Minulle se on minä itse. Jos et tykkää itsestäsi,
ei sinusta muutkaan pidä, etkä saa kavereita.
Ostan itselleni kukkia ja mulla on niin hauskaa, kun en jää märehtimään itsesäälissä. Ehkä siitä onnesta riittää muillekin jakaa.
Mikä on elämäsi tärkein asia?
6
545
Vastaukset
- Moody
Elämä itse!
- mä
Niiimpä ku sitä elämää vaan osais elää ...
- sie
mä kirjoitti:
Niiimpä ku sitä elämää vaan osais elää ...
tärkeintä ole oma ja lähestein terveys....
- ennuli
sie kirjoitti:
tärkeintä ole oma ja lähestein terveys....
voihan sitä ajatella kausiluontoisestikin... itelleni tärkeintä on tällä hetkellä opintojen loppuunsaattaminen, huomenna se voi olla jo oman itsensä hyväksyminen.
- tuuli
ennuli kirjoitti:
voihan sitä ajatella kausiluontoisestikin... itelleni tärkeintä on tällä hetkellä opintojen loppuunsaattaminen, huomenna se voi olla jo oman itsensä hyväksyminen.
Voimaantuminen on päivän sana, jos et itse tiedä mitä haluat olet menossa väärään suuntaan... ole tarkkana..
- Minä olen ok
Oikeassa olet, hyvä Sinä! Ellei rakasta itseään, ei voi rakastaa lähimmäistäänkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913