Mitäs mieltä olette ruuasta. Itse käynyt lähinnä alacarte listalta syömässä. Mielestäni sama ruoka eri kokin tekemänä liian suuria eroja, joskus aivan loistava joskus taas huono. Palautetta annettu.
Ravintola Parooni
13
1288
Vastaukset
- odottavallakannalla
En ole vielä käynyt, mutta lounasmenyn olen bongannut vertailtaessa paikallisten muiden vastaavien listojen kanssa ja olen todennut Paroonin lounaslistan olevan kaikista houkuttelevin tällä hetkellä. Täytynee varmaan joskus poiketakin siellä toteamassa vastaako tarjottavan ruuan laatu listan houkuttelevuutta.
- paroonitar
Ruoka on listlta tosiaan "periaatteessa" hyvää. Toisinaan se on todella todella hyvää ja toisinaan lähes syömäkelvotonta. Täysin samaa mieltä siitä, että kokkien väleillä erot liian suuria. Ehdottomasti paras kokki on hetken aikaa pois pelistä. Silloin ruoka on aina varmasti hyvää!
- BilePirre
Viikonloppuisin meno on ihan perseestä, näin vanhana sitä kaipaisi kunnon menoa!
- TavallinenPulliainen
Niin juuri, sellaista vanhan ajan meininkiä!
Pontikkaa kaikelle kansalle vauvasta vaariin niin johon alkaa juhlat.
- teppo.pyllis
ja mitähän tarkoitat?
- Paroonitar
Käynyt vuosia syömässä, joka kerta saanut älyttömän hyvää ruokaa... Yes, suosittelen
- Paroonittarelle
Oon paroonittaren kans samaa mieltä, todella hyvää ruokaa. Ja mäkin suosittelen.
- Asiakas.tykkään
Paroonittarelle kirjoitti:
Oon paroonittaren kans samaa mieltä, todella hyvää ruokaa. Ja mäkin suosittelen.
Mahtava lounasruoka ja viihtyisä paikka.
- mkjfgtjrkl
Hieno juttu, et keskustas on tollanen lounaspaikka.
- Mukavaa_ja_hyvää
Vuosia sitten edellisen kerran käynyt syömässä Paroonissa, kelpaa vanhaa kotikuntaansa näytellä kun on näin hyvää ruokaakin saatavilla.
- EiEnään
Kävin hiljain syömässä tuolla pitkästä aikaa. Voi taas hyvillä mielin pitää muutaman vuoden tauon.... Sen verran ala-arvoista ruokaa tarjoiltiin, että niillä hinnoilla ei enään toiste mennä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381