Vastustan Fennovoiman ydinvoimalaluvan antamista, että Suomesta ei tulisi ydinvoiman ulkomuseoa.
Terveisin, Teidän
Olli Rehn
En halua Suomesta ydinvoiman ulkomuseoa
8
<50
Vastaukset
- 38484849
Oletko viisas?
- pieleenmeni
Tein tyhmästi kun ensin vastustin Fennovoiman ydinvoimalaprojekstia. Sitten tein toisten virheen kun kuitenkin kannatin samaa asiaa.
Terveisin, Teidän
Olli Rehn - mielensämuuttaja
Taitaa olla tuuliviiri tämä Olli Rehn.
- Keskustaopiskelija
Olisipa Olli nyt tosissaan. Rosatom on suuri virhe.
- HUPPOLA
Kun oikeasti miettii niin tulee ihmetelleeksi kuka oikein on se syypää, joka on valinnut nykyisten ministereitten valitsijamiesten valitsijamiehet. Ja sitten sitä miettii, että onkohan muissa maissa samantasoista porukkaa johtamassa heidän maansa etuja ja vartiomassa valtionsa kassan riittävyytä ja heidän kansalaitensa kaikinpuolista hyvinvointia. Vai onko muualla myös kaikkein kevyimmät ihmiset laitettu vastatuulta halkomaan?
- KelkkaKääntyi
Olli Rehn toteuttaa vain kepulaista maakuntahallintoon tähtäävää ohjelmaan. Silloin ei ole mitään väliä millään muulla, oli se sitten miten tyhmää tahansa. Vaikkapa nyt tämä atomivoimala; sillä tuotetun sähkön hinta on yli viisinkertainen muilla tavoilla tuotettuun sähköön nähden. Viimestään silloin menee myös Outokumpu konkurssiin ja kuntien energialaitoksilta loppuvat rahat! Alussa Rehn ymmärsi asian tilan, mutta käänsi mielipiteensä täysin päinvastaiseksi - Arvatkaapa miksi?
- Anonyymi
Kepulia touhua.
- Anonyymi
Kepu on kuin tuuliviiri. Ei yksin Rehn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661223
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 561024
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
- 42807
- 47782
- 114748