Listatkaapas arvon ystävät tähän todisteet jumalan olemassaolosta. Ne, jotka myös tiede ja järkevä ihminen hyväksyvät todisteiksi. Eli, "musta tuntuu" ei ole todiste, kuten ei myöskään se, että jollekkin jossain tapahtui jotain. Myöskään raamattu ei todista jumalan olevan olemassa, vaan väittää. Kiitos.
Todisteet jumalasta.
11
<50
Vastaukset
Ukko ylijumala julistaa kyllä niin mahtipontisella äänellä, että Ukkoon... ai niin, sille on jo löydetty selitys. Sori!
Ennemmin minä kyllä häneen uskoisin, kuin Abrahamin jumalaan. On edes ääni todisteena. Kumman hiljaista pakkaa olemaan, kun uskovaisilta pyytää todisteita.... No, sellaista se kai on, kun puhutaan olemattomasta.
"Listatkaapas arvon ystävät tähän todisteet jumalan olemassaolosta. Ne, jotka myös tiede ja järkevä ihminen hyväksyvät todisteiksi."
Pyyntösi on virheellisesti esitetty. Olet siinä jo ennakkoon asettanut ehdot, jotka tekevät todisteiden antamisen mahdottomaksi. Ensinnäkin Jumala ei ole tieteen ulottuvissa ja siksi on väärin vaatia tieteellistä todistetta. Toiseksi, se, mitä sinä ymmärrät järkevällä ihmisellä on todennäköisesti ihminen, joka jo ennakkoon on mielessään päättänyt, ettei hän hyväksy mitään todistetta Jumalasta.Miksi väität moisen hyypiön sitten olevan olemassa?
Valehtelet tietoisesti ja osallistut siten petokseen, koska valheidesi perusteella kerätään rahat pois yksinkertaiselta väestönosalta.Ei kai se minun kysymykseni ole se joka on väärä, vaan teidän totuudeksi väittämä valhe. No, anna nyt edes jotain todisteita jumalasta, kun niin varmasti asiaa kommentoit. Kiitos.
Kellään täällä ei ole velvollisuutta todistella sulle mitään. Lue itse Raamattua ja käy seurakunnassa ja tee valintasi.
Vastuu sun uskostasi tai uskottomuudestasi on omalla vastuullasi, myös Herran edessä.Ei tietenkään ole kenelläkään velvollisuutta. Mutta minulla on oikeus kysyä. Osuinko hermoon, kun moisen vastauksen annoit? Raamattu kertoo sotahullusta psykopaatista joten ei auttanut.
- näppäimistönäppääjä
Tiedehän ilmoitti vasta, että ei tiedäkkään maailmankaikkeudesta yhtään mitään heti en jälkeen, kun löysi mustan materian.
Eiköhän Jumala ilmoita itsensä niille, joille Hän Itsensä ilmoittaa. Olen ohuelti onnellinen puolestasi, että kyselet Hänen peräänä, koska rauhantuntemuksien laaduissa olen itse huomannut joitain eroja ja mikään ei vedä vertoja Pyhän Hengen tuomalle rauhalle. Siunausta!Tiede ei voi todellakaan tietää pientä osaakaan kaikesta mitä tuolla on, mutta se on erona uskontoon, että tiede yrittää ottaa selvää, eikä tyydy vastaukseen: emme tiedä, joten jumala teki sen. Tietämättömyydessä on kauneutta toisin kuin siinä, että keksii korvaavan henkilöitymän ja kutsuu sitä totuudeksi. En niinkään etsi jumalaa, koska häneen en usko, teen henkilökohtaista tutkimusta suomalaisten jumalkäsityksestä.
- cosmosonymmärrettävä
Se että ihminen pystyy ymmärtämään cosmosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658