työntyy esiin kaikkialla. http://www.kristitynfoorumi.fi/artikkelit.htm
Uuskariamaattisuus
4
74
Vastaukset
- hämmästynyt
..missä kommentit tärkeästä aiheesta ..?
- pimeäänkatsova
No ei kait tällä palstalla enää juuri muusta puhutakaan... Suomi on hurahtamisaltista kansaa. Osa hurahduksista on ihan mukaviakin...vaikkapa jääkiekko. Mutta jotkin hurahduksista ovat kuolemanvakavia...niinkuin nämä uuskarismaattiset harhat, joihin porukat suorastaan juoksee hypettämään...
- Harhat
Suomi24:n kristinusko-palstoilla ei ole viime aikoina paljon muusta puhuttukaan kuin siitä, mikä on väärin ja harhaa...
- ristiäriittää
No,mikä siten on oikea usko ja mikä on väärää uskoa? Olen ollut karismaatikoiden touhuissa valitettavasti mukana ja minun elämäni se hulluus monin tavoin tuhosi-kuuluisin sairaseläkkeelle. Mitä on siis raitis ja terve usko? Minulta rauno helpit ja Benny hinnit,puhumattakaan rodneyhowardbrownista ja heidän aisankannattajistaan,tuhosivat kaiken normaalin elämästäni! Ja kuka siitä vastaa? EI KUKAAN!!! En ole varma,mihin uskon enää-ihmisten typeryyteen ja pahuuteen ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272684Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192632Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342081Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4001557- 601123
- 2591049
- 541047
- 151956
- 45938