Niin kauan kuin muistan on Suomea väitetty demokratiaksi mutta uskoni siihen alkaa hiipua. Nytkin viime vuonna pidettiin varsin demokraattisissa merkeissä vaalit joissa valittiin kansan sen hetkisen tahdon mukainen parlamentti jota meillä eduskunnaksi kutsutaan ja sen valtapuolueista koottiin hallitus jolla on eduskunnan enemmistön tuki takanaan.
Olemme olleet jo vuosia päättämättömyyden tilassa jossa ei ole lähdetty talouden korjauksiin joita olisi kaivattu vaan tyyliin ensi vuonna menee paremmin ja maksetaan velat on menty liian kauan.
Nyt kun uusi hallitus todella lähti asioita korjaamaan niin eikös vanha talouden vihollinen AY liike alkanut heti kapinoimaan ja sanomaan "väärin korjattu". Kun heille annettiin mahdollisuus "oikeaan korjaamiseen" niin mitään ei saatu aikaan, tuota yritettiin ensin 4 kertaa ilman muuta tulosta kuin, ettei mitään saatu päätettyä ja 5:s kerta toi jonkun asteen osaratkaisun josta kuitenkin lähes puolet kieltäytyi.
Onko meillä siis demokratia vai AY mafia? Minä toivon demokratian voittavan ja tuon mafian hukuttautuvan omatoimisesti suohon.
YA järjestöt ehkä edustavat varsin suurta joukkoa mutta eivät ole demokratiassa varsinaisia äänivaltaisia osallistujia vaikka heidän jäsenensä ovatkin omalta osaltaan. Jos väki olisi halunnut ay valtaa niin vasemmiston ääniosuus olisi todella ollut yli 25% kokonaismäärästä.
Miksi annamme vallan AY mafialle?
Työeläkeläinen
3
<50
Vastaukset
- vituttaakoo
Todella mukava nyt huomata se tosiasia että kuinka paljon sinua nyt taas oikein vituttaakaan. Hyvä niin.
Ja sinun harmiksesi nyt suomalainen todella aktiivinen ja toimiva ay-liike vahvistuu joka päivä entistä enemmän.:-))Minä kuitenkin kannatan demokratiaa, en mafiaa!
Tiedän kyllä, että demokratia on kommunismin ja siten ay liikkeen, nykymuodossaan, pahin vihollinen!Et sitten itse asiaan pystynyt tyypillisen komuloisen lailla mitään sanomaan! Onko takki tyhjä kuten olen tuolla aiemmin jo esittänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko212181Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162153Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1561738Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82231261Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241251Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861124Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98914Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70852- 80843