Fantasiaa...

Repehh

Moi. Mul on ongelma, tai no ei se silleen oo. Oon 16v tyttö ja vähän ihastunut mun koripallojoukkueen valmentajaan. Fantasioin joskus rakastelusta hänen kanssaan. Onko tämä outoa ja mitä tekisin. Valmentajani on 30v mies, joka on näyttänyt jonkunlaista kiintymystä minuun, mutta ei niin näkyvästi seksuaalista. Tiedän kyllä että olen kaunis. Tämä tuntuu vähän sairaalta, vaikka enhän mä mitään oo tehny. Ajatukset on vaan outoja...

13

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvokasta

      Ei tuossa ole mitään kovin outoa. Seksuaaliset fantasiat esim. valmentajan kanssa rakastelusta ovat yleisiä ikäisilläsi tytöillä. Ei sinun tarvitse tehdä mitään asialle. Ole vain tavallisen ystävällinen hänelle, ei sinun tarvitse yrittää flirttailla sen kummemmin. Uskon, että hän pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet. Fantasioida voit rauhassa, tosielämä on eri.

      • Meinaat kummiskin, että ei mitään yrittyksiä? No emmä kyllä edes uskaltais


      • Haloo se on sua puolet vanhempi!


      • neuvokasta
        Repehh kirjoitti:

        Meinaat kummiskin, että ei mitään yrittyksiä? No emmä kyllä edes uskaltais

        Ymmärrän, että sinua kiehtoo ajatus, että jos nyt kuitenkin kokeilisit viehätysvoimaasi mieheen. Siinä on vain se huono puoli, että siten joko nolaisit itsesi jos hän ei vastaisi aloitteeseesi mitenkään, tai sitten hän vastaisi siihen ja aloittaisi kanssasi suhteen. Jos hän on varattu niin tuo hänen suhteensa samalla rikkoutuisi. Ja seksisuhde hänen kanssaan tekisi todennäköisesti sinulle vain harmia. Joten ei se kannata.


      • wrestler01

        eipä tossa mitään outoo


    • nolikset11

      Jos oot neitsyt, ni sano sil että sult sais neitsytpilluu ni varmaa suostuis

    • no hyi järkyttävää

      • Niin sinäkin.


      • VEHJE1 kirjoitti:

        Niin sinäkin.

        epäsöpöt hiljaa


    • 12vpianotyttö

      Osoita kiintymyksesi varovasti aluksi ettei nolaa iteensä jossei haluiskaa sua. Vaikx että loukkasit harjoittelussa jalkas ja voisiko laittamaan kylmävoidetta siihen. Taia sit muka ei kyytiä kotiin ja voisko se viedä sut. Pieniä helliä kosketuksia ohi mennessä "vahingos". Ja kehu aina että oot ihana ym söpistelyä kun saat apua siltä. Jos sinkkuna tää jätkä on niin kyl varmasti haluaa myös osoittaa sen <3 Onnea teille.

      Me ollaan pidetty salassa soitonopeni kans yli vuoden. Jos kunnolla rakastaa niin ei kannata muiden mielipiteistä välittää.

      • Näinsevaanon_

        Oot 12v ja oot suhteessa soitonopettajaas? Se opettaja on vitun pedofiili ja ällöttävä runkkari, kun tollasen kakaran kaa panee.


      • Kiitti. Must kummiski tuntuu et pelottais liikaa ja ku se on mun äidin kaveri ja sillee. Ni ehk ootan jotai oman ikäst. Mut kai tajuut et oot tosi nuori seksisuhteeseen ja sun piano-opettaja joutuis vankilaan?


    • ilovekasper

      Tunnen samanlaista vetovoimaa mun opettajaa kohtaan ja välil tuntuu et kaikki yrittää pokaa mua mut ku kukaan ei tajuu et mä oon rakastunu kasperiin❤❤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2174
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      936
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      83
      906
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      886
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. Mikä elokuva kuvaa ikävöityä henkilöä ja sinua?

      Otsikossa aloitus.
      Ikävä
      50
      654
    Aihe