Haluaisin tietää kenenkä idea oli purkaa asema laiturin kivetys joka ei olisisi haitannut ketään vai tekikö sillä joku euroja oliko kaupunki vai VR tyhmän touhua?
Asema laituri
14
70
Vastaukset
- noseon
Liikenneviraston idea, sillehän laiturit ja radat kuuluu. Yhtäläisesti liikennevirastolle kuuluu maantiet, eikä Onnibussia voi syyttää maanteiden kunnosta, tietöistä, aurauksista jne.
- vai_niin
Mitäpä sillä siellä tekisi? Monikaan kauhavalainen ei tietäisi asiasta jos et olisi maininnut siitä täällä.
- Kallis.asema
Härmänliikenne tai Onnibussi tulisi halvemmaksi kunnalle kuin uusi asema.
- Köykkäri
Näin juuri,tätä Salon Petri tuoda esiin,mutta se meni kuuroille korville!
- Sorvisto
Joo. Kaikkensa teki asemaa vastaan. On pistetty merkille. Olisiko jopa hieman liikaa intressejä bussi asioissa? No näyttää menevän herralla omat ja yhteiset asiat sekaisin tasaisesti.
- heikkilästä
Jep ja Kauhavalle tulis tosi halavaks lopettaa koko kantakauhava. säästyy jotakuinkin 50millii tulevista investoinneista. eiköhän laiteta kiinni koko kantakauhava
- nyhyhg
heikkilästä kirjoitti:
Jep ja Kauhavalle tulis tosi halavaks lopettaa koko kantakauhava. säästyy jotakuinkin 50millii tulevista investoinneista. eiköhän laiteta kiinni koko kantakauhava
Voiraan Kantakauhava laittaa kiinni, mutta älä kuvittele että ne ihmiset muuttaas Härmään. Ne muuttaa Seinäjoelle tai Lapualle. Seinäjoen suuntaan Kauhavalta jo muutenkin suunnataan. Härmä voi mun puolesta jäädä muutaman tuhannen asukkaansa kans leikkimään suurta ja mahtavaa, ei kiinnosta.
- Meeseinäjoelle
Kuule mulkero pian Härmä on suurempi kuin Kauhava. Katotaan tos 2026.
- nyhyhg
Meeseinäjoelle kirjoitti:
Kyllä härmään peltihalleja saadaan. Mutta ihmisten saaminen asumaan peräkylään onkin vähän haasteellisempi juttu.
- pihallaoon
Meeseinäjoelle kirjoitti:
mikä kivetys. valaase.
- Limpparit
Köykkäri kirjoitti:
Näin juuri,tätä Salon Petri tuoda esiin,mutta se meni kuuroille korville!
Salon Petri toi siksi bussilinjaa esille, kun ajaa itse juuri bussikorttia, ja meinas bisnestä alkaa tekemään sillä. Kiero kun korkkiruuvi aina oma lehmä ojas.
- aukipers
pihallaoon kirjoitti:
mikä kivetys. valaase.
Kuntaliitos krapula vainuaa aina vaan näitä persaukisia pelastettuja härmälääsiä
- tosihianooo
Lapualla upea uusi ratapiha
- kukalienöö
ei mun idea ainakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 59492
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485