Asema laituri

Puukka

Haluaisin tietää kenenkä idea oli purkaa asema laiturin kivetys joka ei olisisi haitannut ketään vai tekikö sillä joku euroja oliko kaupunki vai VR tyhmän touhua?

14

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noseon

      Liikenneviraston idea, sillehän laiturit ja radat kuuluu. Yhtäläisesti liikennevirastolle kuuluu maantiet, eikä Onnibussia voi syyttää maanteiden kunnosta, tietöistä, aurauksista jne.

    • vai_niin

      Mitäpä sillä siellä tekisi? Monikaan kauhavalainen ei tietäisi asiasta jos et olisi maininnut siitä täällä.

      • Kallis.asema

        Härmänliikenne tai Onnibussi tulisi halvemmaksi kunnalle kuin uusi asema.


      • Köykkäri

        Näin juuri,tätä Salon Petri tuoda esiin,mutta se meni kuuroille korville!


      • Sorvisto

        Joo. Kaikkensa teki asemaa vastaan. On pistetty merkille. Olisiko jopa hieman liikaa intressejä bussi asioissa? No näyttää menevän herralla omat ja yhteiset asiat sekaisin tasaisesti.


      • heikkilästä

        Jep ja Kauhavalle tulis tosi halavaks lopettaa koko kantakauhava. säästyy jotakuinkin 50millii tulevista investoinneista. eiköhän laiteta kiinni koko kantakauhava


      • nyhyhg
        heikkilästä kirjoitti:

        Jep ja Kauhavalle tulis tosi halavaks lopettaa koko kantakauhava. säästyy jotakuinkin 50millii tulevista investoinneista. eiköhän laiteta kiinni koko kantakauhava

        Voiraan Kantakauhava laittaa kiinni, mutta älä kuvittele että ne ihmiset muuttaas Härmään. Ne muuttaa Seinäjoelle tai Lapualle. Seinäjoen suuntaan Kauhavalta jo muutenkin suunnataan. Härmä voi mun puolesta jäädä muutaman tuhannen asukkaansa kans leikkimään suurta ja mahtavaa, ei kiinnosta.


      • Meeseinäjoelle

        Kuule mulkero pian Härmä on suurempi kuin Kauhava. Katotaan tos 2026.


      • nyhyhg
        Meeseinäjoelle kirjoitti:

        Kuule mulkero pian Härmä on suurempi kuin Kauhava. Katotaan tos 2026.

        Kyllä härmään peltihalleja saadaan. Mutta ihmisten saaminen asumaan peräkylään onkin vähän haasteellisempi juttu.


      • pihallaoon
        Meeseinäjoelle kirjoitti:

        Kuule mulkero pian Härmä on suurempi kuin Kauhava. Katotaan tos 2026.

        mikä kivetys. valaase.


      • Limpparit
        Köykkäri kirjoitti:

        Näin juuri,tätä Salon Petri tuoda esiin,mutta se meni kuuroille korville!

        Salon Petri toi siksi bussilinjaa esille, kun ajaa itse juuri bussikorttia, ja meinas bisnestä alkaa tekemään sillä. Kiero kun korkkiruuvi aina oma lehmä ojas.


      • aukipers
        pihallaoon kirjoitti:

        mikä kivetys. valaase.

        Kuntaliitos krapula vainuaa aina vaan näitä persaukisia pelastettuja härmälääsiä


    • tosihianooo

      Lapualla upea uusi ratapiha

    • kukalienöö

      ei mun idea ainakaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe