Kyllä on tosiaankin kaatopaikka,,miten viitsii kukaan tämmöisiä kirjoitella,pitäis kyllä kieltää koko touhu.
Vastaukset 7
- Lyytimummo
Hei. Sinun pitää ottaa huomioon että Suoli24 on monelle ainoa paikka jossa saa purkaa vihaansa ja patoutumiaan. Ei haukku haavaa tee! Parempi näin kuin mummoja potkimassa.
- potkupallonako
Onko Lyytiä paljonkin potkittu?
- Merijärvinen
Mitä sitte roikut täällä!!!!
- Lyytimummo
Teitä on niin kiva seurata. Niin järkeviä ja kypsiä kommentteja.
- Niiiii
Tätä se teettää joka paikassa misä voi nimettömänä huuella..
- Kukkaahatusa
Kuvastaa hyvin osaa merijärvisistä ääliöistä joilla ei ole muuta elämää kuin sekaantua muitten asioihin mistä mitään tiiä.
- Lyytimummo
Suoli24 pursuaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931719
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4701279- 871154
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.40971- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672