Demarit pelaavat härskiä peliä

Suo25mlaineN

Rinne vaatii Pamia sopimaan. Rinne ja Tuomioja eivät hyväksy veronalennuksia.

Samaan aikaan Heinäluoma ja Lindtmanne kiertävät liittoja kehottaen niitä vaatimaan veronalennuksia ja olla hyväksymättä sopimuksia.

Heinäluoman kaapattua SDP alkooi kaikkien aikojen kieroin peli.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helponrahan-Heinäluoma

SAK:n Eero Heinäluoma tahtoo presidentiksi. Siksi ei saisi olla piilossa oppositiossa. SAK:n perintöprinssi Antti Lindtman tekee likaiset työt. Räyhä-Eero pysyttelee taustalla. Ulkoparlamentaarisin keinoin yritetään kaataa hallitus, ja sitten ennenaikaiset eduskuntavaalit.
      Presidentin vaalit on jo kahden vuoden päästä !!!
      Ylioppilas Heinäluoma valittiin SDP:n puheenjohtajaksi v. 2005. Eduskuntavaalit 2007 oli katastrofi. SDP:n joutui oppositioon.
      Vaalitappion jälkeen Heinäluoma erosi SDP:n puheenjohtajan paikalta 2008. Seuraajaksi hoideltiin luokanopettaja Jutta Urpilainen, nuori jakkupukutyttö. SDP pääsikin hallitukseen takaisin 2011-2015. Heinäluoma kasvoi korkoa eduskunnan puhemiehenä.
      Ammattiliitto PRO:n johtaja Antti Rinne pistettiin kiertelemään kenttää ja puukottamaan Juttaa selkään. Rinne jatkoi valtiovarainministerinä Jutan jälkeen 2014-2015. Suomen valtion talous meni kuralle.
      SAK:n PAM on nyt Heinäluoman oljenkorsi.

• SAKonSDP

Mitähän kivaa Koivuniemelle ja Selinille on lupailtu? -Ettei vaan jo ministerin paikkoja....hieman ennenaikaisesti?
        Kyllä on läpinäkyvää peliä. Ikävintä asiassa on, että pienipalkaiset PAMin jäsenet ovat joutuneet likaisen poliittisen pelin heittopusseiksi. Oltiin neuvottelevinaan, mutta samaan aikaan järkkäiltiin mielenosoituksia.
        PAMin maksukarja olisi tarvinnut kunnollista informaatiota, koko kilpailukykypaketin selkokielistä avaamista.

• Vaalien

jälkeistä aikaa petaillaan nyt, jopa ennenaikaisten vaalien, se on aivan varma..

• Sosialistien

mieleenkää ei tule suomen etu, vain valta kelpaa, hintaan mihin hyvänsä..

• huh-huh

Hyvä kun muutkin ovat huomanneet tuon pelin.
      Vaalitappio oli niin katkera pala sdp:lle, että viis veisaavat kansasta, kunhan vallan vain saisivat takaisin.
      En luottaisi tippaakaan esim. Rinteeseen.
      En usko että sdp:lla on mitään asiaa enää lähivuosien hallituksiin, kunhan tyhmimmät ja hitaimmatkin huomaavat tuon pelin, mitä pelataan.

• faktaon

SDP ei välitä suomalaisista vallankiimassaan.

• missäraha

Mitä veroja voi alentaa? Mihin lovi? Ensin korottaa eläkkeet ja poistaa lääkeomavastuu! Eläkeläistulovähennys samaan, kuin ansiotulovähennys!

• Lankapalaa

Pääministeri Juha Sipilä (kesk.) katsoo, että Suomen luottoluokituksen lasku asettaa lisää ulkoista painetta yhteiskuntasopimuksen viimeistelemiseen.
      ”Tämä oli odotettua”, hän totesi lauantaina Oslossa, missä hän oli tapaamassa Norjan pääministeriä Erna Solbergia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      156
      2095
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      309
      1786
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      80
      1241
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe