he ei löydä mistään millä todistettavasti herjata Venjää ja Trumpinkin vaaleihin sekaantuminen mennyt pieleen !
Sairas Yle ja sosialisti palkkaa nauttivat toimittajat pellolle, ennen kuin on myöhäistä ?
Ylessä toimittajat raivoissaan trollaus häviöstä
12
<50
Vastaukset
- ota_lääkkeet
Otaha abrahamm ne lääkkees, sun jutuissas ei ole mitään tolkkua!
- huumeidenkäyttäjää_ei_pa
Waltaisasta ennakkopäätöksestä huolimatta huumeidenkäyttäjää ei palkittu
- Ruots_pääomapalkinto
Ainoastaan ruotsalainen suurpääoma palkitsi Wahvasta Ruotsalaisuudesta
- treffpo
Ja höpö höpö taas näitä sun juttujasi.
- Abrahamm
Kaarlo Kangasniemikin veti hormooneja niin, ettei enää virtsa kulkenut kunnolla ja joutui hoitoon. Kultametalit tuli ja tarpeeseen.
- Warokaa_tätä_miestä
.
"Se on vaarallinen keskustalaiselle aateliikkeelle Warokaa tätä miestä"
.
- Abrahamm
Yle voitaisiin muuttaa Obaman ja jenkkien vaalitoimistoksi, näin se vaan toimii !
- trollille
Ja sinä tietysti itse kannatat sitä tositv-pelleä ja uusnatsia nimltä Trump?
- Venäläisetreppanat
Trollaus on täysin totta ja Abrahamm(joka on ryssä) huonon suomensa kanssa on siitä aivan loistava esimerkki.
Ryssien jutut ovat vaan jääneet samanlaisen hurmostilaan kuin 40-luvulla ja niiden lukeminen ja ymmärtäminen on nykyihmiselle vaikeaa. Ne aiheuttavat vain naurun purskahduksia. - totuustotuudesta
D T laittaa maaioman järjestykseen, muslimit eliminoidaan maailmasta demonisena liikkeenä.
- huh_huh
Ja paskat, se aloittaa kolmannen maailman sodan. Sekaisin päästään koko äijä ja moni on verrannut sitä itse Hitleriin.
- 123987
huh_huh kirjoitti:
Ja paskat, se aloittaa kolmannen maailman sodan. Sekaisin päästään koko äijä ja moni on verrannut sitä itse Hitleriin.
Trolli yyllee Yrjöä yäk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971