Eu"ta, idänkauppa vetäis maajussit tyytyväisiä ei älyttömiä Eu maksuja nekin rahat omaan maahan vienti vetäis yms mutta ei. koska aina joku pätevä poliittinen taho saa ajettua maan suohon, Jenkeistä tuli kätyri joka upotti Nokian ,Saksasta Sonera osti ilmaa miljoonilla yms muita pieleen menneitä kauppoja .
Suomi olisi todella hyvässä vedossa ilman
6
<50
Vastaukset
- päätäkintarvittais
Katainen vaihtoi Suomen hyvään virkaan, Stubi yrittää samaa, vaan ei ole tyhmyydessään vielä virkaa onnistunut saamaan pitäis osata laskea muutakin
kuin 1 2 3 4, vaan kun ei laskupää riitä kuin 4 asti. - eutehnytvaineripuraa
eu byrokraatit jo aivopesevät brittejä eu:n "ihanuudesta".. finexit kansanäänestys olisi paikallaan suomessakin, suuri palkkaiset eu byrokraatit vain lypsäneet suuria summia taskuihinsa, vaan mitä ovat saaneet aikaan?
- eroastubilo
STUBILO??? kuka sanoi kun eu asetti venäjän pakotteet. EI OLE MITÄÄN VAIKUTUSTA
SUOMEN TALOUTEEN, kovin on ministerillä huono muisti, nyt ollaan hiljaa kun
kusi sukassa. OLISKO AIHETTA EROTA JA SIIRTYÄ RISUSAVOTAN PUOLELLE.
Siellä ei tulisi niin suurta vahinkoa, vaikka kaataisi väärän puun. - kielijenkkiperserssä
Ei ollut Suomella varaa Venäjäpakkoteisiin..
- eunmääräysvallassa
Ei tarvitseisi ottaa pakolaisen pakolaista tänne elätettäväksi jos oltaisiin itsenäisiä.
Nyt eu pakottaa ottamaan lisää elättejä ja samalla lähettää nootin velkojen lisäänty-
misestä. Tosi ristiriitaista touhua. - Viimeisiäviedään
EU kusettaa Suomea oikein roppakaupalla ,niin kauan kun viimeinenkin euro irtoaa
vilunkien etelämaiden velkojenmaksuun ja ökyelämään.
Mitä luulette siirtomaaherrojen muutakaan tekevän,kun alistaa ne,jotka ovat
alistettavissa.Siihen heillä hyväksikäyttäjillä on kokemusta vuosituhansien ajoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181