Jos olet kodinkoneen korjaajaa vailla, suosittelen välttämään kyseistä puljua. Hinnoittelu todella törkeän suolaista. Itse erehdyin kokeilemaan ja paljoa kalliimmaksi ei olisi tullut uuden kodinkoneen hankinta, huh huh!
Urpo Ranta- yritys
4
123
Vastaukset
- korjaisititse
Harvoinpa se kodinkoneita kannattaa huollattaa, uuden saat ehkä halvemmalla, kysyitkö muuten kotivakuutuksestasi?
- Reino45
Kyllä, samaa mieltä. Sen verran edukkaasti saat nykyään uudenkin kodinkoneen hankittua, ettei vanhan korjaamisessa enää oikein ole järkeä.
- No_problem
Tjaa, meidän pyykinpesukoneen kaveri sai kyllä kuntoon sillä hinnalla kun lupasi. Ihan normihinta.
Jos on hankkinut koneen ihan halvimmasta päästä, on todellakin välillä niin, ettei vanhaa kannata korjata. Mutta ennenkuin kone on avattu ja ongelma löydetty, on vaikea arvioida paljonko tulee maksamaan.
Sovittiin että avaa koneen ja kun tietää mikä on vikana, soittaa ja antaa lopullisen hinnan, ja niin teki. Hintaa tuli hieman vajaa 10% koneen hankintahinnasta.- Tätiliini
Kokemuksesta totean, että on mahtanut olla arvokas pyykinpesukone sinulla uutena:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868