Haluan mieheltä muutakin kuin seksiä

Neito93_

Mä oon aina ollut sellainen ihminen, joka viihtyy omissa oloissaan. Nautin siitä, kun ei oo koko ajan kaikkea häslinkiä vieressä. Mutta vietettyäni viimeiset noin pari vuotta, sellaisessa ympäristössä, jossa on ihmisiä, tai aina joku jonka vieressä nukkua - huomasin sen jättäneen jälkensä minuun. Minulla on ihana oma asunto, kivasti sisustettu ja ystävät ja perhe lähellä... Mutta silti, ajoittain kaipaa sitä "ystävää" kenen viereen käpertyä. Ystävällä, tietty tarkoitan vastakkaista sukupuolta. Itseltäni puuttuu sellaiset ystävät elämästä. Tuntuu, että jos nyt soittaisin jollekkin (poika)ystävistäni.. "Että hei netflix ja chill, miten ois, saman peiton alla?" - niin nämä sankarit juoksisivat heti kauppaan ostamaan kumeja ja tullessaan luokseni... Leffat sikseen ja hommiin. Ok ok ei tuossa mitään pahaa ole, mutta pointtini olikin kai se, että välillä olisi aktin ohella kiva tehdä jotain muutakin.

Ainakin itse kaipaan tällä hetkellä, elämääni sellaista miestä, joka olisi läsnä arjessa. Tekisi pikku yllätyksiä. Olisi se ystävä. Voisimme puhua, mutta tehdä myös kaikkea. Ilman erillistä sitoutumista. Ei mitään avoimiasuhteita. Ihan vaan ystäviä.

Mun mielestä on tosi kurja herätä joka aamu yksin.. :( baari tunareita ei jaksa katella, eikä "netti"hihhuleista voi koskaan olla varma.

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaapo8v

Kehtaatkin valittaa! Rami ei anna ees pusua ja sen säälittävä tuhkamuna ei edes enää seiso... ja sekin on 22cm, se vaan pitää väkivaltasesti survoa anukseen vaikka sekin oli niinkun jeesus, se vaan lapsia rakastaa... Muna pystyssä menee päiväkotiin kylpytakissa se mies oli niinkun jeesus RIP Rami 60v.

• helmiä.sioille

Odota vielä parikymmentä vuotta ja silloin et halua mieheltä enää mitään muuta kuin seksiä... :D

• Raakatotuus

Niinpä... ja jos mies ei ole haluttava ensisijaisesti seksimielessä, niin eipä ole haluttava sitten muutenkaan, joten naissuhdetta on turha toivoakaan.

• Egoismia

Kiinnitin huomiota tekstiisi ja käyttämiisi runsaisiin minä-pronomineihin. Tekstin takaa paljastuu egoistinen minä-minä persoona. Ei ole ihme jos ihmissuhteissa on vaikeaa kun on noin itsekäs. Miehet vain sinua viihdyttää ja silti valita että ovat vääränlaisia.

• Ai rahaa vai?

• Oletreikä

Kaltaisesi jakarit ovat miehille pelkkiä reikiä. Hyvä kun ymmärrät sen itsekin

• Sellastase

Tyypillistä sinkkunaiselle. Haluttaisiin siitä suhteesta rusinat pullasta ja miehen toimivab vain jonkinlaisena henkilökohtaisena palvelijana joka tekisi naisen kanssa kaikenlaista kivaa, järjestäisi yllätyksiä jne. jne, mutta mitään sitoutumista on naiselta turha odottaa.

Mitä mies saa naiselta? Ei ainkaan kivoja yllätyksiä tai ymmärrystä omille murheilleen, koska tällainen kamumies on tuollaisille naisille pelkkä hyödyke. Kun ko nainen kiinnostuu jostain miehestä, niin "ystävä" unohtuu sillä sekunnilla. Mies ei saa kuitenkaan olla pettynyt tai vihainen, koska "me oltiin hei pelkkii kavereita! (Eikä muuten olla enää)".

• Miehet ovat kautta aikain alistaneet naiset seksillä omaksi käyttötavarakseen. Ihan hyvä että nykyisin naisetkin saavat vaatia jotain vastinetta "seksiorjuudelle"/"kodinkonelaitteena toimimiselle".

• rumamaija kirjoitti:

Miehet ovat kautta aikain alistaneet naiset seksillä omaksi käyttötavarakseen. Ihan hyvä että nykyisin naisetkin saavat vaatia jotain vastinetta "seksiorjuudelle"/"kodinkonelaitteena toimimiselle".

Eli maksetaan paska käyttäytyminen paskalla käyttäytymisellä? Ja sitten ihmetellään miten näin syvälle suohon ollaan jouduttu?

• Eräkettu

Naisilla on aina ollu niin saatanan vaikeaa...

Pitäny pyykätä ja hoitaa lapsia... Vitun kova homma... Meinaa jäähä päivän salkkarit kattomatta.

Äijien pitäny rähjätä idästä päin tulleita joukkoja vastaan jäätyneellä taistelutantereella.

• Eräkettu kirjoitti:

Naisilla on aina ollu niin saatanan vaikeaa...

Pitäny pyykätä ja hoitaa lapsia... Vitun kova homma... Meinaa jäähä päivän salkkarit kattomatta.

Äijien pitäny rähjätä idästä päin tulleita joukkoja vastaan jäätyneellä taistelutantereella.

Salkkarit, niin stereotyyppinen "naisten" ohjelma. Itse en ole ikinä Salkkareita katsonut enkä taatusti tule katsomaan. Lost ja vastaavat ovat enemmän omaan makuun.

• Eräkettu
        rumamaija kirjoitti:

Salkkarit, niin stereotyyppinen "naisten" ohjelma. Itse en ole ikinä Salkkareita katsonut enkä taatusti tule katsomaan. Lost ja vastaavat ovat enemmän omaan makuun.

Ei se ollu se saatanan pointti...

Pointti oli se että on aikaa kattoa ohjelmia vaikka elääkin "rankkaa" naisen elämää...

Saatanan lahnat... Äijät on aina maksanu ruuatki.

Naisilla ei ole ikinä ollu rankkaa... Vitun feministi lahnat vaan vinkuu..
        Eivät kuitenkaan vingu varusmiespalveluksesta...

• Eräkettu kirjoitti:

Ei se ollu se saatanan pointti...

Pointti oli se että on aikaa kattoa ohjelmia vaikka elääkin "rankkaa" naisen elämää...

Saatanan lahnat... Äijät on aina maksanu ruuatki.

Naisilla ei ole ikinä ollu rankkaa... Vitun feministi lahnat vaan vinkuu..
        Eivät kuitenkaan vingu varusmiespalveluksesta...

Ei ikinä? Oletko kenties elänyt kaikkina aikoina ja ollut todistamassa tuon? Naisilla ei käytännössä ollut aikanaan edes ihmisoikeuksia. Nainen ei voinut ottaa eroa silloinkaan, jos mies uhkaili ja hakkasi. Ei siinä paljoa lohduttanut se, jos mies toi leivän pöytään, kun sai pahimmassa tapauksessa pelätä henkensä puolesta.

Ei naisen elämä tietenkään enää nykyään ole rankkaa (Salkkareilla viittasit nykyaikaan, koska ennen vanhaan ei mitään Salkkareita tai vastaavia TV-ohjelmia edes ollut). Mutta ei ennen vanhaan todellakaan mitään TV:tä katseltu, kun sitä ei oltu vielä keksitty.

• rumamaija kirjoitti:

Ei ikinä? Oletko kenties elänyt kaikkina aikoina ja ollut todistamassa tuon? Naisilla ei käytännössä ollut aikanaan edes ihmisoikeuksia. Nainen ei voinut ottaa eroa silloinkaan, jos mies uhkaili ja hakkasi. Ei siinä paljoa lohduttanut se, jos mies toi leivän pöytään, kun sai pahimmassa tapauksessa pelätä henkensä puolesta.

Ei naisen elämä tietenkään enää nykyään ole rankkaa (Salkkareilla viittasit nykyaikaan, koska ennen vanhaan ei mitään Salkkareita tai vastaavia TV-ohjelmia edes ollut). Mutta ei ennen vanhaan todellakaan mitään TV:tä katseltu, kun sitä ei oltu vielä keksitty.

Taitavasti johdattelet asian pois aiheesta.

• Eläköönnykyaika
        pete_pjn kirjoitti:

Eli maksetaan paska käyttäytyminen paskalla käyttäytymisellä? Ja sitten ihmetellään miten näin syvälle suohon ollaan jouduttu?

Laskut erääntyy maksettavaksi ennemmin tai myöhemmin. Naisten ei tarvitse olla enää miesten omaisuutta ja orjia, ja samalla vaatimukset miehille ovat nousseet kovaa kyytiä. Niin se vaan nykyään on, eikä entiseen ole paluuta. Kai tässä pari sukupolvea luolamiehiä kuolee sukupuuttoon, ennen kuin opitte ja tilanne tasoittuu. Voi voi miesten kannalta, mutta mua ei henkilökohtaisesti hetkauta pätkääkään. Olen kiitollinen esivanhemmille, että voin nyt elää vapaana naisena rauhassa eikä mun ole pakko sietää yhtäkään miestä henkeni pitimiksi.

• Eläköönnykyaika kirjoitti:

Laskut erääntyy maksettavaksi ennemmin tai myöhemmin. Naisten ei tarvitse olla enää miesten omaisuutta ja orjia, ja samalla vaatimukset miehille ovat nousseet kovaa kyytiä. Niin se vaan nykyään on, eikä entiseen ole paluuta. Kai tässä pari sukupolvea luolamiehiä kuolee sukupuuttoon, ennen kuin opitte ja tilanne tasoittuu. Voi voi miesten kannalta, mutta mua ei henkilökohtaisesti hetkauta pätkääkään. Olen kiitollinen esivanhemmille, että voin nyt elää vapaana naisena rauhassa eikä mun ole pakko sietää yhtäkään miestä henkeni pitimiksi.

Lähtökohtaisesti paska kohtelu on paskaa kohtelua oli se sitten kumminpäin tahansa toimitettua.

• 12121212
        Eläköönnykyaika kirjoitti:

Siis nimen omaan niistä luolamiehistä on huutava pula.

Juuri vähän aikaa sitten oli tutkimus jossa 96% naisista halusi miehen dominoivan sängyssä, ja 75% halusi mieheltä alistamista jossain muodossa. Kun taas miehistä vain 40% halusi dominoida. Yleisin valituksen aihe naisilla on kun mies ei koskaan ota rajusti ja eläimellisesti - niin kuin se luolamies.

Ne on feministien oppeja seuraavat miehet jotka kuolevat sukupuuttoon.

"Naisten ei tarvitse olla enää miesten omaisuutta ja orjia, ja samalla vaatimukset miehille ovat nousseet kovaa kyytiä."

Niin. Nyt vaaditaan entistä enemmän niitä ominaisuuksia joita perheen päänä toimivalla patriarkaatin edustajalla oli. Nyt kun ei tarvita elättäjääkään, miksi ottaa kiltti feministibetamies. Luolamiesalfa fuckbuddyksi ja sinkkuilua vaan.

• mlimlim123

Mitäpä sitä suotta johonkin katkeraan paskaan tyytymään. Nämä palstan miehet no kyllä niin poissa raiteilta todellisuuden kanssa että...

Mutta tosiaan itse kyllä haluaisin tasavertaisen parisuhteen naisen kanssa, ettei tarvitse tuon vanhanaikaisen ajatusmallin kanssa elää, että miehen kuuluu tehdä nämä ja nämä asiat...

• Eräkettu
        rumamaija kirjoitti:

No kuule ei niitä naisia kaltoin kohdeltu vaikka ei ollutkaan ihmisoikeuksia...

Ei nähty tarpeelliseksi alkaa kirjotteleen lakeja kun emäntä jo komensi pitkin huushollia.

Kyllä nainen on aina pystyny ottaan eron mutta se nyt jättäis eukon puille paljaille...

Ne naiset saa edelleenkin pelätä henkensä puolesta parisuhteessa jos mies rupeaa sellaseksi...

• tympääääntyny
        12121212 kirjoitti:

Siis nimen omaan niistä luolamiehistä on huutava pula.

Juuri vähän aikaa sitten oli tutkimus jossa 96% naisista halusi miehen dominoivan sängyssä, ja 75% halusi mieheltä alistamista jossain muodossa. Kun taas miehistä vain 40% halusi dominoida. Yleisin valituksen aihe naisilla on kun mies ei koskaan ota rajusti ja eläimellisesti - niin kuin se luolamies.

Ne on feministien oppeja seuraavat miehet jotka kuolevat sukupuuttoon.

"Naisten ei tarvitse olla enää miesten omaisuutta ja orjia, ja samalla vaatimukset miehille ovat nousseet kovaa kyytiä."

Niin. Nyt vaaditaan entistä enemmän niitä ominaisuuksia joita perheen päänä toimivalla patriarkaatin edustajalla oli. Nyt kun ei tarvita elättäjääkään, miksi ottaa kiltti feministibetamies. Luolamiesalfa fuckbuddyksi ja sinkkuilua vaan.

No jos seksi on sitä, että mies makaa koko painollaan naisen päällä, työntelee muutaman kerran ja saa orkun, niin kai siinä nainen kaipaa vähän "kovempia otteita". Mitä pahaa siinä on?

• 12121212
        tympääääntyny kirjoitti:

No jos seksi on sitä, että mies makaa koko painollaan naisen päällä, työntelee muutaman kerran ja saa orkun, niin kai siinä nainen kaipaa vähän "kovempia otteita". Mitä pahaa siinä on?

Eli tarkoitat rajua jyystämistä, josta saa sellaisen fiiliksen että naista vahvempi ja parempi mies ottaa omaisuutensa?

• Raakatotuus
        rumamaija kirjoitti:

Miehet ovat kautta aikain alistaneet naiset seksillä omaksi käyttötavarakseen. Ihan hyvä että nykyisin naisetkin saavat vaatia jotain vastinetta "seksiorjuudelle"/"kodinkonelaitteena toimimiselle".

Nykyajan naiset eivät enää ole alistetuksi joutuneet muuta kuin omasta tahdostaan, mutta se ei estä muiden kokemien vääryyksien kostamista eteenpäin ihan syyttömille miehille. Onpa hieno arvomaailma.

• Raakatotuus kirjoitti:

Nykyajan naiset eivät enää ole alistetuksi joutuneet muuta kuin omasta tahdostaan, mutta se ei estä muiden kokemien vääryyksien kostamista eteenpäin ihan syyttömille miehille. Onpa hieno arvomaailma.

Ei kosto ole oikein, mutta on kohtuullista että nykyisin siltä mieheltäkin myös vaaditaan jotain. Naisten itsenäistyminen on vain hyvä asia, se on myös vähentänyt tilanteita joissa mies elättäisi yksin koko perheen. Nykyisin usein molemmat tuovat sen elannon pöytään. Tokan eksäni kanssa esim. jaoin kaikki kulut, ja mikäli hän haki mut autollaan luokseen, niin vastavuoroisesti menin sitten aina takaisin kotiinpäin yksin bussilla. Jos hän kerran sekä haki että vei mut takaisin, niin siitä sitten hänelle palkkioksi esim. lounas mun piikkiin. Hyvin tasan siis menivät kaikki kulut. Jos oltiin hänen luonaan syömässä, hän maksoi ruokaostokset, jos taas mun luona, ne maksoin tietysti minä.

• ryppis

Mielestäni ei ole kovin relevanttia kauhistella sitä, että naisilla ei ole ollut ihmisoikeuksia. Ei ollut suurimmalla osalla miehiäkään. Orjiksi ja pakkosotureiksi ne laitettiin, sukuaankin pääsi jatkamaan vain harva. Täysin turha pitää mitää kilpailua siitä, millä ryhmällä on joskus taannoin ollut asiat huonoiten.

• 12121212
        ryppis kirjoitti:

Mielestäni ei ole kovin relevanttia kauhistella sitä, että naisilla ei ole ollut ihmisoikeuksia. Ei ollut suurimmalla osalla miehiäkään. Orjiksi ja pakkosotureiksi ne laitettiin, sukuaankin pääsi jatkamaan vain harva. Täysin turha pitää mitää kilpailua siitä, millä ryhmällä on joskus taannoin ollut asiat huonoiten.

Jep.

Ei kovinkaan kauan sitten mies oli mies vasta kun hänellä oli perhe jota hän elätti. Toisin sanottuna, miehellä oli velvollisuus löytää nainen joka hyväksyy hänet, ja uskollisesti elättää vaimo ja lapset.

Päivät se mies hengitteli kaivoksessa hiilipölyä, paiski kuumassa ja pimeässä terästehtaassa työsä johon harva nainen olisi kyennyt...ellei sitten hytissyt juoksuhaudassa tykinruokana. Ja äänestysoikeus muuten on usein ollut palkkio sotapalveluksesta. Ei siis ihme etteivät naiset juuri kapinoineet miesten "oikeuksista" työhön ja sotimiseen.

Tuo naisten alistaminen on muutenkin pelkkä feministien keksimä satu. Koko miesten pyörittämä kuvio perustui naisten pelastamiseen sodilta, rankimmilta töiltä, vaaroilta, jne. Jos kerran miehet sortivat ja alistivat naisia orjikseen, miksi miehet tekivät rankimmat työt ja kävivät sotimassa kun Afrikasta tuodut orjat palvelivat kotona naisia? :D Jos mies oli naista arvokkaampi, miksi herrasmiehen kuului luovuttaa viimeinen paikka pelastusveneessä naiselle? :D

Tosiasiassa miehet ovat aina palvelleet naisia. Vasta kun työt muuttuivat kevyemmiksi, naiset alkoivat kinuamaan työelämään ja noin kolmessa sekunnissa saivat mitä halusivat. Niin kuin aina ennenkin.

• 030407
        12121212 kirjoitti:

Jep.

Ei kovinkaan kauan sitten mies oli mies vasta kun hänellä oli perhe jota hän elätti. Toisin sanottuna, miehellä oli velvollisuus löytää nainen joka hyväksyy hänet, ja uskollisesti elättää vaimo ja lapset.

Päivät se mies hengitteli kaivoksessa hiilipölyä, paiski kuumassa ja pimeässä terästehtaassa työsä johon harva nainen olisi kyennyt...ellei sitten hytissyt juoksuhaudassa tykinruokana. Ja äänestysoikeus muuten on usein ollut palkkio sotapalveluksesta. Ei siis ihme etteivät naiset juuri kapinoineet miesten "oikeuksista" työhön ja sotimiseen.

Tuo naisten alistaminen on muutenkin pelkkä feministien keksimä satu. Koko miesten pyörittämä kuvio perustui naisten pelastamiseen sodilta, rankimmilta töiltä, vaaroilta, jne. Jos kerran miehet sortivat ja alistivat naisia orjikseen, miksi miehet tekivät rankimmat työt ja kävivät sotimassa kun Afrikasta tuodut orjat palvelivat kotona naisia? :D Jos mies oli naista arvokkaampi, miksi herrasmiehen kuului luovuttaa viimeinen paikka pelastusveneessä naiselle? :D

Tosiasiassa miehet ovat aina palvelleet naisia. Vasta kun työt muuttuivat kevyemmiksi, naiset alkoivat kinuamaan työelämään ja noin kolmessa sekunnissa saivat mitä halusivat. Niin kuin aina ennenkin.

Kärjistetysti sanoen naiset eivät tarvitse enää miestä elättäjäksi siksi, koska sosialistinen valtio tekee sen, mitä aviomies ennen. Naisten ylläpito on siis ulkoistettu miespuolisilta yksilöiltä pääasiassa miesten työllään ylläpitämälle valtiolle.
        "Työssäkäyvistä työskenteli 29 prosenttia julkisella sektorilla vuoden 2009 lopussa. Julkinen sektori työllistää ennen kaikkea naisia. Naisista toimi julkisella sektorilla 41 prosenttia, kun miehillä osuus oli 16 prosenttia. Vastaavasti yksityinen sektori työllistää miehiä enemmän kuin naisia. Miehistä oli yksityisellä sektorilla palkansaajina seitsemän kymmenestä, naisista puolet. Lisäksi yrittäjinä miehistä toimi 14 prosenttia ja naisista 7 prosenttia."
        http://www.stat.fi/til/tyokay/2009/04/tyokay_2009_04_2011-11-28_kat_001_fi.html
        Sitten, kun lisätään vielä tuet yksinhuoltajille ym., niin päästään lähemmäs sitä todellista valtion varassa suoraan tai välillisesti elävien naisten määrää. Jos siirryttäisiin libertaariseen järjestelmään, jossa ei ole raskasta hallintoa, byrokratiaa ja suojatyöpaikkoja, eikä toisaalta myöskään verotusta, niin palattaisiin pitkälti siihen, että yksittäinen mies elättää yleensä naisensa ja perheensä.

• anna pillua?

• eituntemattomia

mullekin vois sopia tollanen ystävyyssuhde, mutta yllätyksiä en tarvii ja voin kyllä keskustella vaikeistakin asioista jos siihen on tarvetta, seksiä ei tee mieli, eli ihan ystänä olisin

• Cobretti

Näin miehenä ajatellu ihan samaa. Juurikin tuollaista juttua.
      Kattoo löytyykö mistään.

• paranee.paranee

Aika hyvä provo, pakko myöntää. ;D

• tyytyväinensinkku

Mulle riittää seksi ja se että mies maksaa ravintolassa.

• taasnäitävajakkeja

Voi elämän kevät mitä paskaa. Haluat rakkautta ilman rakkautta, noinko sekaisin olet jo päässyt jakamalla pilluasi ilman tuota kaipaamaasi "ystävyyttä"

• Bi-nainen

Haluutko siis ystävyyttä, jossa olis myös yhdessä nukkkumista (unikaveri, sleep buddy)? Eihän sitä auta muuta kuin olla avoin omista tarpeistaan ja sopivasti myös molemminpuolinen, eli tarjota myös miehille sitä ystävyyttä. Siis olla myös heille läsnä ystävänä.

• aikuinenmies-

Miehet ei halua naisilta muuta kuin pillua eikä naiset ole sitä vieläkään ymmärtäneet. Parisuhteessakin mies on naisen kanssa vain pillun takia. Mies ei useinkaan siivoa, tee ruokaa tai pese pyykkejä vaan naiset sen tekee ja mies vaatii kuitenkin seksiä.

• tyytyväinensinkku

Juuri tuon takia otan ne rusinat pullasta. Eli munaa sillon tällön. Ei muuta. Kyllä seksuaaliset tarpeet on normaalilla ihmisillä. Eikö sitä tarvitse jakamiseksi kutsua. Nautin,vaikka kuka haukkuisi.

• otdgfffff

No on kyllä aika erikoinen kirjoitus. Itse tykkään ostaa ystävilleni / sukulaisilleni välillä jotain pientä, jos sopivan lahjan löydän. (Olen nainen.) Välillä se on vaikka laadukas löytö kirppikseltä -ei mitään krääsää. Vastalahjaa en tarvitse.

Aika piinaa taitais olla miehelle pelkkä nukkuminen samassa sängyssä. Ennemmin säännöt heti selväksi (ei seksiä), ja vieraspatja lattialle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9319
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2879
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      35
      2671
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2551
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1955
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1872
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1826
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1361
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1227
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe