Vaikka olenkin tällä palstalla voimakkaasti arvostellut sotahullua Staputleria, niin nyt on pakko lausua kiitokset hänelle ryhdikkäästä toiminnasta tässä pakolaisasiassa. Kun Staputler kerran jyrähti, niin ihmissalakuljettajien bisnes loppui kertaheitolla. Noin kuukausi sitten Medvedev kertoi Niinistölle, että Venäjä ei voi estää ilman Shengen-passia olevia pakolaisia tulemasta Suomen, mutta Staputler näköjään pystyi keskeyttämään laittoman rajanylityksen hyvin helposti. Kiitokset vielä kerran Staputlerille mallikkaasta toiminnasta.
Näissä luottamuksellisissa tunnelmissa voitaisiin jatkaa muitakin rajaneuvotteluja. Kun Niinistö tässä kuussa tapaa Staputlerin Moskovassa, niin pojathan voisivat aloittaa neuvottelut Karjalan palauttamisesta ihan hyvässä hengessä. Onhan presidenteillä muitakin tärkeitä asioita käsiteltävänään, mutta kyllä Karjala-asia on kaikein tärkein saada viimeinkin järjestykseen. Jos Karjala saadaan takaisin, niin olen valmis ottamaan veljenmaljan Staputlerin kanssa ilman sarvia ja hampaita.
Kiitokset Staputlerille
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849