http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/tutkijat-onnistuivat-kasvattamaan-kanalle-dinosauruksen-jalat/ar-AAgKKVx
Vaikka kreationistien mukaan dinoja ei ole ollut
kanoista dinoiksi
4
63
Vastaukset
- IlkimyksenEsi-isä
Kyseessä ei tietenkään ole mikään välimuoto, koska yhtään ainoaa todellista välimuotoa ei ole koskaan tavattu eikä niiden olemassaolo ole edes teoreettisesti mahdollista. Jos kanalle saadaan kasvamaan dinosauruksen jalat, se osoittaa että muutoksiin tarvitaan älykästä suunnittelua. Kyse ei tietenkään ole siitä mitä evolutionistit kuvittelevat eli evoluutiosta, vaan veoluutiota ei tapahtunut koska kana on edelleen kana.
Eiks niin, Mark5? Kuten linkin uutisesta selviää, kana-alkion luut eivät itsestään muuttuneet dinosaurusmaisiksi minkään evoluutioprosessin vaikutuksesta, vaan ulkopuolisen älykkään suunnittelijan eli tutkijan suorittaman manipulaation seurauksena. Siitäkin huolimatta kana-alkiot kuolivat, eikä niistä tullut eläviä kanoja.
Kysymys kuuluukin: Kuka oli 65 miljoonaa vuotta sitten manipuloimassa laboratoriossa dinosaurusten geenejä niin, että sen seurauksena dinosaurukset kehittyivät kanoiksi?
Kyllähän tutkijat varmaan voivat laboratoriossa laittaa jollekin liskolle vaikka ihmisen jalat, mutta ei se todista, että niin olisi tapahtunut luonnossa tai että ihminen olisi kehittynyt liskoista.
Kyllähän puuseppäkin osaa valmistaa pöydälle neljä jalkaa, mutta ei se todista, että kaikki nelijalkaiset eläimet ovat kehittyneet pöydästä."Kuka oli 65 miljoonaa vuotta sitten manipuloimassa laboratoriossa dinosaurusten geenejä niin, että sen seurauksena dinosaurukset kehittyivät kanoiksi?"
Kuulehan Mark-bebis, minä olin näkemässä miten asteroidi iskeytyi Maahan. Sen jälkeen evoluutio jatkui juuri kuten olin sen luotuani hyväksi nähnyt. Mitään laboratoriota ei tarvittu.
Toivon aivan tosissani, että lakkaisit hokemasta tuota kuka-oli-näkemässä-inttämistäsi. Sellainen saa sinut vaikuttamaan vielä tyhmemmältä kuin olet. Sitäkö aivan todella haluat?- tieteenharrastaja
Meuhaatko tuossa, koska pelottaa ajatella:
"Kyllähän tutkijat varmaan voivat laboratoriossa laittaa jollekin liskolle vaikka ihmisen jalat, mutta ei se todista, että niin olisi tapahtunut luonnossa tai että ihminen olisi kehittynyt liskoista."
Jos kanan genomista pienellä säätötempulla löytyvät dinon jalat (ei siis ihmisen, koiran tai apinan)., niin eikö se vihjaa sinulle mitään sen genomin mahdollisesta esihistoriasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441579Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709