Luottoluokittaja Fitch laski perjantaina Suomen luottoluokitusta parhaasta kolmen A:n luokituksesta tasolle AA vakain näkymin. Aiemmin Standard & Poor's on laskenut luokituksen samalle tasolle.
PAMin kommunistit, täysillä seinään..
6
<50
Vastaukset
- Eipahemmin
AY kommunisteja hetkauta, kannatushan lisääntyy kun maa kurjistuu.
- Eroa-Sipilä
Eiköhän se olllut nyt siinä Sipilä
- Pakkoraossa
Hallitusohjelmassa sovituista säästöistä merkittävä osa on toistaiseksi epävarmalla pohjalla. Monilla ministeriöillä on silti jo uusia toiveita menojen lisäämisestä ja sovittujen säästöjen perumisesta, uskomatonta kyllä, Stubb kirjoittaa.
- Pam.ei.ole.hallituksessa
Lasku oli odotettua, sillä eihän kepuvetoisen aikana juuri muuta voi odottaakaan kuin laskua. Aiemman kepuhallituksen aikana ja kepulaisten takia Suomen maine vähiten korruptoituneena maana koki huiman laskun.
Työllisyyskin on viimeisen vuoden aikana laskenut. Eilen annetun tiedon mukaan työttömiä on jo lähes 400 000. - AlforsTakanussi
Suomessa vähä-älyisillä "takahikiän taunoilla" on kaksi pelkoa, kommunisti ja ryssä.
Kaikki syy nähdään tämän kahden ryhmän aiheuttamana.
Ei nähdä sitä, että Suomi on käytännössä myyty kasvottomille sijoittajille ympäri maailmaa ja nämä eduskunta, hallitus ja muut ryhmittymät toteuttaa
kasvottoman kapitalistin määräyksiä. Raha määrää mitä tehdään ja ihminen, kepun puheenjohtaja mukaan lukien on rahanahne keinottelija ja riistää toista.
Käytetään kaikki keinot miljoonien saamiseksi ja niiden säilyttämiseksi.
Se tavallinen ihminen on näille kapitalisteille riesa ja kun katsoo vielä näitä miehiä, niin leikkivät uskovia ja kuka kuuluu mihinkin lahkoon.
Mutta edestään löytävät. - Tsuvalob
Kyllä ne ovat Sipilä ja Stupukka, jotka ajavat maan karille. Käskttäjät löytyvät EK:sta. Tavoitteena ei ole kehittäminen vaan kaiken mahdollisen kähmiminen.
Muutokset eivät ole koskaan syntyneet "sopimalla" vaan rajuilla otteilla, vallankumouksilla. Kovoa kahina tulee Suomeenkin, kun naapuri-Venäjällä puhkeaa sisällisota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243