Suomi 24 treffit

Olen aiemminkin tästä kirjoittannut...jonnekin ja johonkin...kirjoitan taas. Onko muut huomanneet samaa "kiusantekoa" järjestelmän ylläpitäjältä mitä minä? Eli jos käyn klikkaan vaikka sataa profiilia....ehkä yksi tai kaksi käy vastavierailulla...jokainen "alan" mies ja nainen tietää että ei se näin mene....kyllä useampi vastavierailee jos kaikki ok. Syynä varmaan täällä suunsoittoni joistain vääryyksistä. Eli pari kertaa profiilini laitettu jäähylle kun siellä s-posti osoite. No...sehän auttaa ehkä ylittään sen viidelle viestin vrkssa ( ja ei tartte maksaa). Tästä annoin ehkä vähän pari rivoa sanaa sisältävää palautetta...nyt siis saan tyhjää pyytämättä. Eli joko vierailujani toisen profiilissa ei näytetä...tai toisen vierailua minun profiilissa. Sen verran pro kyllä olen täällä et tiedän et noin 80 prosenttisesti käydään vastavierailulla...minulla se nyt 2-3 prossaa...jes..kele! Eli maksamaan pitäisi alkaa...muuten säilyy hiljaisuus. Mitäköhän kuluttaja-asiamies tällaiseen pakko myyntiin sanoisi?? Onko maksamattomilla samoja kokemuksia?

1

261

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JonkunHalvemman

Eti joku halvempi palvelu?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      89
      3004
    2. 68
      1048
    3. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      70
      969
    4. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      284
      850
    5. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      20
      827
    6. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      140
      798
    7. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      59
      764
    8. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      72
      681
    9. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      39
      642
    10. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      46