Paskaläjä vaan istuu!

kasankautta

Nääntynyt kansa marssii ja murisee ja syystä.. Ässätollot ei vaan tajua erota,miksi!?

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosiellävetelätäällä

      Mitäpä ehdotat ässien tilalle?

    • mullemullemullemulle

      Kauankos siitä nyt on kun täällä niin kovasti taivasteltiin Kreikkalaisten puuhia, ihmeteltiin heidän etuisuuksiaan ja haluttomuuttaan panna talouttaan kuntoon. Sen jälkeen itkettiin rahoja joita Kreikkaan piti syytää heidän pelastuksekseen vaikka eivät itse ponnistelleet säästötoimissaan ... nyt olemme itse Kreikan tiellä eikä osa porukasta tunnu lainkaan tajuavan sitä.

      • suosiellävetelätäällä

        Juurikin näin. Ammattiyhdistysväki ei halua nähdä nokkaansa pidemmälle. Tärkeintä heille ettei vaan työläisen pussista mitään lähde. Ihan sama kaatuuko kansantalous ylisuuriin työn kustannuksiin.
        Ja opiskelijat luulevat että yhteiskunnan ja veronmaksajien velvollisuus on kustantaa kaikki opiskelut tappiin saakka. Miksi olisi? Ottakoot lainaa omiin opiskelukustannuksiinsa yleisen oppivelvollisuusiän jälkeen.


    • haistakaahuili

      Kukaan ei antaisi mitään.Suomi on hädässä.Yksi kymppi sinne tai tänne,vaan kun pitää aina vastustaa.

      • kassankauttatörpöt

        Haise pahalle. Miten on Kreikan käynyt, kun leikattu vuosia. Enemmän kusessa.. Eläkkeet leikattiin toistamiseen. Rinteen eläkeleikkaus jo poiki tuhansia työttömiä. Ässätollot jatkaa samaa ja leipäjonot pitenee..


    • aikaolisiherätä

      Kansakin voisi vihdoin tajuta jotain. Kotimaisten tuotteiden suosiminen voisi nostaa meitä suosta johon itse itseämme poljemme joustamattomilla työmarkkinoillamme ja ulkomaisten tuotteiden suosimisella.

      • toloillekenkää

        Ensin ässätollojen tajuttava, että eläkeleikkaus ja indeksijäädytykset leikkaa ostoimaa ja luo lamaa, työttömyyttä. Eriarvoisuus verojen maksussa kaiken syy!


      • suosiellävetelätäällä

        Pienituloisimmat maksavat kaikkein vähiten veroja. Kenelle sinä haluaisit veronkorotuksia?


      • eriskummallinenväite
        toloillekenkää kirjoitti:

        Ensin ässätollojen tajuttava, että eläkeleikkaus ja indeksijäädytykset leikkaa ostoimaa ja luo lamaa, työttömyyttä. Eriarvoisuus verojen maksussa kaiken syy!

        "Eriarvoisuus verojen maksussa kaiken syy"

        perustelisiko mielipidettäsi, sekö on väärin että pienituloisimmat maksavat vähemmän?


      • helppoaheinänteko
        suosiellävetelätäällä kirjoitti:

        Pienituloisimmat maksavat kaikkein vähiten veroja. Kenelle sinä haluaisit veronkorotuksia?

        Yhteisöveron palautus,kaivokset maksaa 5%veroa, isoista optioita 4-5%,firmojen vetopatatiisikierätys, varallisusvero, tuloverotus kqntokyvyn mukaan,pois tasaverot. Veroremontti.Voisin tehdä. Olisi oikeuden mukainen.


      • suosiellävetelätäällä
        helppoaheinänteko kirjoitti:

        Yhteisöveron palautus,kaivokset maksaa 5%veroa, isoista optioita 4-5%,firmojen vetopatatiisikierätys, varallisusvero, tuloverotus kqntokyvyn mukaan,pois tasaverot. Veroremontti.Voisin tehdä. Olisi oikeuden mukainen.

        Toinen vaihtoehto,: kaikille prosentin tuloveronkorotus määräajaksi. Selkeää ja siinä osallistuisivat lähes kaikki suomitalkoisiin. Ei voi olla oikein että osa porukasta joutuu kustantamaan toisen osan menot. Yhteishenkeä nyt. Niitä suurituloisia on suht vähän verrattuna meihin vähemmän tienaaviin. Kannetaan kaikki kortemme kekoon ennenkuin suomi on holhouksen alla.


      • nyljeköyhä
        eriskummallinenväite kirjoitti:

        "Eriarvoisuus verojen maksussa kaiken syy"

        perustelisiko mielipidettäsi, sekö on väärin että pienituloisimmat maksavat vähemmän?

        Oletko noin tyhmä? Pienituloiset maksaa suhteessa tuloistaan kaikista eniten. Pahiten iskee suonta tasaverot. Nyt tää persujen korottama rikesakkokin. Oikeudenmukaisuus olisi kqntokyvyn mukaan.


      • suosiellävetelätäällä
        nyljeköyhä kirjoitti:

        Oletko noin tyhmä? Pienituloiset maksaa suhteessa tuloistaan kaikista eniten. Pahiten iskee suonta tasaverot. Nyt tää persujen korottama rikesakkokin. Oikeudenmukaisuus olisi kqntokyvyn mukaan.

        Rikesakoilta voi kyllä välttyä kokonaankin, oma valinta :)


      • Mikötörppö
        suosiellävetelätäällä kirjoitti:

        Rikesakoilta voi kyllä välttyä kokonaankin, oma valinta :)

        Älä puhu passaa.. Voi onnistua sinun ruosteisella kirppisfillarilasi. Ei sompamiehellä


    • Voihanverotuksen

      porrastaa, vai onko liian vaikea prosessi toteutettavaksi julkis sektorilla, niiden runsaiden rahapatojen ääressä?
      Alle 2000€/kk, korkeintaan 10% verotus, 2000---> 3500€ verotus 25%, ja jokaiselle tuon tulon ylittävälle korotetusti porrastaen verot maksuun.
      Ei tuon luulisi olevan liian vaikeaa toteuttaa, mutta se herrakansahan älähtää välittömästi, ja keksivät kaiken moista vähennysoikeutta tulojensa minimoiseksi veroja välttääkseen.
      Osa varmasti muuttuisi palkkioksi, joka on verotónta, ja moni muitakin niksejä sieltä päättäjien seurakunnasta varmasti löytyy.

      • viimevuodelta

    • Nyljeköyhä

      Varakkaat ostelee tavaransa ja ruokansa tukkukorteilla ja firman piikkiin, kuten autot ja kulut...

      • Mahdollisuusvaurastua

        Sinulla on mahdollisuus, älä ruikuta köyhyyttäsi vaan ala rikastuttamaan itseäsi. Otat alkuun ison lainan ja perustat sillä yrityksen johon palkkaat työntekijät. Siitä se autuus alkaa, saat tukkukortin ja kaikki varakkaan edut. Toki sinun pitää valmistautua kuuntelemaan olevasi köyhäin nylkijä ja kusipäätyönantaja joka riistää palkollisiltaan kaiken ja näiden kauniiden kiitosten lisäksi saat miettiä pääsi puhki mihin saisit tuotteesi kaupaksi ja riittävätkö rahat seuraavaan palkanmaksuun, ennakonpidätyksiin ja alveihin. Ai niin ja siihen isoon lainaankin pitäisi löytyä lyhennysrahaa. Mutta eikait sillä mitään väliä ole kun pääset tukkuostoksille :D


      • oikeudenmukaiduutta
        Mahdollisuusvaurastua kirjoitti:

        Sinulla on mahdollisuus, älä ruikuta köyhyyttäsi vaan ala rikastuttamaan itseäsi. Otat alkuun ison lainan ja perustat sillä yrityksen johon palkkaat työntekijät. Siitä se autuus alkaa, saat tukkukortin ja kaikki varakkaan edut. Toki sinun pitää valmistautua kuuntelemaan olevasi köyhäin nylkijä ja kusipäätyönantaja joka riistää palkollisiltaan kaiken ja näiden kauniiden kiitosten lisäksi saat miettiä pääsi puhki mihin saisit tuotteesi kaupaksi ja riittävätkö rahat seuraavaan palkanmaksuun, ennakonpidätyksiin ja alveihin. Ai niin ja siihen isoon lainaankin pitäisi löytyä lyhennysrahaa. Mutta eikait sillä mitään väliä ole kun pääset tukkuostoksille :D

        En ruikuta ja en puhu itsestäni. Olen ollut tossa asemassa, joten tiedän miten epäoikeudenmukaista se on köyhille. Minulla pyyhkii hyvin. Ei estä puhumasta epäkohdista. Olen syönyt ilmasia lounaita, että maha vieläkin kipeä....


      • oikeudenmukaisuuttatämä
        oikeudenmukaiduutta kirjoitti:

        En ruikuta ja en puhu itsestäni. Olen ollut tossa asemassa, joten tiedän miten epäoikeudenmukaista se on köyhille. Minulla pyyhkii hyvin. Ei estä puhumasta epäkohdista. Olen syönyt ilmasia lounaita, että maha vieläkin kipeä....

        Ilmaisia lounaita ei ole ;) Tekstistäsi paistaa tietämättömyys yrittäjyydestä ja yritysten toiminnasta ja siitä miten tiukilla yrityksistä suurin osa on. Valitettavasti kenenkään köyhyys ei poistu kadehtimalla, vaan jokaisen pitäisi ottaa enemmän vastuuta itsestään eikä pitää yrityksiä sosiaalitoimistonansa ja lypsylehmänään.
        Pitää riittää että yritys tarjoaa töitä palkkaa vastaan, se on iso asia se. Yritysten ja palkansaajien pitäisi olla samalla puolella ja puhaltaa yhteiseen hiileen koska jos yritys keikahtaa niin auttamatta siinä menee työpaikat.


      • ahneitane

        Muistan kyllä, kun isäntä itki päissään, että minulla on isompi liksa.. Minä sen rahan toin. Tunnen hyvin kuviot..


      • turhaanpäätäseinään
        ahneitane kirjoitti:

        Muistan kyllä, kun isäntä itki päissään, että minulla on isompi liksa.. Minä sen rahan toin. Tunnen hyvin kuviot..

        Ai sä olitkin näitä itsestäänliikojaluulevia...... Enempää kannata enempää paukkuja tuhlata tietämättömään toopeen.


      • olenylpeöitsestäni
        turhaanpäätäseinään kirjoitti:

        Ai sä olitkin näitä itsestäänliikojaluulevia...... Enempää kannata enempää paukkuja tuhlata tietämättömään toopeen.

        Vaan käytännössä toimineita. Tuonut firmoissa satoja miljoonia kasavirtaa ja voittoja.


      • Hiihahaa
        olenylpeöitsestäni kirjoitti:

        Vaan käytännössä toimineita. Tuonut firmoissa satoja miljoonia kasavirtaa ja voittoja.

        Ja oletat jonkun uskovan tuota :D :D :D Ei noilla teksteillä........


      • kaikkinähty
        Hiihahaa kirjoitti:

        Ja oletat jonkun uskovan tuota :D :D :D Ei noilla teksteillä........

        Ei ole uskonasia, vaan tosi.. Olen ollut satojen yrittäjälusereiden kanssa tekemisissä. Osa töppöjä ahneita mulkkuja. Sääli paikallisesti sopivia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe