Virta vie ja ei koskaan tuo. Eikö olis aika lopettaa maaliman tylsimmän lätkän peluu, sen kertoo jo katsoja luvut.
Virta ja Kalpa
5
505
Vastaukset
- muaaaaaah
Kjäh kjäh kjäh kjäh!
- Jättösyötönjättösyöttö
Peksillä ja pojilla vaihtu lapa lesnaan. Evväät mukkaan ja naattimaan kevätaaringosta Kallavejn jiälle.. Pitkee ristikulumaan ja noppeimmat perrään. Ravatin suap veikkone heittee turhana nurkkaan kun näätti lopussa siltä ettei piässä ennee verj kierrä. Kovvoo hommoo.
- mahollista
Elkää nyt Virtaa syyttäkö tästä. Olen huomannut tuon Pelicansin vaarallisuuden livenä parikin kertaa ja se saattaa aiheuttaa HIFK:lle harmaita hiuksia kun perjantaina matsit alkaa. Kyllä se Kalpan vuorokin sieltä tulee vielä. Karkea veikkaus mestaruus 9-10 v kuluttua.
- Kärrrpätttt
Olisihan se hienoa jos KalPa voittaisi mestaruuden, kunhan ei saisi ylivoimaista joukkuetta, vaan nousisi säälipleijareista mestariksi.
- NahkisNykäskylästä
Olen samaa mieltä, vain Pekka Virta ja KalPan tiedottaja ovat amatöörejä ja eivät miellytä minua henkilökohtaisesti. Meillä Jyväskylässä kaikki on paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1663034Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii391856Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K281839- 1911764
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a211343Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,741246Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja781170Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2111026Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii168991- 20982