Pilkkuviivaviiva ehkä pappi

pitihän.se.arvata

Joku tiesi että Pilkkuviiva saattaisi olla pappi. Jos on saatan tietää hänet. Jutut vaikuttavat samoilta kuin eräällä papilla jonka tiedän. en sano nimiä enkä paikkakuntia, kuin että Oulun suunnalla. Jos joku sieltä päin tietää samanoloisen papin, saattaa olla Pilkkuviivamme.

31

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitihän.se.arvata

      No ei hirveää tunistusvyöryä aiheuta, itse olin kyllä tunnistavinani sen jälkeen kun joku heitti epäilyksen että olisi pappi. Oulun ympäristössä vaikuttaa n 3kymppinen miespappi, jolla mielestäni hyvin samanlaiset juttu kuin Pilkkuvivalla. Ehkä odotamme nimimerkin itsensä kommenttia, osuiko ja upposiko.

      • Mahdoton uskoa häntä papiksi; olen sentään sattunut tuntemaan pappeja sen verran.


    • e5e6e7e8

      VAI ETTÄ PAPPI KUN SILLÄ ÄÄOOLLA HÄDIN TUSKIN APUKOULUA LÄPÄISEE ATEISTI SE ON JA PILKKAAJA EI AJA KRISTUSTA MILLÄÄN TAVALLA EI SOPISI PAPIKSI MITENKÄÄN.

    • narahditte

      mummo=pilkku=pappi

      MOT

    • pilkkuviivaviiva

      Ei hyvät ihmiset, nyt teillä lähtee tyystin lapasesta!
      :D
      :D
      :D

    • typeryydet.jatkuu

      Ääliömäinen aloitus. Äo aloittajalla korkeintaan 37.

      • ja.taas

        Arvaatko, kenen tyyliä? No, Daavidintähdenpa tietysti. Joutaisi tulla esiin, kun on niin upea logokin.


      • typeryydet.jatkuu
        ja.taas kirjoitti:

        Arvaatko, kenen tyyliä? No, Daavidintähdenpa tietysti. Joutaisi tulla esiin, kun on niin upea logokin.

        Niinpä tietysti, daavidintähden tunnistaa jo otsikosta.


      • Anonyymi
        typeryydet.jatkuu kirjoitti:

        Niinpä tietysti, daavidintähden tunnistaa jo otsikosta.

        Soisin kyllä että DT ja Pertsa Jeesus. Rulaa mm. edelleen jatkaisivat täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soisin kyllä että DT ja Pertsa Jeesus. Rulaa mm. edelleen jatkaisivat täällä.

        Ensimmäinen kyllä jatkaakin.... Pertsa on tempaistu taivaisiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kyllä jatkaakin.... Pertsa on tempaistu taivaisiin!

        No nickin on sitten kyl vaihtanu kun ei oo näkyny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nickin on sitten kyl vaihtanu kun ei oo näkyny

        Niin no se on se taasnaurattaa vai kyllänaurattaa vai mikälie


    • Anonyymi

      Jos kerran olet uudelleenaktivoitunut niin, mitä tästä sanot ?

    • Anonyymi

      no tämä

    • Anonyymi

      Tämä on totta ja varmistettu mut se siitä

    • Anonyymi

      Vanha juttu. Todistettiin ortodoksipapiksi joskus kauan sitten ja katosi palstalta.

    • Anonyymi

      Tämä siis 100 prosenttia M. O. T.

      • Anonyymi

        Sinulta unohtui nyt MOT tarvittava todistus kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta unohtui nyt MOT tarvittava todistus kokonaan.

        Todistettiin aikanaan ja tietysti ketju poistettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistettiin aikanaan ja tietysti ketju poistettiin

        Ssttuipas sopivasti


    • Totta se on. Minä se pilkun tiesin jo aikoinaan. Pappi on, tosin ei enää virassa.

    • Anonyymi

      Sanokaa nyt hyvänen aika kuka tuo viiva on josta on monta ketjua mutta joka ei edes kirjoita täällä?

      • Anonyymi

        Se on yksi sankareista joka on pistänyt räyhisullaviivin aikoinaan kirjoitustensa kautta niin pahasta altavastaajaksi että räyhis on siitä vieläkin katkera ja sen takia vuosien jälkeenkin tehtailee näitä aloituksia henkilöstä.

        Yhtä katkera pala on koko räyhis nimitys jota hän vieläkin epätoivoisesti yrittää sysätä muiden niskaan. Räyhis tarkoittaa vain ja ainoastaan ullaviivia eri versioineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksi sankareista joka on pistänyt räyhisullaviivin aikoinaan kirjoitustensa kautta niin pahasta altavastaajaksi että räyhis on siitä vieläkin katkera ja sen takia vuosien jälkeenkin tehtailee näitä aloituksia henkilöstä.

        Yhtä katkera pala on koko räyhis nimitys jota hän vieläkin epätoivoisesti yrittää sysätä muiden niskaan. Räyhis tarkoittaa vain ja ainoastaan ullaviivia eri versioineen.

        Onko räyhis myös DT? Muistikuva on että nimenomaan DT joutui lopulta vaihtamaan nimimerkkiä kun viiva osoitti sen perustelut kestämättömiksi. Sankarina viivaa ei kai pidetty. Oli yksi palstan inhotuimpia kirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko räyhis myös DT? Muistikuva on että nimenomaan DT joutui lopulta vaihtamaan nimimerkkiä kun viiva osoitti sen perustelut kestämättömiksi. Sankarina viivaa ei kai pidetty. Oli yksi palstan inhotuimpia kirjoittajia.

        Minä en inhonnut. Pidin pilkun kirjoituksista. Otti kyllä yhteen monen kanssa mm. Mikko A, Pertsa, DT. Suurin osa pilkun kirjoituksista poistatettiin mistä suivaantuneena lähti pilkkukin. Harmi. Asiallista, hyvin taustoitettua ja perusteltua keskustelua tarvittaisiin edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko räyhis myös DT? Muistikuva on että nimenomaan DT joutui lopulta vaihtamaan nimimerkkiä kun viiva osoitti sen perustelut kestämättömiksi. Sankarina viivaa ei kai pidetty. Oli yksi palstan inhotuimpia kirjoittajia.

        Mihin viittaat DT:llä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin viittaat DT:llä?

        Et varmaan ole ollut palstalla kovin kauan jos et tiedä.


      • Anonyymi

        DT raivosi pilkulle tämän muka vääristä mielipiteistä. Pilkku oli hyvä perustelemaan ja DT ei. Joten DT vaihtoi nickiä ja poistatti pilkun tekstit ja pilkku sai tarpeekseen ja poistui.


    • Anonyymi

      Missä kohdassa Raamatussa sanotaan että papin on oltava yliopistokoulutettu feministi humanisti?

      • Anonyymi

        Ei missään. Papin on Raamatun mukaan oltava uskova, luotettu yhden naisen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään. Papin on Raamatun mukaan oltava uskova, luotettu yhden naisen mies.

        Mutta yliopistossapa sanotaan että on oltava sukupuolineutraali liberaali feministi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe