Virta ja Kalpa

JYPPIII

Virta vie ja ei koskaan tuo. Eikö olis aika lopettaa maaliman tylsimmän lätkän peluu, sen kertoo jo katsoja luvut.

5

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muaaaaaah

Kjäh kjäh kjäh kjäh!

• Jättösyötönjättösyöttö

Peksillä ja pojilla vaihtu lapa lesnaan. Evväät mukkaan ja naattimaan kevätaaringosta Kallavejn jiälle.. Pitkee ristikulumaan ja noppeimmat perrään. Ravatin suap veikkone heittee turhana nurkkaan kun näätti lopussa siltä ettei piässä ennee verj kierrä. Kovvoo hommoo.

• mahollista

Elkää nyt Virtaa syyttäkö tästä. Olen huomannut tuon Pelicansin vaarallisuuden livenä parikin kertaa ja se saattaa aiheuttaa HIFK:lle harmaita hiuksia kun perjantaina matsit alkaa. Kyllä se Kalpan vuorokin sieltä tulee vielä. Karkea veikkaus mestaruus 9-10 v kuluttua.

• Kärrrpätttt

Olisihan se hienoa jos KalPa voittaisi mestaruuden, kunhan ei saisi ylivoimaista joukkuetta, vaan nousisi säälipleijareista mestariksi.

• NahkisNykäskylästä

Olen samaa mieltä, vain Pekka Virta ja KalPan tiedottaja ovat amatöörejä ja eivät miellytä minua henkilökohtaisesti. Meillä Jyväskylässä kaikki on paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      853
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      708
    3. 35
      577
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      570
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      33
      559
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      464
    Aihe