Nääntynyt kansa marssii ja murisee ja syystä.. Ässätollot ei vaan tajua erota,miksi!?
Paskaläjä vaan istuu!
25
<50
Vastaukset
- suosiellävetelätäällä
Mitäpä ehdotat ässien tilalle?
- mullemullemullemulle
Kauankos siitä nyt on kun täällä niin kovasti taivasteltiin Kreikkalaisten puuhia, ihmeteltiin heidän etuisuuksiaan ja haluttomuuttaan panna talouttaan kuntoon. Sen jälkeen itkettiin rahoja joita Kreikkaan piti syytää heidän pelastuksekseen vaikka eivät itse ponnistelleet säästötoimissaan ... nyt olemme itse Kreikan tiellä eikä osa porukasta tunnu lainkaan tajuavan sitä.
- suosiellävetelätäällä
Juurikin näin. Ammattiyhdistysväki ei halua nähdä nokkaansa pidemmälle. Tärkeintä heille ettei vaan työläisen pussista mitään lähde. Ihan sama kaatuuko kansantalous ylisuuriin työn kustannuksiin.
Ja opiskelijat luulevat että yhteiskunnan ja veronmaksajien velvollisuus on kustantaa kaikki opiskelut tappiin saakka. Miksi olisi? Ottakoot lainaa omiin opiskelukustannuksiinsa yleisen oppivelvollisuusiän jälkeen.
- haistakaahuili
Kukaan ei antaisi mitään.Suomi on hädässä.Yksi kymppi sinne tai tänne,vaan kun pitää aina vastustaa.
- kassankauttatörpöt
Haise pahalle. Miten on Kreikan käynyt, kun leikattu vuosia. Enemmän kusessa.. Eläkkeet leikattiin toistamiseen. Rinteen eläkeleikkaus jo poiki tuhansia työttömiä. Ässätollot jatkaa samaa ja leipäjonot pitenee..
- aikaolisiherätä
Kansakin voisi vihdoin tajuta jotain. Kotimaisten tuotteiden suosiminen voisi nostaa meitä suosta johon itse itseämme poljemme joustamattomilla työmarkkinoillamme ja ulkomaisten tuotteiden suosimisella.
- toloillekenkää
Ensin ässätollojen tajuttava, että eläkeleikkaus ja indeksijäädytykset leikkaa ostoimaa ja luo lamaa, työttömyyttä. Eriarvoisuus verojen maksussa kaiken syy!
- suosiellävetelätäällä
Pienituloisimmat maksavat kaikkein vähiten veroja. Kenelle sinä haluaisit veronkorotuksia?
- eriskummallinenväite
toloillekenkää kirjoitti:
Ensin ässätollojen tajuttava, että eläkeleikkaus ja indeksijäädytykset leikkaa ostoimaa ja luo lamaa, työttömyyttä. Eriarvoisuus verojen maksussa kaiken syy!
"Eriarvoisuus verojen maksussa kaiken syy"
perustelisiko mielipidettäsi, sekö on väärin että pienituloisimmat maksavat vähemmän? - helppoaheinänteko
suosiellävetelätäällä kirjoitti:
Pienituloisimmat maksavat kaikkein vähiten veroja. Kenelle sinä haluaisit veronkorotuksia?
Yhteisöveron palautus,kaivokset maksaa 5%veroa, isoista optioita 4-5%,firmojen vetopatatiisikierätys, varallisusvero, tuloverotus kqntokyvyn mukaan,pois tasaverot. Veroremontti.Voisin tehdä. Olisi oikeuden mukainen.
- suosiellävetelätäällä
helppoaheinänteko kirjoitti:
Yhteisöveron palautus,kaivokset maksaa 5%veroa, isoista optioita 4-5%,firmojen vetopatatiisikierätys, varallisusvero, tuloverotus kqntokyvyn mukaan,pois tasaverot. Veroremontti.Voisin tehdä. Olisi oikeuden mukainen.
Toinen vaihtoehto,: kaikille prosentin tuloveronkorotus määräajaksi. Selkeää ja siinä osallistuisivat lähes kaikki suomitalkoisiin. Ei voi olla oikein että osa porukasta joutuu kustantamaan toisen osan menot. Yhteishenkeä nyt. Niitä suurituloisia on suht vähän verrattuna meihin vähemmän tienaaviin. Kannetaan kaikki kortemme kekoon ennenkuin suomi on holhouksen alla.
- nyljeköyhä
eriskummallinenväite kirjoitti:
"Eriarvoisuus verojen maksussa kaiken syy"
perustelisiko mielipidettäsi, sekö on väärin että pienituloisimmat maksavat vähemmän?Oletko noin tyhmä? Pienituloiset maksaa suhteessa tuloistaan kaikista eniten. Pahiten iskee suonta tasaverot. Nyt tää persujen korottama rikesakkokin. Oikeudenmukaisuus olisi kqntokyvyn mukaan.
- suosiellävetelätäällä
nyljeköyhä kirjoitti:
Oletko noin tyhmä? Pienituloiset maksaa suhteessa tuloistaan kaikista eniten. Pahiten iskee suonta tasaverot. Nyt tää persujen korottama rikesakkokin. Oikeudenmukaisuus olisi kqntokyvyn mukaan.
Rikesakoilta voi kyllä välttyä kokonaankin, oma valinta :)
- Mikötörppö
suosiellävetelätäällä kirjoitti:
Rikesakoilta voi kyllä välttyä kokonaankin, oma valinta :)
Älä puhu passaa.. Voi onnistua sinun ruosteisella kirppisfillarilasi. Ei sompamiehellä
- Voihanverotuksen
porrastaa, vai onko liian vaikea prosessi toteutettavaksi julkis sektorilla, niiden runsaiden rahapatojen ääressä?
Alle 2000€/kk, korkeintaan 10% verotus, 2000---> 3500€ verotus 25%, ja jokaiselle tuon tulon ylittävälle korotetusti porrastaen verot maksuun.
Ei tuon luulisi olevan liian vaikeaa toteuttaa, mutta se herrakansahan älähtää välittömästi, ja keksivät kaiken moista vähennysoikeutta tulojensa minimoiseksi veroja välttääkseen.
Osa varmasti muuttuisi palkkioksi, joka on verotónta, ja moni muitakin niksejä sieltä päättäjien seurakunnasta varmasti löytyy.- viimevuodelta
tuolta voit käydä katsomassa taulukon
https://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Henkiloasiakkaan_tuloverotus/Valtion_tuloveroasteikko_2015(35390)
- Nyljeköyhä
Varakkaat ostelee tavaransa ja ruokansa tukkukorteilla ja firman piikkiin, kuten autot ja kulut...
- Mahdollisuusvaurastua
Sinulla on mahdollisuus, älä ruikuta köyhyyttäsi vaan ala rikastuttamaan itseäsi. Otat alkuun ison lainan ja perustat sillä yrityksen johon palkkaat työntekijät. Siitä se autuus alkaa, saat tukkukortin ja kaikki varakkaan edut. Toki sinun pitää valmistautua kuuntelemaan olevasi köyhäin nylkijä ja kusipäätyönantaja joka riistää palkollisiltaan kaiken ja näiden kauniiden kiitosten lisäksi saat miettiä pääsi puhki mihin saisit tuotteesi kaupaksi ja riittävätkö rahat seuraavaan palkanmaksuun, ennakonpidätyksiin ja alveihin. Ai niin ja siihen isoon lainaankin pitäisi löytyä lyhennysrahaa. Mutta eikait sillä mitään väliä ole kun pääset tukkuostoksille :D
- oikeudenmukaiduutta
Mahdollisuusvaurastua kirjoitti:
Sinulla on mahdollisuus, älä ruikuta köyhyyttäsi vaan ala rikastuttamaan itseäsi. Otat alkuun ison lainan ja perustat sillä yrityksen johon palkkaat työntekijät. Siitä se autuus alkaa, saat tukkukortin ja kaikki varakkaan edut. Toki sinun pitää valmistautua kuuntelemaan olevasi köyhäin nylkijä ja kusipäätyönantaja joka riistää palkollisiltaan kaiken ja näiden kauniiden kiitosten lisäksi saat miettiä pääsi puhki mihin saisit tuotteesi kaupaksi ja riittävätkö rahat seuraavaan palkanmaksuun, ennakonpidätyksiin ja alveihin. Ai niin ja siihen isoon lainaankin pitäisi löytyä lyhennysrahaa. Mutta eikait sillä mitään väliä ole kun pääset tukkuostoksille :D
En ruikuta ja en puhu itsestäni. Olen ollut tossa asemassa, joten tiedän miten epäoikeudenmukaista se on köyhille. Minulla pyyhkii hyvin. Ei estä puhumasta epäkohdista. Olen syönyt ilmasia lounaita, että maha vieläkin kipeä....
- oikeudenmukaisuuttatämä
oikeudenmukaiduutta kirjoitti:
En ruikuta ja en puhu itsestäni. Olen ollut tossa asemassa, joten tiedän miten epäoikeudenmukaista se on köyhille. Minulla pyyhkii hyvin. Ei estä puhumasta epäkohdista. Olen syönyt ilmasia lounaita, että maha vieläkin kipeä....
Ilmaisia lounaita ei ole ;) Tekstistäsi paistaa tietämättömyys yrittäjyydestä ja yritysten toiminnasta ja siitä miten tiukilla yrityksistä suurin osa on. Valitettavasti kenenkään köyhyys ei poistu kadehtimalla, vaan jokaisen pitäisi ottaa enemmän vastuuta itsestään eikä pitää yrityksiä sosiaalitoimistonansa ja lypsylehmänään.
Pitää riittää että yritys tarjoaa töitä palkkaa vastaan, se on iso asia se. Yritysten ja palkansaajien pitäisi olla samalla puolella ja puhaltaa yhteiseen hiileen koska jos yritys keikahtaa niin auttamatta siinä menee työpaikat. - ahneitane
Muistan kyllä, kun isäntä itki päissään, että minulla on isompi liksa.. Minä sen rahan toin. Tunnen hyvin kuviot..
- turhaanpäätäseinään
ahneitane kirjoitti:
Muistan kyllä, kun isäntä itki päissään, että minulla on isompi liksa.. Minä sen rahan toin. Tunnen hyvin kuviot..
Ai sä olitkin näitä itsestäänliikojaluulevia...... Enempää kannata enempää paukkuja tuhlata tietämättömään toopeen.
- olenylpeöitsestäni
turhaanpäätäseinään kirjoitti:
Ai sä olitkin näitä itsestäänliikojaluulevia...... Enempää kannata enempää paukkuja tuhlata tietämättömään toopeen.
Vaan käytännössä toimineita. Tuonut firmoissa satoja miljoonia kasavirtaa ja voittoja.
- Hiihahaa
olenylpeöitsestäni kirjoitti:
Vaan käytännössä toimineita. Tuonut firmoissa satoja miljoonia kasavirtaa ja voittoja.
Ja oletat jonkun uskovan tuota :D :D :D Ei noilla teksteillä........
- kaikkinähty
Hiihahaa kirjoitti:
Ja oletat jonkun uskovan tuota :D :D :D Ei noilla teksteillä........
Ei ole uskonasia, vaan tosi.. Olen ollut satojen yrittäjälusereiden kanssa tekemisissä. Osa töppöjä ahneita mulkkuja. Sääli paikallisesti sopivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009