Mistä oikein saisin hyvää palvelua? Minun pitäisi hankkia silmälasit, tällä hetkellä on piilolinssit, ollut jo vuosikausia. Kävin muutama viikko sitten Hyllykallion Prismassa kaupassa ja ajattelin kauppareissun jälkeen, että varaan siitä Silmäasemalta ajan optikolle kun oli niin kätevästi siinä. No varasin ajan, mutta asiakaspalvelija oli AIVAN KAMALA. Vanhempi vaalea naishenkilö, katseli minua arvostellen päästä varpaisiin koko asioinnin ajan, puhui todella alentuvaan sävyyn. Selvästi näki, että ulkonäköni ei häntä miellyttänyt. No, olen juuri saanut lapsen ja muutenkaan en joka päivä jaksa panostaa ulkonäkööni...Varasin ajan perjantaina ja sain sen sentään jo maanantaille. Koko viikonlopun mietein asiaa ja ahdisti ajatus tuohon liikkeeseen menemisestä, juuri tuon asiakaspalvelijan takia, joten maanantai aamun koittaessa päätin perua aikani ja mennä toiseen liikkeeseen. Laitoin Silmäasemalle palautetta asiasta, mutta en ole kuullut sieltä mitään pahoittelua tmv.
No sitten, päädyin Epstorilla olevaa Specsaversin liikettä kokeilemaan. Varasin ajan netistä tämän viikon maanantaille (14.3). Sain kuitenkin asiani hoidettua nopeammin kuin luulin, joten aikaa tuohon oli vielä reilut 2tuntia, joten kävin liikkeessä kysymässä, josko heillä olisi ollut aikoja vielä vapaana. Liikkeessä oli todella kova tunku ja aikoja ei ollut enää vapaana, joten myyjä kysyi että siirretäänkö toiselle päivälle. Päätin sitten, että laitetaan tiistaille (15.3) ja myyjä kysyi vielä erikseen, että onko tuo sama kello 12.20 hyvä aika ja vastasin että kyllä. "Asia kunnossa, varasin sinulle huomiselle ajan tuohon 12.20".
Saavuin Seinäjoelle aamulla n. klo 9 hoitamaan muita asioitani, ettei tule kiire. Olin vaihtamassa vauvani vaippaa ABC:lla n. klo 11.40 kun puhelimeni soi. Specsaversilta soitettiin. "Sulla oli toi aika 11.20 ja sitä vaan ajattelin soitella, että ootko tulossa". Siinä kohtaa tuli hiukan sellaien olo että mitä nyt taas ja korjasin, että aikani on 12.20. "Ei kun se on 11.20 ja meillä ei ole aikaa silloin 12.20". Yritin selittää, että olin eilen käynyt siirtämässä aikani tälle päivälle kello 12.20- "Eikun se on 11.20 ja ootko tulossa". No vauvakin alkoi hermostumaan ja sanoin sitten, että tulen 10minuutin sisään kauhealla kiireellä, kun ajattelin että ovat sössineet jotakin aikojen. "No ei sitä sitten enää ehdi, että siirretäänkö aikaa". Siis ensin soittavat ja kysyvät olenko tulossa ja kun sanon että tulen (vaikka he ovat mokanneet), niin sitten ei enää kelpaakaan. No sanoin että tulen silloin 12.20, KUTEN OLIN AIKANI VARANNUT. "No ei silloin ole enää aikoja kun ne on varattu. Tuolla 13.20 on aika, laitanko sinne?" Koitin vielä kerran selittää, että aikani on 12.20, heiltä vielä kysyttiin, onko 12.20 nyt sitten hyvä. "Ei meillä oo silloin aikoja, tuo 13.20 on aikaisin aika tänään". Luovutin ja sanoin että laita siihen sitten, kun vauvakin hermostui jo todella pahasti. Soittaja tuntui olevan kovin nyreissään kun aloin jo itsekin hermostua ja tiuskaisin että laita siihen sitten se aika.
Tottakai ärsyynnyn kun he mokaavat, vauva huutaa korvan vieressä ja hän väittää kivenkovaan asiakkaalle vastaan. Ei kai se nyt minun syyni ole, että heillä ei osata aikoja varata oikein. Hetken mietittyäni ärsytti niin paljon, että päätin etten mene koko ajalle, enkä edes peru sitä, ihmetelkööt siellä sitten aikojensa kanssa, kun sotkivat minunkin aikatauluni. Tiedän, lapsellista mutta pienen vauvan kanssa on jo muutenkin tarpeeksi hankalaa sovittaa aikatauluja ja sitten tuollainen sotkee entisestään niitä.
Joten, mistä saisin kunnollista palvelua? Instru vai Nissen vai mikä?
Seinäjoelta silmälasit
25
5912
Vastaukset
- Silmälasikäärmes
Mä oon hakenu lasini Nisseniltä jo kolmesti ja oon enemmän ku tyytyväinen. Ajanvaraus optikolle käy tosi kätevästi netissä ja nytki niillä on se tarjous, et saa kahet lasit yksien hinnalla ja viel lahjakortin kolmansii laseihi.
Henkilökunta on tosi ystävällistä, mut heitä on liian vähän, joten joskus joutuu odottamaa jonnii aikaa, että pääsee palveltavaksi, samoin optikon ajat saattaa tästä syystä olla toisinaan vähän myöhässä. Eli kiiruus ei kannata mennä, mut sit ku palvelua saa, se on osaavaa ja ystävällistä eivätkä yritä myydä mitään sellasta mitä et oikeesti tarvii.
Lisäks mulle ovat aina tehneet ilman kaikki pikkuhuollot, sankojen kiristämiset ja oikomiset sekä tassujen vaihdot.- a.p
Tänne pitääkin siis suunnata :) Ei pieni myöhästyminen haittaa, mutta että noin pahasti sotkivat aikani, se haittaa. Ties vaikka olisi jonkun tädin miehen sisko tarvinnut optikko aikaa ja mennyt hiukan itse rukkailemaan aikoja, kun ei sille sopinut kun toi jo varattu aika...Mutta aivan sama, pitää tuota kokeilla :) Harkitsinkin kyllä jo Nisseniä juurikin sen tarjouksen takia, mutta odottelin josko joku kehuisi palvelua :)
- Ulliiiinnnna
Ostin kerran Specsaversilta silmälasit ja kun olin maksamassa niitä, maksupääte ei jostakin syystä hyväksynyt korttiani. Myyjä meni kysymään takahuoneesta asiaa ja sieltä tuli rouva juoksujalkaa ja huusi: "Onko siellä edes katetta"? Vastasin, että on katetta vaikka useammallekin silmälasille. No siinä sitten rouva höyläsi monta kertaa korttiani laitteeseen ja viimeinkin se toimi. Tähän rouva ei sanonut mitään vaan lähti yhtä nopeasti takahuoneeseen kuin tulikin. Tästä jäi niin paha mieli etten enää koskaan mene kyseiseen liikkeeseen. Olisi edes pyytänyt anteeksi.
- Menetetty_asiakas
Mulla on hyviä kokemuksia Specsaverilta! Mutta yhtä kamala kokemus Prisman Silmäasemalta. Siellä yks nainen on aivan hirveä, muttei ole tämä vaalea nainen. Jokatapauksessa nuoriin naisiin suhtautuu alentavasti ja jotenkin kylmäävä vaikutelma jää, on niin teennäinen. Vanhuksia palvellaan kyllä oooooikein mielistelevästi. Sen takia olen lopettanut asiakkuuden siellä.
- SiinäSopiva
Instrussa on aina saanut hyvää palvelua ja pikkuhuollot sujuu näpsäkästi. Joskus joutuu vuoroaan vähän odottelemaan, kun on ruuhkaa. Mutta kun vuoronsa saa, niin on todella ystävällistä palvelua ja asiakkaaseen keskitytään täysin. Siellä oli joskus töissä vanhempi mies, joka löysi aina tosi nopeasti kasvoille sopivat kehykset. En tiedä onko enää siellä, kun en ole pariin vuoteen nähnyt ainakaan.
- a.p
No kokeilen Instrua ja Nisseniä molempia :) Yhdellekään Silmäasemalle en mene enää koskaan jos ei ole aivan pakko. Eipä ole vieläkään palautteeseen vastattu.
- rahamiesx
Joka paikassa olen saanut hyvää palvelua. Johtunee siitä että kuulun ns. Parempiin piireihin. Lisäksi olen tunnettu henkilö Seinäjoella.
- a.p
Voitkin sitten lähteä mukaan ja esittää sukulaista :D
- eivarmaanprovo
Hahhahhaha.
"parempiin piireihin" Olet varmaan maailman huipulla kun päässyt parempiin piireihin tässä tuppukylässä? Aasitkin sulle nauraa. :)
- Pullonpohjat
Netistä netistä. Kolme kertaa halvempaa. Ite ostin Lenswayltä silmälasit ja aurinkolasit vahvuuksilla. Hintaa 120€. Instrussa olis maksanu 500€. Optikolta haet vain luvut silmilles.
- random150235
Itsekin netistä lasit tilanneenna voin todeta, että hyvät merkkikehykset saa paljon halvemmalla. Miinuksena linssien huono laatu eli naarmuuntuvat aika herkästi vaikka olisi kuinka kovapinnoite.
- Monitehot
Specsaverilta saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua optikko Ville Vanhaselta. Tosi osaava ja mukava, sai vihdoin mun monitehot kuntoon, vaikka Instrussa oli moneen kertaan yritetty, onnistumatta. :(
- 4eye
Suosittelen Etelä-Pohjanmaan Keskusoptiikkaa. Sieltä ostin viimeksi silmälasini ja palvelu oli hyvää. Lasit sain hakea noin viikon kuluttua mikä on kyllä todella nopeaa toimintaa. :)
- öökilänvili
Instru on kyllä surkein. Palvelu loppu, kun rahat on saanut. Netistä saa puolet halvemmalla.
- ykäri
Spectsavers on surkeampi.
- ilteba
Biltemas on hyviä ja halapoja lasia
- asiakaspalvelua
Silmäasema, Pikku-paussia vastapäätä palvelu pelaa.
Oli sitten nuori-vanha tai siltä väliltä.
Sekä Silmäsairaala samassa liikeessä. Aina palvellaan aukiolo aikoina. - halpaanmenin
Älä vain mene toteamaan Nissenin tarjousta...3:net lasit ilmaiseksi.Todettu jo on,aivan tuulesta temmattu mainos.
- Säynätsalo
Tilatkaa INTERNETISTÄ !
- Vittuuntunut10
Ne jotka mainostavat osta kolmet ja maksa kahdet tai yhdet... lopputulos sillä rahalla saa jo hyvän auton!!
- Anonyymi
voi kamalaa palvelua
olen itse tilaamassa silmälääkäriä
olen ollut Nissenillä ennen , mutta vain hakemassa silmälasit...
nyt ajattelin vaihtaa vaikka palvelu on ollut todella hyvää ja rauhallisesti hoidettu asiat , vaikka on ollut jonoakin . Nyt kun tarvin lääkärin ettisin hyvää silmälääkäriä
toivotaan että löydät hyvää palvelua - Anonyymi
Täydet pisteet Synsamille (Ideapark). Kiertellin Seinäjoen silmälasiliikkeet. Paras kehysvalikoima oli Synsamilla. Erinomainen palvelu. Minulle, joka koen lasien valinnan vaikeana asiana, löydettiin neljät varteenotettavat kehysvaihtoehdot tuosta vaan. Sain kahdet lasit yksien hinnalla. Mallikehykset päässä kuvattiin niiden istuvuus. Kuvaamisen ansiosta molemmat kehykset sopivat oitis päähän kuin nakutettu. Kaikki toimi!
- Anonyymi
Silmäasema tai Specsavers, kivoja kehyksiä ja hyvä palvelu.
- Anonyymi
Specsaversin halpislasit ovat aivan kamalia, niillä ei näe kunnolla ja pää tulee kipeäksi. Kolmannet lasini ostin Silmäasemalta. Palvelu oli normaalia kuten normaalisti käyttäytyvälle kaikkialla ja lasit olivat ensimmäiset todella hyvät. En siis ollut hyvistä tiennytkään ennen kuin sain nämä lasit joilla on menty jo kauemman kuin kaksilla edellisillä yhteensä.
Jos jollakin on huono päivä, niin se ei kuulu minulle eikä minun ostoksiini mitenkään.
- Anonyymi
Miettikääpä tätä:
tullitilastojen mukaan silmalasisankojen keskimääräinen maahantuontihinta on 2 euroa ja Optikkoliiton mukaan keskimääräinen myyntihinta on 120 euroa.
Linssit on 1500 vuotta vanha keksinto ja Virossa jossa liki kaikki Suomen linssit valmistetaan niiden valmistus maksaa 2-5e/kappale.
Siis lasien kustannus olisi sellaisen 6-12 euroa. Itse ostin lasit Thaimaasta ja todella kalliit ja laadukkat italialaisilla kehyksillä maksoi 60 euroa ja vielä aurinkolasit samoilla vahvuuksilla kaupanpäälle (psljon halvempiakin olisi ollut) . Ei viitsinyt edes tinkiä kun ilmastoitu auto nouto hotellista ja toi takaisinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735