Virta vie ja ei koskaan tuo. Eikö olis aika lopettaa maaliman tylsimmän lätkän peluu, sen kertoo jo katsoja luvut.
Virta ja Kalpa
5
306
Vastaukset
- muaaaaaah
Kjäh kjäh kjäh kjäh!
- Jättösyötönjättösyöttö
Peksillä ja pojilla vaihtu lapa lesnaan. Evväät mukkaan ja naattimaan kevätaaringosta Kallavejn jiälle.. Pitkee ristikulumaan ja noppeimmat perrään. Ravatin suap veikkone heittee turhana nurkkaan kun näätti lopussa siltä ettei piässä ennee verj kierrä. Kovvoo hommoo.
- mahollista
Elkää nyt Virtaa syyttäkö tästä. Olen huomannut tuon Pelicansin vaarallisuuden livenä parikin kertaa ja se saattaa aiheuttaa HIFK:lle harmaita hiuksia kun perjantaina matsit alkaa. Kyllä se Kalpan vuorokin sieltä tulee vielä. Karkea veikkaus mestaruus 9-10 v kuluttua.
- Kärrrpätttt
Olisihan se hienoa jos KalPa voittaisi mestaruuden, kunhan ei saisi ylivoimaista joukkuetta, vaan nousisi säälipleijareista mestariksi.
- NahkisNykäskylästä
Olen samaa mieltä, vain Pekka Virta ja KalPan tiedottaja ovat amatöörejä ja eivät miellytä minua henkilökohtaisesti. Meillä Jyväskylässä kaikki on paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939