Jumalat tekevät todellakin sairaaksi

KaikkiJärjestettyHuijaus

Olen koko aikaisemman ikäni (yli 35 vuotta) elänyt aivan hyvän, normaalielämän, ja olin hyvässä normaali Jumala-uskossa. minulle oli todella tärkeää noikin Jumala-asiat, varsinkin 90-luvun vaikeina lama-aikoina. Sitten parin "käpälävuoden" jälkeen tulin hurahtaen uskoon, tosiuskovaiseksi parin vuoden ajan. Sitten alkoi kääntyä noi Jumal-olennot kaikin tavoin hankaamaan vastaan, mm. kaikenmaailman 5- ja 6-numeroiden demonisoimisella, aivan todella typerällä numerologialla, siis että kaikki viidennet ja kuudennet olivat kuin Saatanasta, vaikka sanoin Heille että on viidensiä lapsia, että eivät nekään ole mitään Paholaisesta. Sitten tuli tupakkalaki, että jos joku polttaa edes lähellä asuntoani, niin en saa toimia, enkä syödä. Sitten myös, kun sanoin Heille, että en minä ala mitään Saatanaa syyttämään joka asiasta (kuten niin monet uskovaiset), vaan toivon hällekin ihan hyvää, ja että sitä Saatanaakin on kautta aikojen syytetty niin joka saakelin asiasta.
Niin silloin tulivat Jumala (en tiedä kuka niistä) yöllä uneeni Saatanana raiskaamaan minut perseeseen, se oli todella toden tuntuinen uni. Sitten yksi toinen yö taas samanlainen juttu, että joku iso Perkele muka tuli ja otti alaleuastani kiinni, ja murskasi sen, osa kerrallaan, ja sanoi samalla Isä Meidän-rukouksen. Minulle selvisi myöhemmin, että Jumalat ovat ITSE olleet noita Saatanoita ja Paholaisia, myös kaikille muille. Silloin minulle riitti! Ajattelin, että jos noin kitukasvuiseksi, täysin hedelmättömäksi tehdään, ja kuin kirotaan kaikki ihmisten normaalielämä ja -toiminnot, niin sitten saa Jumalat uskoineen mennä.

Kaikki näinä myöhemmätkin vuodet (yli 10 vuotta) Jumala-olennot ovat kaikin tavoin, Heidän hylkäämiseni johdosta, tehneet kaikkensa, hilluneet, riehuneet, tuhonneet elämäni ja läheisenikin, ja olemme jo niin loppuvaiheessa, että mielenterveytemme on aivan kiikun kaakun, vaakalaudalla. Olemme aivan niin absoluuttisesti finaalissa, että kohta menemme pois, kokonaan olemasta, sillä noi kavalat, katalat Jumal-olennot eivät muuta tee, kuin yrittävät, ja tekevät kaikkensa, että saisivat meidät siinäkin epäonnistumaan, ja meidät hulluina sitten joutumaan vaan elämään, Heidän henkimaailmaansa.

5

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa tarkemmin selittää syytä, miksi olet joutunut niin kiusatuksi, mutta yhdestä asiasta olen varma: Jumala ei ole sinun kiusaajasi. Paholainen ei pidä siitä, että ihminen tulee uskoon ja se voi olla yksi syy, miksi olet joutunut sen riepoteltavaksi.

      • jeesus_oli

        Paholainen ei ole homo.


      • Et tietenkään osaa, mutta mitäs jos pitäisit juttutuokion mielikuvitusjeesuksen kanssa? Ehkä se valaisisi tilannetta?


    • Onko kaikki ongelmat Jumalan syytä, kenen on onnistumiset.
      Komppaan he-maa ja kehotan johdattelemaan ajatusta tunnistatko mielessäsi muita vaikuttavia hahmoja kuin aloituksessa kuvailemasi.

      • avaruusolio

        kAIKKI ONGELMAMME OVAT syntymässä saamamme , psykologisen perimämme eli perisynnin , syytä sillä joudimme tässä elämässä kantamaan menneisyydessä eläneen taakkaa joka syyn ja seurauksen lain mukaan ei voi päättyä kuolemassa vaan on jatkuttava, ns, sanottuha syiden ja seuraksen ketjuna, niinkauan kuin ne jossain elämässä ymmärretään, että miksi ja minkä vuoksi ne ovat syntyneet ja miksi ne periytyy, jolloin, jolloin tapahtuu ns, ylösnousemus korkeapaan henkiseen tilaan , eikä siitä ole paluuta koska kaikki kärsimyksemme ja tuskamme päättyvät, ja voimme elää autuaallista elämää.

        TUO TIE VAATII kuitenkin itsetuntemusta jolloin tunnemme tuon ketjun menneisyydestä saakka


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3119
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1713
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe