Apua, mulla pari lohjennutta hammasta tarttis saada kuntoon. Virroilla ei yksityiselle pääse, ihan täynnä ja hammashoitolassa kävin, mutta en toiste enää mene! Voisiko joku suositella lähellä jotain?
Pahus kun edellinen hammaslääkärini lopetti hommat täällä, ikävä on!
Kuka valvoo hammashoitolassa olevia lääkäreitä, kuka ne on valinnu? Joku firma kuulemma hoitaa, ei enää virkalääkäreitä, mutta kait joku valintakriteeri on, kuka otetaan töihin?
Meinaan kun kävin, pääsin suomalaiselle, joo, mutta paikka putos samantien! Tuli kerran sit juttua asiasta muutaman pohjanmaalaisen tutun kans ja tuli ilmi, että kyseinen hammaslääkäri tehnyt aikoinaan yksityistä tuurissa ja oli tosi huono! Teki vaan rahaa ja paikat putoili. Ei kuulemma oteta mihinkään Pohjanmaalle töihin, maine kiiriny! No miks se on sit Virroilla töissä!!
Ja muut vaihtoehdot oli vaihtuvia hammaslääkäreitä, virolaisia kaikki! Kommunikointikin näytti olevan haastavaa, kuulin kun asiakas yritti kysellä, toisti ja toisti, mutta ei tainnut saada järkevää vastausta...
On tämäkin asia Virroilla ihan retuperällä, onneks en usein ole tarvinnut niitä palveluja. Sääliksi käy muita asiakkaita, joilla ei mahdollisuutta käydä muualla.
Missä korjaan hampaani?
palapois
4
143
Vastaukset
- Tekaritotan
Joo ja yksityiset täällä ei ota ku rikkaita.
- porhoo
jess, kuulun rikkaisiin sitten
- gettomasa
meet lauvantaina puhumaan suvaitsevaisuudesta paikaliselle grillille, niin saat mennä uusimaan hampaat seuraavalla viikolla "ilmaiseksi"
- Nitrokittiäreikään
Kato ettei poraa väärää hammasta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031521271240_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233133
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1942828Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711818Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2571486- 1101263
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs451145Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461027- 145967
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32924- 43824