suhdeluku 4,29, perussuomalaisilla 2,29, kokoomus 2,00, sd 0,86, kd ,029 ja vas 0,29. Kepulaiset pitäisi saada kaupunginhallituksesta pois. Miksi kauhajokelaiset ovat niin hölmöjä, että antavat kepulaisten laittaa koko kaupungin aivan ns. paskaksi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058747
- 936710
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636479Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345261Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634457- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886