Taivasta ei ole. Jos olis kumpi meistä menis vai ei kumpikaan. Uskova isäni joka löi remmillä kun juoksimme iltavillejä . Vihaan seurakuntia uskonnollisen aivopesun takia. Nykyisin minimaalinen yhteydenpito vanhempiin. Nautin elämästäni. Rukoilen kyllä silloin tällöin. Mutta syntinen olen uskovien mittapuulla. Normaalien ihmisten mittapuulla tavallinen. Uskovaisena olin masentunut. En hymyillyt. Ei sujunut työ eikä mikään. Nyt olen jopa hyvässä virassa ja muuttunut iloiseksi. Tämähän toki väärin??
kumpi menee taivaaseen
6
<50
Vastaukset
- On.Kirjoitettu
"Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."
"Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."
"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. " - Henoki
Minusta se remmi menee taivaaseen onhan se varmasti voideltu Jumalan sanalla. Kyllä hymy pakenee kasvoiltasi kun kuoleman tullessa ilmestyvät demonit ja heillä on lasinpalasista ja teräksestä valmistetut ruoskat. Kyllä sitten isääsi siunaat.
- mielenmuutosta
Tuomio tulee tekojen mukaan ja uskon kautta voi varjeltua kadotustuomiolta.
Johanneksen evankeliumi:
5:28 Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä
5:29 ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.
Markuksen evankeliumi:
16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Asiaa tarkemmin tuntematta ajattelen niin, että teistä kumpikaan ei pääse "taivaaseen", ellette "tee parannusta". - kaikkeakuuleekin
Järkyttävää tekstiä teillä jokaisella. Olisitte vailla psykiatrists hoitoa.
- Jeesuksenuskolla
No se joka uskoo ja kastetaan pääsee tietysti sehän on evankeliumin sanoma hyvä uutinen. Jeesus on ovi.
- jälkeenristin
Töitä pitääkin tehdä ja kertoa sovituksesta ristillä . ( jeesushan sovitti jo ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768