Asiakapalvelusta kaupoissa

winter2

Olen törmännyt Pudiksen K-Supermarketissa ihmeellisen ilmeettömiin myyjiin. Varsinkin leipäpuolella. Ei huomenta sanota asiakkaille, tuntuu että mieluummin menisivät piiloon takahuoneeseen. Eikö kauppias voisi kouluttaa myyjiään asiakaspalvelutehtävään. Kävisivät hakemassa oppia S-Marketista, siellä on aina hyväntuulisia ja kohteliaita myyjiä.

12

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakass

      Itse olen asioinut k-supermarketissa siitä asti kun se avattiin ja ihan oikein ettei siellä koko ajan mitään päiviä ja tervehdyksiä huudella, ei kaikki kylän asukit mitään kauheen sosiaalisia ole nyt muutenkaan. Mieti nyt järellä jos siellä kaupassa käy jotain 1000 ihmistä joka päivä, nielurisat pitää leikata jokaiselta myyjältä jos ne ulvahtaa joka kerta että "Hyvää päivää!" Kun sä tulet ostamaan sen päivittäisen maitolitran. Ei k-supermarket ole mikään kyläkauppa missä käy alle 50 ihmistä päivässä ja kassatäti tuntee jokaisen asiakkaan. Ja siitä S-marketista, tulee sielläkin asioitua lähes päivittäin ja voin sanoo että samaa se on joka suomen kaupassa.

    • oppiin

      Olen aivan samaa mieltä !! Varsinkin jokainen naiskassa on epäystävällisiä!!!

      • NnNeitokainen

        Minäkin olen huomannut saman! Siksi ei tule siinä kaupassa käytyäkään....


      • Anonyymi

        No joko helepottaa….


      • Anonyymi

        taas on höpöttäjät asialla. Ko kauppa ja henkilökunta on aivan tasan yhtä palvelevaa ja hyvää, ystävällistä kuin muuallakin.
        Jos on huono päivä ko asiakkailla niin käypi sellaisena päivänä kaupassa kun on itsellä hyvä olla.
        Kannattaako tänne tulla valittamaan omaa huonoa oloaan.
        Aina löytyy huonoa kun tikulla kaivaa mutta aina löytyy hyvää kun vain itse sitä jakaa.


    • eikiinnostayhtää

      Sellasta se on nykyisin kaikissa kaupoissa. Ei niitä kiinnosta asiakkaat pätkääkää. Ne ovat vain töissä siellä.Mieluummin pyörivät niin, ettei kukaa tervehdi, eikä tarvii kellekkää mitään sanoa, saati auttaa, jos on tarvista. Koitetaan olla niin kiireisiä, ettei jouda tekeen töitä

    • Pönttöjä_riittää

      Ottakaa yhteyttä sosiaalitoimeen jospa sieltä löytyisi keskusteluapua ja saisitte muihinkin ongelmiinne helpotusta.

    • Jööööäö

      No kyllä k kaupassa on ystävälliset myyjät..meeppä sokkarille..kaikki murjottaa ja on ku minkähän happaman syöneitä.

    • mmmmyyyrr

      Tulkaa Ouluun, täällä sitä vasta myrkynniellyttä palvelua saa...

    • rouvakauppias

      Entäpä tämä meidän paikallinen huonekaluliike ja tämä onko peräti omistajarouva. Voi hel....sitä asiakaspalvelua. Tärkein asia on osoittaa, kuinka tyhmä tai köyhä asiakas on, koska kyllä Hän tietää, mitä pitää tai saa ostaa heidän kaupasta. Hirvittävä tylyttäjä ja tympein asiakaspalvelija ikinä. Karkoittaa paljon asiakkaita nettikauppoihin ja isompiin kaupunkeihin. En itsekään kyllä astu enää jalallani kyseisen kynnyksen yli.Onneksi on muita kauppoja, joissa saa palvelua, eikä vitt...lua ja pilkallista naurua.

    • Anonyymi

      On voi kuule tapahtunut... Mahtavat yrittäjät nykyään ja henkilökunnalla erittäin voimakas palvelualttius ja antoisat hymyt päivästä toiseen...myös leipähyllyn takana. Jatkoon!

      • Anonyymi

        K-supermarket mhy vianor pienkonekorjaamo siinä on liikkeet joissa vois henkilöstön laittaa kilometritehtaalle


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      329
      3061
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      107
      2261
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      195
      1596
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      68
      1398
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe