Keskustan eduskuntaryhmän avustajien vaatimukset ovat lähteneet lapasesta:
Keskustan eduskuntaryhmän avustajat ovat toivoneet peräti 27–40 prosentin korotusta ansiohinsa. Asiasta eilen uutisoineen Keskisuomalaisen mukaan eduskunnan kansliatoimikunnassa esillä on ollut kuitenkin 2,5 prosentin suuruinen indeksikorotus, mikä tarkoittaisi käytännössä noin 60–80 euroa lisää kuukaudessa.
SIPILÄN AVUSTAJA HALUAA 40 % PALKANKOROTUKSEN
22
<50
Vastaukset
Ainakin Sinuhe Wallinheimo (Kok.) tuomitsi tämän.
- ettätämöstä
Ja samaan aikaan leikataan 75 vuotiailta vammaisilta...
OikeistoSosDem kirjoitti:
Missä on sellainen asia kuin moraali?
Tämä vain vahvistaa sitä että räävitön Ryssän nuolenta 1956-1981 on täydellisesti tuhonnut poliittisen kulttuurimme.
- Suo25mlaineN
Kysy Rinteen avustajalta.
Suo25mlaineN kirjoitti:
Kysy Rinteen avustajalta.
On se vaikea Keskustalaisille myöntää omia mokia.
- pässi_pää
Eikö 76 vuotiailta leikata?
- Suo25mlaineN
On se vaikea Keskustalaisille myöntää omia mokia.
Miten demariavustajien vaatimukset ovat Keskustan moka.
Kannattaa muistaa Rinteen lukuisat petosrikoset ja VVO:lta varastamat 100 000. Suo25mlaineN kirjoitti:
Miten demariavustajien vaatimukset ovat Keskustan moka.
Kannattaa muistaa Rinteen lukuisat petosrikoset ja VVO:lta varastamat 100 000.Tässä oli nyt kyse K e s k u s t a avustajien vaatimuksista. Tuon värssyn Rinteestä osannet unissasikin.
- kepuliryöväävammaiset
Ei kepuleilla ole sellaista.
- Suom25mlaineN
Muuten hyvin, mutta Antti Rinteen avustaja ei Keskustan pyytää 40% korotuksia. Kuulemma, jos Antti saa jopa petoksella hankkia lisää niin miksi ei muutkin demarit.
- poliittinenavustaja
Poliittisten avustajien palkat ovat olleet aika kuopassa, kyllä see on perusteltua vaatia kunnollinen korotus työn vaativuuteen nähden. Avustajathan ne työt, valmistelut ja asiat kirjoittavat ja järkeilevät. Usein yötä myöten,pitkiä päiviä. Ei 5- 60 %:kaan olisi liikaa vaadittu.
- Somalisti
Sipilän avustaja SAI JO SYKSYLLÄ erittäin mojovan palkankorotuksen. Hänen palkkansa on huomattavasti parempi kuin keskivertoduunarin.
Minua suoraan sanottuna kuvottaa tuo Eduskunnan kaksinaismoralistinen riistopolitiikka ja orkun näyttely.
Yhteiset säästötalkoot. Vitun posket. Kuvottavaa.
Ummet ja lammet luvataan äänestäjille vaalien alla että päästään läpi ja sen jälkeen ei kiinnostakaan mikään muu kuin omat edut ja oma napavaikku. - RäyhäRinne
Demari valehtelee taas
- Somalisti
Kenelle tuon osoitit? Demari? Minä vai? En todellakaan. Mikäli viittasit Sipilän avustajaan niin ehken sinun kannattaisi lukea ihan oikeitakin lehtiä.
- RäyhäRinne
Somalisti kirjoitti:
Kenelle tuon osoitit? Demari? Minä vai? En todellakaan. Mikäli viittasit Sipilän avustajaan niin ehken sinun kannattaisi lukea ihan oikeitakin lehtiä.
Avaajalle, näkeehän sen viestiketjusta. Opettele saitin käyttö.
- Dark.Sky
Samaan aikaan Juha Sipilä leikkaa eläkeläisiltä ja vammaisilta.
- Dark.Sky
Minä en ole eläkkeellä.
Sipilän avustajalla ei ole mitään tekemistä uutisen kanssa
- Faktaa_pukkaa
Kepulaisuus on ahneuden synonyymi.
- grrrrrrrr
Ahne, ahneempi, Sipilä.
- palkkamalttiatyyliinkepu
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112520719050_uu.shtml
Ja Lehtomäelle palkkiovirka neljäntenä valtiosihteerinä
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000947841.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121299- 591283
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114814- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623