Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Islam - tuo rauhan uskonto!

Ärjylä

11

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mitä tuolla videolla sitten on? Sinähän lienet sen katsonut, minä taas en.

    • Jihadlover6969696969

      AllaH ON IHAN OKEI Olla gay jihad taistelu veri Bob hentai 100% anime

      • älkää-eksykö

        Isis edustaa islamilaista rauhaa -parhaimmillaan. isiskin on koraanin lapsi, kuten eräs tutkija sanoi. samaa kirjaa kaikki islamistit lukevat.

        islam on kuoleman kultti ja helvettiin menevät kaikki ne jotka lukevat koraania,

        jos eivät käänny Jeesuksen seuraajaksi. Jeesus sanoo. vain hän on tie, totuus ja elämä eikä muuta tietä taivaaseen ole.


      • älkää-eksykö kirjoitti:

        Isis edustaa islamilaista rauhaa -parhaimmillaan. isiskin on koraanin lapsi, kuten eräs tutkija sanoi. samaa kirjaa kaikki islamistit lukevat.

        islam on kuoleman kultti ja helvettiin menevät kaikki ne jotka lukevat koraania,

        jos eivät käänny Jeesuksen seuraajaksi. Jeesus sanoo. vain hän on tie, totuus ja elämä eikä muuta tietä taivaaseen ole.

        Älä tuomitse muiden mielikuvitusystäviä, ettei sinun milikuvitusystäväsi sinua tuomitsisi!

        Kun tunnut hyvin koraanin tuntevan, viitsitkö antaa näistä lausunnoista mulle arvion. Ovatko nämä jumalan sanoja vai saatanan:

        Kill Homosexuals
        “If a man lies with a male as with a women, both of them shall be put to death for their abominable deed; they have forfeited their lives.”

        Death for Adultery
        If a man commits adultery with another man’s wife, both the man and the woman must be put to death.

        Death to Followers of Other Religions
        Whoever sacrifices to any god, except the Lord alone, shall be doomed.


    • rehellisyyttäkö

      Me kristityt katselemme uskontoja oman uskontomme kautta, ja erehtyneinä luulemme että islam pyrkii toimimaan yhtä rehellisesti kuin me kristityt. Totuus on kuitenkin, että heillä on lupa valehdella jos kyse on sodasta, rakkaudesta tai "oman nahkan pelastamisesta". Siksi myös täältä turvapaikkaa hakevat rikolliset voivat ihan pokkana sanoa mitä vain syyksi maahamme muuttoon. Ei heidän omatunto kolkuta vaikka valehtelisivat, koska siihen on lupa.

      • okkigaam

        Islami on itse kaapannut itsensä!
        Uskonto kuuluu kirkkoon ja kotiin henkilökohtaisena yksityisesti. Ei kadulla riehuttavana vihana, raiskauksina, ryöstöinä, pelottelu keinona. Eikä pahoinpitelyinä. Misä ne harvat lapset on.


    • Matt.10...34-38

      Melko moni psykopaattiterroristien uhreista on puhunut rauhan ja suvaisevaisuuden puolesta.

      Heistä mm. Belgian TV:n RTBF:n taloustoimittaja menetti tyttärensä metroon kohdistuneessa teroiskussa ja silti häne säilytti arvokkuutensa ja kannusti rauhana ja sopuun muurien rakentamisen sijaan.

      "Le message d'amour de Michel Visart, qui a perdu sa fille dans les attentats"

      - http://www.7sur7.be/7s7/fr/36487/Attentats-a-Bruxelles/article/detail/2658895/2016/03/27/Le-message-d-amour-de-Michel-Visart-qui-a-perdu-sa-fille-dans-les-attentats.dhtml

      Oheinen herra oli matkaalla Israeliin tapaamaantytätään ja joutu lentokenttäiskun uhriksi, jossa häneltä on amputoitu yksi jalka toisen suhteen ei vielä tiedetä onnistutaanko se säilyttämään.

      Tästä kammottavasta tilanteesta huolimata hän puhui rauhan puolesta ja vetoaa ettei kaikkia muita 99,99% muslimeita tule tuomita osan heitä harratstaman terrorismin vuoksi.

      Koen toki hänen prosenttiosuutensa kovinoptimistisina, sillä tuo terorismi ja ISISin veljessota koskee laajalti myös muslimien omia kotimaita.

      "L'émouvant témoignage de Walter, amputé d'une jambe suite aux attentats"

      - http://www.7sur7.be/7s7/fr/1502/Belgique/article/detail/2659264/2016/03/28/L-emouvant-temoignage-de-Walter-ampute-d-une-jambe-suite-aux-attentats.dhtml

      Mitä sitten tulee kristiuskovien itsekehuun ja omahurskasteluun, niin ei se kritinuksonkaan oma järkyttävä jo alkumetreiltään alkanut verihistoria kestä päivänvaloa.

      Missä Eurooppa olisi ellei demokratia viiemin olisi voittanut kirkon totalitärismiä ristiretkinen lahtaamisineen?

      Alla Jeesuksen itsensä "rauhan rakkaudellinen sanoma":

      "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maaan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan."

      "Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan; ja ihmisten vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'."

      "Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias."

      (Matt. 10:34-38)

      *

      Uskontojen ja jumaluuksien nimissä on toteutettu ihmiskunna suurimmat karmeudet itse ihmisyyttä vastaan.

    • Kannattaa muistaa, että islamin nimissä on tapettu ja raiskattu vähmmän, kuin kristin uskon nimissä.

      • asdadsasasdadsasdasdds

        Onko sinulla esittää tästä jotain dataa, vai heititkö ihan lonkalta?


    • niinsevainon

      Jos lukee Koraania ja islamistien toista pyhää kirjaa Sunnaa, niin aika pian käy selville, ettei islam ole mitenkään rauhan uskonto. Päämääränä on ennen pitkää valloittaa, alistaa koko maailma Allahin tahtoon ja hävittää vääräuskoiset, ennen kaikkea juutalaiset ja kristityt.

    • okkigaam

      Ihan oikeasti me elämme kuilun partaalla. Koska tahansa voi tulla hetki josta ei ole paluuta. Yritetään yhdessä voittaa nuo hallituksen metkut, maahan tunkeutujat on ehdottomasti saatava takaisin maihinsa. Kauhistuttava oli nähdä kuinka käyttävät lapsia hyväkseen. Uhraamalla vaikka heidän henkensä oman edun tavoiteluun. Perkeleen uskonto joka vaivaa riivaajineen muslimeja, eikä loppua näy. Siksi rajojamme on suojeltava. Luodaan se näkymätön kehä maamme ympäri, rukouksin. Ne jota eivät luota rukoukseen kuvitelkoon sen esteen tai meditointikin on energiaa. Ajatus energiaa tarvitaan. Mitään ei menetetä luomalla se kalvo mielessämme. Mutta ilman yritystä ollaan kaaoksen keskellä ihan kohta- Silloin punnitaan kuka on isämaamme asialla ja kuka palvoo rahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe