Uusi aukeamispäivä 1.4.2016 varma tieto

VeskaInhareva

Ruja ja Veska tiedottaa:

Onecoin nousee uuteen arvoonsa, siksi kotiutukseen tule 6 kk sääntö, eli siitä päivästä kun sijoitat rahaa, saat nostaa voitot 6 kk päästä.

Kaikki entiset jäsenet saa nostaa pääomaa 1.10.2016 alkaen sijoitusjärjestyksestä kuitenkin niin, että maksimi on 10% kuukaudessa sisällä olevasta kolikkopääomasta.

Kolikoita voi siirtää sisäisessä pörssissä jäsenet keskenään, eli jos sinulla on kolikoita nykykurssilla 10000 voi myydä ne kaverillesi 10000-20000 ja ottaa rahat itsellesi, tämä on nopein tapa kotiuttaa. rekisteröinti maksu 30 € 15% kauppasummasta joka maksetaan Onecoin tilille ennen kauppaa.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avotampio4

Hah, hyvä trolli!

Mutta älä tee noin rankkaa pilaa coinisteista.

Välillä säälittää ittekin näitä reppanoita kun joka suunnasta tulee turpiin niin ettei kissaa ehdi sanoa. Kun joku niistä koittaa jonkin räpistelykirjoituksen heittää, niin alta aikayksikön on vähintään 10 murskakirjoitusta niskassa. Niiden ainoa onni on, että ne ei välttämättä ymmärrä tulleensa murskatuksi ja/tai eivät ymmärrä tämänkään kirjoituksen sarkasmia ...

t.Avotampio

• KiinteistötMyyntiin

Valitettavasti tuo on kohta totta...pakko laittaa jotain rajoituksia.

• asfgj

Mahtaa kohta atella,salmarilla ja meriikalliolla olla taskut täynnä rahaa?? Voi vain kuvitella kun vilkuilevat selkänsä taakse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      271
      3376
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1673
    3. 66
      1223
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1067
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      56
      1024
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      976
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      961
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      807
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      782
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      114
      748
    Aihe