http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001136322.html
Siellä kotonurkilla Takaikiän Junttikylässä sitä ei ota selko haiseeko paska itsestä vai muualta , mutta tulonne stadiin sai muutoksen ilmanlaadussa.
Asianne ovat varmaankin oikeita, mutta jos kannattamatonta maanviljelyä pitää tukea, on sen muotoa muutettava.
Huomaatteko, että monimiljonääri Sipilä taitaa teitäkin " viilata linssiin"
Minä luulen, että tämä povarihallitus on perinyt Maolaisen ajattelun,
" mitä kurjempi kansa, sitä vallankumouksellisempi"
Ilmanlaatu heikkeni, maalaisjuntit tuli stadiin
4
<50
Vastaukset
- pyyntäneuvo
Arvoisat viljelijät.
Kun lähdette Helsingistä kotiapäin, niin ottakaa siitä Espoon puolelta Soini ja Stubb mukaan, sitä mitä heille teette ei ole meidän asia.
Me emme vaan heitä tarvitse.- hieno-toivomus
toivottavasti joku toteuttaa tämän pyynnön ja pienet muilutukset päälle keskustan tapaan.
- pienkaupunkilainen
Sen pahemmaksi ei ilmasto voi mennäkkään mitä se on aina hesassa ja tarkoitan kumpaakin sekä ihmisten välistä ilmastoa ja hajuja/saasteita.
- utelaisjusi
Kertokaahan paljonko sitä tukiaista tulee yhdestä uudesta John Deere traktorista ja vaikuttako tukimäärään hevosvoimat ja kuutiotilavuus. Sitä minä vaan kun teitä kuulutaan katkaistavan sähköjä, että onko se käynnistyksen kannalta kovin kriittinen juttu. Näin maaliskuun keleillä, kun pitäisi päästä kyläbaarin kulmille aikaa tappamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036