Olen aiemminkin tästä kirjoittannut...jonnekin ja johonkin...kirjoitan taas. Onko muut huomanneet samaa "kiusantekoa" järjestelmän ylläpitäjältä mitä minä? Eli jos käyn klikkaan vaikka sataa profiilia....ehkä yksi tai kaksi käy vastavierailulla...jokainen "alan" mies ja nainen tietää että ei se näin mene....kyllä useampi vastavierailee jos kaikki ok. Syynä varmaan täällä suunsoittoni joistain vääryyksistä. Eli pari kertaa profiilini laitettu jäähylle kun siellä s-posti osoite. No...sehän auttaa ehkä ylittään sen viidelle viestin vrkssa ( ja ei tartte maksaa). Tästä annoin ehkä vähän pari rivoa sanaa sisältävää palautetta...nyt siis saan tyhjää pyytämättä. Eli joko vierailujani toisen profiilissa ei näytetä...tai toisen vierailua minun profiilissa. Sen verran pro kyllä olen täällä et tiedän et noin 80 prosenttisesti käydään vastavierailulla...minulla se nyt 2-3 prossaa...jes..kele! Eli maksamaan pitäisi alkaa...muuten säilyy hiljaisuus. Mitäköhän kuluttaja-asiamies tällaiseen pakko myyntiin sanoisi?? Onko maksamattomilla samoja kokemuksia?
Suomi 24 treffit
1
243
Vastaukset
- JonkunHalvemman
Eti joku halvempi palvelu?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens873281Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1422870- 1932843
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2192434Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1301873Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2011753Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta451699Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581239- 881085
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll1961066