Ihminen yrittää auttaa/muuttaa maapallon kulkua. mm lääkkein, metsiä,vesiä tuhoomalla , onko tämä kestävää, pitäisikö vaan antaa mennä sillai kuin on mennyt, koska maapallo loppuu yms. Ruuat..
onko viisasta ?
ylikansoitus
2
135
Vastaukset
- luontohoitaapäiviltä
Taudit hoitaa ennemmin tai myöhemmin.
Lääkkeet ei riitä tai ehditä kehittämään ajoissa. - ylikansoitus
Jos ihminen ei puuttuisi esim.maapallon toisella puolella oleviin asioihin, luulisin normaalin elämän kulun pitävän pallon paremmassa kunnossa, ajatelkaa millainen ihmismassa on tullut n.40vuoden aikana, se vie tilaa luonnolta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733248
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161172- 891048
- 101955
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89688Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625