...kun kerran yhteiskunta sopimus saadaan aikaiseksi.
Kokeilkaa kotona, kesämökillä, lähellä rantaa, mihin pääministerimme tulpan irroitus veneestä johtaa!!
Aivan oikein-suomi vene uppoaa!..
Sipilä puuhaillee. Hän on myös käännellyt kovasti kiviä, mutta niitäkin jotka ovat helposti käännettävissä.
"kääntäminen" tarkoittaa myös varastamista!....viimeksi käänettiin yli 75-vuotiaiden vammaisten ,kuurojen ,sokeiden ja vakavasti hoidontarpeessa olevien kiviä...
Sipilä; "no nyt on lopultakin tulppa irti"...
8
69
Vastaukset
- Ripuli_tulppa
Mä kuulin, että Soinillakin oli alkuviikosta tulppa irti. Sillä oli ripuli.
- 0605
Kannattaa pitää mielessä että kyseessä ei ole yhteiskuntasopimus. Yhteiskunta ei ole sopinut hallituksen kanssa. Kyseessä on despootin hallituksen kiristyspolitiikka. Kiristämällä on saatu ammattiyhdistysten johtohenkilöt hyväksymäänsopmus. Vaikka työntekijät eivät ole hyväksyneet.
- mullavaansukatkastuu
Ainakin kannattaa ennen tulpan irroitusta nostaa vakuutuskuori penkille. Muuten on miljoonat märkinä kun alkaa vettä tulla sisään.
- Avoin-aukko_Sipilä
UUTINEN! Lesta-saarnaja Sipilän talvinen piinaava "pihkatappi" on irronnut ja nyt hihhuli hihhuloi kuin olisi vit*un löytänyt Pamin konttuurista! Hihhuleiden kesäjuhlat taitaa sittenkin onnistua ja siunaantua ensi kesän rukouspäivillä!
- rtyuijkl
Seuraavaksi Sokka irti,, kuunnelkaa levy.
- Nznzjdnd
No tuo puoli kuuluukin sitten niinistön alaan. Sekä saulin, että jussin.
- ihankohjoja
tulppa irti suomi HUKKUU!
miten kauan kansa jaksaa näitä korotuksia ja leikkauksia.
SÄHKÖN HINTA ON JO KATOSSA 500e SIIRTOMAKSUA 200e KULUTUS!
nyt nostetaa LÄMMITYSKULUJA!
MISTÄ SITÄ RIITTÄÄ EUROJA?
OLISKO YLEISLAKOLLE TILAUSTA? - viinakauppa
milloin sipilä leikkaa suuret palkat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1383824Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362474Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442128Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet201118Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46945
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799