Koska 500 vuotta ei ole riittänyt kotoutumiseen niin
kotoutumista odotellessa olisi hyvä saada romaniväestölle
selvästi merkityt pysäköintipaikat.
Esimerkiksi kauppojen, kirpputorien ja julkisten rakennusten
ovien eteen mahdollisimman lähelle sisäänkäyntiä.
Nykyisin he joutuvat ajoneuvojen pysäköinnissä turvautumaan
invalideille merkittyihin paikkoihin.
Ovatko romanit rasismin uhreja vai miksi he joutuvat
turvautumaan invapaikkoihin eivätkä saa arvolleen sopivia pysäköintitiloja?
Romaneiden kotoutuminen
4
291
Vastaukset 4
- Tum
Tämähän on sitä syrjintää ellei romaneille ole järjestetty merkillä varustettuja pysäköintipaikkoja oven viereen,on se niin väärin.Siinä on taas ongelma minkälainen merkin pitäs olla.
- Rahtari_Reino
Merkissähän voisi olla vaikka raskaan rahtihameen kuva.
Koska rahtihameen kuljettaminen täyteen kuormattuna on
vaativaa niin siksi olisi hyvä saada pysäköintipaikka
rakennuksen ulko-oven välittömästä läheisyydestä.
- PoliisimestariKarhu
Hyvinhän ne on tänne kotiutuneet, osaavat käyttää maksimaalisesti sossua ja välillä poliisin oikeuslaitoksenkin palvelua. Marketeista löytävät parhaat parkkipaikat oven suusta ja osaavat pitää palvelun korkealla syrjintäuhkailulla!
- qjugfds
Rompsut taitavat nykyään olla pienin ongelma mitä tulee vierasperäisiin asukkeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568