joka pitäisi huolen siiitä että syön tarpeeksi. Kunpa se joku voisit olla sinä ;)
Mulla pitäisi kuulemma olla kotona joku
4
<50
Vastaukset
- EnHaluaLihoa
Mulla ei pitäisi. Pelkään että lihon liikaa. Nyt heilun 49-45 kg välillä ja mulla on lihomis kammo. Joskus söin masennukseen mirtazapinia ja siitä tuli lievä ylipaino kiitoksena yhteistyökykyisyydestäni ja halukuudestani hoitaa depressioo. Kesti muutama vuosi lääkkeen lopetuksen jälkeen saada normaali painoni takaisin joka oli ennen lääkityksen aloitusta.
Nyt olen useamman vuoden ollut tuossa mun luontaisessa aineenvaihdunnassa/syömistottumuksissani ja painossani ja olen tyytyväinen kun pääsin kamalasta lkiloja tuovasta lääkkeestä eroon.
Lihomis kammo siitä tuli j nyt olen hyvin tarkka siitä että jos paino alkaa olla 50 kg niin alkaa paasto jossa syön vain pari viikkoa 2- 3 lautasellista täysjyväviljasta tehtyä puuroa. Juomana vettä.lasken painoni sillä tavalla takaisin 48-47 kg hujakoille nopeasti jonka jälkeen pidän pitkiä herkuttelu taukoja jottei uudelleen nouse sinne 50 kg:hen.
Toisinaan sitten unohdan muuten vaan syödä- M....Mies
50 kilonen ei ole mikään lihava hyvä että edes normaalipainoinen jos on minimissään 162 cm pitkä.
Katso linkistä http://www.painoindeksi.org
- voittullatännesyömään
Sanoin joskus yhdelle miehelle juuri noin.
Jääkaapissa oli vain valmisruokia.
Kunpa vain voisinkin olla se sulle.. ;) - kauheeenälkä
Kannattaa syöfä, muuten sairastuu... Sitte vituttaa, kun joutuu koko ajan syömään eikä se edes auta. Mulla pitäis olla joku tekemässä ruokaa. onko okei jos on syöny kasvispasteijoita useita, tomaattijauhelihakasviskastiketta ja makaranoia, nakkeja ja ranskalaisia, juanu limua ja syöny juustoa, ja kahvia useampi kuppi. tai emmä niitä ranskiksii oo viel syäny, ne on uunissa just kohta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1462248- 581285
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871048Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122998- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972