Treffien Uudistus perseestä!! Maksamaton asiakas ei voi tehdä enää mitään...ei edes viestiä laittaa kiinnostavalle henkilölle??? Onkos muuta treffipalstaa...sellaista missä ei tarvitse kokea nöyryytystä? Surkea esitys tuollainen kiristys....kele.
Vastaukset 6
- Hannahf
Ei kukaan kaipaa treffeille persaukisia, jotka eivät halua panostaa mitääb suhteeseen.
- 19plus7
Eipä yllätä naisen vastaus jonka treffaaminen aina perustuu vaan miehen lompakon paksuuteen ei muuhun.
Joo oikeassa olet.Aina kun tämä sivusto tekee uudistuksia ne aina menee syvälle haisevaan perseeseen.Et enään näe onko joku esim katsonut profiiliasi.Samoin toi viestien rajoitus.Mitähän pellejä toi ylläpito oikein sisältää.
Juu...ei oo tottunut maksullisiin naisiin...noin nätisti sanottuna...voisin sanoa rumemminkin. No sanotaan ei oo tottunut pimpsasta maksamaan. Ja ei kyse ole persaukisuudesta...ehkäpä järkeilystä. Kawanautille kiitos...juuri noin. Varmaan joku liivijengi ylläpidossa näitä rikkaita rahastaa...ei järjen häivää tässä.
- LeKa2
Sivuston uudistus todella surkea.
- vittupillu
Syvältä perseestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651710Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”143594