Levätkäämme! On lepo jossain, särkymätön ja syvä rauha.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRy9F9mb0luu9QMyibK9UOSzu1wV4TtuBUpaBtsIKU1Rm4xij5h-A
Mukavaa viikonloppua rakas nainen! :).
10
102
Vastaukset 10
- iloa_elämään_
"Tipi-tii, tipi, tipi, tipi-tii
Kevät on vallaton
Tipi-tii, tipi, tipi, tipi-tii
Lintunen kertoi sen
Tipi-tii, tipi, tipi, tipi-tii
Etsimään riennetään
Tipi-tii, tipi, tipi, tipi-tii" - Pikkuinentuhnu
Voi hellantelttu mikä siinä makkaa. Vauvahan se siinä löllöttellee ja köllöttelee tuhinoissaan. Liekkö näkkee unia ja potkia ynisee välillä ;D
Pikkuisen koiran mieli
on kuin punainen kieli,
jolla se lipoo poskea,
tahtoo halia, pusia.
pikkuisen koiran kieli
semmone se on
Että tulee
hyvä mieli :D - hyvääviikonloppua
Täällä on niin paljon skeidaa. Kiva kun joku on edes hyvällä mielellä.
- mutkainentiekuoppamutka
Tavoitteena olisi se rauha...mutta matka lienee kovin pitkä...:)
- Sivsutahalaankoiraa
Tiedätkö, miksi sinne on niin pitkä matka? Siksi, koska oletamme olevan sennkaukana ja tavoittelemme sitä kaukaisuudesta, vaikka todellisuudessa se on tässä, sinussa ja minussa, meissä. Se on me itse. Se on niin lähellä, ettemme huomaa sitä, vaan tavoittelemme sitä tuolta, täältä, tulevaisuudesta Oikeastaan se on tämä hetki, juuri tässä.
- Hyvääviikonloppua
:) Onpa söötti kuva.
- uusMarilynn
kulta,minkä ikänen oot?mikä maa ja valuutta?
- kultaseltasi
Japani, jeni, 107 v.
- Samaatoivotan
sinullekkin, koko pienestä ♥.
Lepo voi antaa rauhaa ajatella, miettiä ja luoda uusia tunteita, mutta ei hetkessä, vaan ajan kuluessa, silloin kunnes itse voi päätellä olevansa valmis kaikkiin muutoksiin. - hyvää.yötä
Toiset miehet osaa sopia tapaamisen, toiset ei. Toiset toimii ja toiset oottaa lepoa ja rauhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68898Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67738- 49654
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523- 46497
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35479
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24477