Moi. Mul on ongelma, tai no ei se silleen oo. Oon 16v tyttö ja vähän ihastunut mun koripallojoukkueen valmentajaan. Fantasioin joskus rakastelusta hänen kanssaan. Onko tämä outoa ja mitä tekisin. Valmentajani on 30v mies, joka on näyttänyt jonkunlaista kiintymystä minuun, mutta ei niin näkyvästi seksuaalista. Tiedän kyllä että olen kaunis. Tämä tuntuu vähän sairaalta, vaikka enhän mä mitään oo tehny. Ajatukset on vaan outoja...
Fantasiaa...
13
69
Vastaukset
- neuvokasta
Ei tuossa ole mitään kovin outoa. Seksuaaliset fantasiat esim. valmentajan kanssa rakastelusta ovat yleisiä ikäisilläsi tytöillä. Ei sinun tarvitse tehdä mitään asialle. Ole vain tavallisen ystävällinen hänelle, ei sinun tarvitse yrittää flirttailla sen kummemmin. Uskon, että hän pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet. Fantasioida voit rauhassa, tosielämä on eri.
- neuvokasta
Repehh kirjoitti:
Meinaat kummiskin, että ei mitään yrittyksiä? No emmä kyllä edes uskaltais
Ymmärrän, että sinua kiehtoo ajatus, että jos nyt kuitenkin kokeilisit viehätysvoimaasi mieheen. Siinä on vain se huono puoli, että siten joko nolaisit itsesi jos hän ei vastaisi aloitteeseesi mitenkään, tai sitten hän vastaisi siihen ja aloittaisi kanssasi suhteen. Jos hän on varattu niin tuo hänen suhteensa samalla rikkoutuisi. Ja seksisuhde hänen kanssaan tekisi todennäköisesti sinulle vain harmia. Joten ei se kannata.
- wrestler01
eipä tossa mitään outoo
- nolikset11
Jos oot neitsyt, ni sano sil että sult sais neitsytpilluu ni varmaa suostuis
no hyi järkyttävää
- 12vpianotyttö
Osoita kiintymyksesi varovasti aluksi ettei nolaa iteensä jossei haluiskaa sua. Vaikx että loukkasit harjoittelussa jalkas ja voisiko laittamaan kylmävoidetta siihen. Taia sit muka ei kyytiä kotiin ja voisko se viedä sut. Pieniä helliä kosketuksia ohi mennessä "vahingos". Ja kehu aina että oot ihana ym söpistelyä kun saat apua siltä. Jos sinkkuna tää jätkä on niin kyl varmasti haluaa myös osoittaa sen <3 Onnea teille.
Me ollaan pidetty salassa soitonopeni kans yli vuoden. Jos kunnolla rakastaa niin ei kannata muiden mielipiteistä välittää.- Näinsevaanon_
Oot 12v ja oot suhteessa soitonopettajaas? Se opettaja on vitun pedofiili ja ällöttävä runkkari, kun tollasen kakaran kaa panee.
Kiitti. Must kummiski tuntuu et pelottais liikaa ja ku se on mun äidin kaveri ja sillee. Ni ehk ootan jotai oman ikäst. Mut kai tajuut et oot tosi nuori seksisuhteeseen ja sun piano-opettaja joutuis vankilaan?
- ilovekasper
Tunnen samanlaista vetovoimaa mun opettajaa kohtaan ja välil tuntuu et kaikki yrittää pokaa mua mut ku kukaan ei tajuu et mä oon rakastunu kasperiin❤❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822