Soini on EU:n linjoilla

Soiniko-vai-kuka

Euroopan unioni ei aio lieventää Venäjää vastaan Ukrainan kriisin vuoksi määrättyjä pakotteita, arvioi ulkoministeri Timo Soini (ps) Lännen Medialle.

Soini kertoo LM:lle, että mukaan Itä-Ukrainan tilanteessa ei ole tapahtunut tarvittavaa edistystä.

Hän sanoo, että Minskin sopimus pitää saada toteutettua, ennen kuin sanktioiden poistamista voidaan harkita. Sinne on vielä matkaa, koska edes Itä-Ukrainan tulitauko ei ole pitänyt täysin. Sopimuksen mukaan kriisialueelta pitäisi myös vetää pois kaikki laittomat joukot ja aseet.

– Tämä on ehto, josta EU pitää kiinni. Myöskin sitä tuodaan esille, että Ukrainan pitää hoitaa oma osansa, Soini totesi Lännen Medialle Brysselissä, jossa EU:n ulkoministerit tapaavat tänään maanantaina.

Kokouksessa puhutaan etenkin unionin Venäjä-suhteista ja Libyan kriisistä. Soini uskoo, että EU pysyy yhdessä rintamassa Venäjä-pakotteissa.


STT

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • euonhuonoasia

      Käännettynä Soini haluaa tuhota Suomen maatalouden.
      Eu hyvitteistä ei varmaan taaskaan puhuttu.
      Keppanoita ja persuja ei kiinnosta.
      Vanha sanonta tuli mieleen.
      "On maattomia maalaisliittolaisia ja rahattomia porvareita."
      Eli oma etu kiinnostaa.

      • Tiltun-valetta-taas

        EU maksaa edellen suuret tuet Suomen maataloudelle.
        Kepulle maatalouden pystyssä pysyminen on elämän ja kuoleman kysymys.
        Siksi Sipilä kyynelehti viljelijöiden tuskaa.


      • TiltujenTolkuntaSkeidaa

        Suomen maatalous ei suinkaan tuhoudu vaikka Venäjän kauppa (alle 8 % kokonaiskaupasta) hieman laskee!

        Maatalous ei ole Suomesta katoamassa!

        Sen sijaan on suuri vaara, että Venäjä katoaa 2-3 vuoden sisällä ja siitä johtuu Venäjän Tiltujen parku ja hätä!


    • Magerman

      Venäjä ei edes kirsitänyt EU:ta niinkuin Turkki, jolle syydetään miljardeja. Kissa- ja hiirileikki ei kannata Venäjän kanssa. Siitä saamme vain omaan takkiin, kuten Suomessa on jo tapahtunut Venäjän kaupan ja yhteistyön romahdettua. Pitäisi muistaa, että Venäjä on lähin naapurimme ja maailman suurin valtio. On todella hölmöä pilata vuosikymmenten aikana luodut kauppasuhteet, kun sillä ei ole kenellekään mitään muuta kuin negatiivisia vaikutuksia.

      • Todella-hölmöä

        Venäjälle on ollut pilata EU:n kanssa solmitut kauppasuhteet.
        Kärsijänä on Venäjän kansa.


    • eimerkittäväämuutosta

      tätä menoa persuilla 3v päästä 0,000001 %kannatus. "tuuli tyhjiä leukoja louskutti".

    • TiltunHeikkoMatikkapää

      Olet yhtä huono luivuissa kuin kaikki muutkin Tiltut!

      Eduskuntavaaleissa on Tiltuilla itsellään alle 0,3 %:n kannatus ja tämä luku on TOTTA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe