Koska Melperi seisoo horjumatta Raamatun oppien takana ja vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen valheoppeja vastaan.
Tämä tekee kipeää palstan vanhoillislestadiolaisille.
Miksi vanhoillislestadiolaiset vihaavat Melperiä?
6
<50
Vastaukset
- Niin_melperin
fraamatullisesta ja rakkaudellisesta käytöksestähän suorastaan huokuvat nämä hengen hedelmät:
---
Gal. 5:22
Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus,
---
En ollenkaan ymmärrä, miksi JUmalan lapset potkivat päähän tuota paskatäplätyyppiä, joka eilenkin teki palstalle kolmetoista pillualoitusta.
Luultavasti Jumalan lapset eivät potkikaan häntä päähän puhumattakaan että vihaisivat, vaan sen verran härsyttelevät vain, että hän pysyy vauhdissa ja järjestelee sirkushuveja maailman ainoille oikeille uskovaisille. Hänhän on tyhmä eikä huomaa kokonaisuutta. Se on maallisen elämän rikkautta se. Jatka vain melperi entiseen malliin!- love_is_love
Pitäisikö saatanallisia Raamatun vastaisia vl-valheoppeja rakastaa?
- kesitaz
Eihän täällä palstalla ole vl:iä, mutta ne jotka ovat, rakastavat tätä hellyttävän vihaista melperkelettä ja veisaavat hälle psalmeja.
- Sinäpä_sen
sanoit, kesitaz! Tässäkin psalmissa Siionin tyttäret riemuitsevat:
https://www.youtube.com/watch?v=XGzEpGgJeXc&list=PL37C2CC00C572CA3D&index=2
Ehkä tämä sopii palstan henkeen kun melperi-polo eilenkin rustasi palstalle kolmetoista pillukommenttia. Tuossa "Riemuitse tytär Siionin" ei tosin puhuta pilluista mitään, mutta voihan melperi laulua kuunnellessaan haaveilla kaipaamistaan pilluista. - Miksihän_pil-
Sinäpä_sen kirjoitti:
sanoit, kesitaz! Tässäkin psalmissa Siionin tyttäret riemuitsevat:
https://www.youtube.com/watch?v=XGzEpGgJeXc&list=PL37C2CC00C572CA3D&index=2
Ehkä tämä sopii palstan henkeen kun melperi-polo eilenkin rustasi palstalle kolmetoista pillukommenttia. Tuossa "Riemuitse tytär Siionin" ei tosin puhuta pilluista mitään, mutta voihan melperi laulua kuunnellessaan haaveilla kaipaamistaan pilluista.lut on piilotettu tässä psalmissa? Olisihan niitä voinut vilauttaa edes yhdessä säkeistössä melperin lohdutukseksi.
Suinusta
Kes. - Täytyyhän_melpe-
Miksihän_pil- kirjoitti:
lut on piilotettu tässä psalmissa? Olisihan niitä voinut vilauttaa edes yhdessä säkeistössä melperin lohdutukseksi.
Suinusta
Kes.rille järjestää joka päivä hieman pillunsyrjää ja paskaakin, jotka hänen viesteissään ovat aivan keskiössä.
### Olisihan niitä voinut vilauttaa edes yhdessä säkeistössä melperin lohdutukseksi.###
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151