Tuksu on vitun jeesustelija!!! Ketju nro 3

Aivopuutiainen

Johanna Tukiaisen uskonhorinoita on siis kuultu ja luettu pitkin vuotta tavattoman paljon. Ja vauhti vaan kiihtyy ennen loppurysähdystä ja ylöstempausta - se on varmaa! Näiden tapahtumien odotuksessa aloitettakoon tässä uusi ketju.

Ja kiitos edellisen ketjun ahkerille kokoajille ja kommentoijille: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13997824/tuksu-on-vitun-jeesustelija!!!-nro-2

131

2954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivopuutiainen
      • Balikuvat

• doggis

Kauniita kuvia. Johannan pitäisi löytää itselleen sopiva uimapuku, kuvasta päätelleen liian pienet uimapuvut aina.

• voihanräkä

Turhakkeen on keinolla millä hyvänsä päästävä julkisuuteen. Ihan vapaaehtoinen sylkykuppi, mitä tienannoon julkisuudellaan???

• Ponantsa

Uskonnollisen taustan vuoksi :D hahahaa, onko oikein perehtynyt joogaan.. No, mutta ajatelkaapas lady johanna kaikissa hienoissa jooga-asanoissa..juu, ei kiitos.

• Raamatun-nimeen

"Love your enemies, rukoile vihollistesi ja vihaajiesi puolesta kuten Raamattu käskee." (Fb 22.3.)

• Jumalan-morsian

• Laulava.Kukka

"Olen kuullut ja lukenut että paratiisissa on kaikenlaisia uskomattomia ihmeitä! Tällaistä kaikkea kaunista löytyy varmasti taivaasta ja olen kuullut, että jopa erilaiset kukat laulavat siellä, puhumattakaan enkelien käsittämättömän kauniista laulusta jollaista ei edes ole olemassa maanpäällä! Ihanaa, että Jeesus tulee pian takaisin!!" (Tunkki Fb:ssa)

• Sekoaminen.kiihtyy

"Jos kukaan nyt tajuaa, niin JUURI NYT OVAT ALKANEET RAAMATUN VAROITTAMAT LOPUNAJAT!!!!!

Baal on sama asia kuin Molokai ja he molemmat ovat sama asia kuin Lusifer. Eli täysipaholainen, jolle uhrattiin ja uhrataan eläviä lapsiuhreja!!!!!! Nämä ovat viimeisiä varoitulsia, ennenkuin viimeistään 20 vuoden sisällä, todennäköisesti aikaisemmin, tapahtuu uskovien ylöstempaus taivaaseen, jotta he pääsevät pakoon pahinta paholaisen maailman ottamista kokonaan valtaansa, ja Raamatussa sanotaan. että kaikki kansakunnat ja kaikki ihmiset tulevat.

Kukaan ei meinannut uskoa tätä, kun sanoin tämän!!!! Alkaako joku nyt uskoa siihen, että demonit oikeasti hyökkäsivät kimppuuni Miamissa syyskuussa 2015???? Mulle tarjottiin mm. Illuminaattia. Se oli eka tarjous, toinen tapahtui Helsingissä vajaa vuosi myöhemmin erään virolaisen toimittajan toimesta. Molemmistä kieltäydyin.

Haluan ikuiseen paratiisiin, en ikuiseen helvettiin!!!!
      En mene sinne mistään hinnasta!!!!!" (Fb 10.4.)

• KunhanVouhkaaTaas

Maijamiisen reissu oli viime syyskuussa, kuinka siitä on jo muka melkein vuosi aikaa? Viime kuussa puolvuotta.
        Tuksuaanista ajantajua taas kuten ne jutut joissa parinviikon lomareissut muuttui vuosien maassa asumiseksi.

• wigmam

Ottamatta kantaa tämän jutun otsikkoon olen kuitenkin usein ihmetellyt mm.yhtä asiaa.Juuri tuota kun hän kertoo käyneensä "helvetin oviaukolla". Jos nyt on niin "valittu kun jatkuvasti kertoo niin miksei ole käynyt taivaan portilla?Jopa miljoonat ihmiset ympäri maailman kertovat käyneensä esim onnettomuuden tai sairaalassa tehdyn leikkauksen aikana taivaassa.Kokeneet pelkkää valtavaa ehdotonta rakkautta ja ymmärrystä omasta elämäntilanteestaan. Ovat kuitenkin jälkeenpäin täysin muuttuneet ihmisinä ja alkaneet levittämään ympäristöönsä välittämistä ja lähimmäiserakkautta,lopettaneet alkoholilla läträämiset ja muut addiktiot.Kokemansa muutti heidät kokonaisvaltaisesti,eivät enää nimitelleet muita(näädät tms.)Heille kerrottiin kuinka jokainen oli luotu sellaiseksi kuin oli,eli omaksi itsekseen,olisi turha painostaa muuta,luojamme rakasti ihan jokaista sellaisena kuin ollaan.Kaikilla olisi se oma koulu käytävä ja polku kuljettava,siksi oltiin tässä maailmassa.Miksi tuksu pelottelee,jos pelkää itse miksi se pitää tartuttaa muihinkin?

• tuhnu-huijaa

Neurokirurgi Eben Alexander on kirjoittanut juuri tuollaisesta kuolemanrajakokemuksesta. Kirjan nimi on Totuus taivaasta.

• Saarna

Tottakai Tuksua pelottaa. Elänyt kuin itse piru ja on monet kerrat nähnytkin demoneita. On itsekin tajunnut, että helvetti kutsuu omiaan. Selittelee sitä sillä että uskovaiset joutuvat herkemmin demonien häirinnän kohteeksi, mutta sekin on pötypuhetta. Kyllä ne demonit tulevat nimenomaisesti niille, jotka itse availevat portteja niille. Ja ne tulevat tosi helpolla. Siksi näillä henkiasioilla ei pidä leikkiä. Minulle opetettiin se jo lapsena.
        Tuksu on ollut jo niin kauan uskossa, että hänen pitäisi jo terveellä järjellä itsekin tajuta, ettei se uskominen pelkästään riitä. Sanoi Raamattu mitä sanoi. Tekemisillä on sittenkin väliä. On naivia kuvitella, että voi tehdä mitä tahansa, elää kuin sika pellossa kunhan muistaa rukoilla joka ilta ja anella anteeksi. Ei Jumala ole idiootti.
        Kannattaa muistaa, että Raamattu on vain ihmisten kirjoittama opus ja ihmiset eivät ole täydellisiä. Raamattua ei tarvitse, eikä edes pysty noudattamaan kirjaimellisesti, koska se on ihan täynnä ristiriitoja.
        Toisaalta siellä sanotaan että kaikki saavat armon, mutta toisaalta taas hyvinkin tarkkaan kerrotaan minkälaiset ihmiset eivät mitenkään voi päästä taivaaseen. Mikä se lopullinen totuus on, sitä ei tiedä kukaan, joten siitä ei silloin myöskään kannata kauheesti huudella. .

• niittämisenaika

Hyvä kirjoitus, olen samaa mieltä. Sen lisäksi että hän on elänyt niinkuin on elänyt ja tehnyt siitä ehkä jonkilaisen korjausliikkeen(?)niin silti ihminen joutuu maanpäällä vastaanmaan tekosistaan. Jos maine on mennyt ei kannata ulvoa yhtään, että se on muitten vika tai jos vankilanportit kutsuu,että se olis muitten vika. Kyllä hän ihan sitä mitä on kylvänytkin. Raamattu sanoo,että mitä ihminen kylvää sitä hän niittää.Ei sato ole ohdakkeita parempaa jos on koko ikänsä niitä joka puolle viskonut. Jumala voi antaa anteeksi ja ihmisetkin voi jos heiltä pyytää, mutta unohda ei kukaan.

• demon-basuuka

Narkkari-horo pääsee kohta mielisairaalaan ja siellä sitten pysyy loppuelämän mukavasti kuola valuen tasaisesti suupielistä. Se on sille paskalle aivan oikein ja sitten lopuksi pääsee lapioimaan hiiliä siskonsa kanssa helvettiin.

• eimammonaa

Tunkin Facesta:

"Raamatussa sanotaan selkeästi, että monet ne jotka ovat täällä maanpäällä "viimeisiä" tulevat taivaassa "ensimmäkseksi" ja päinvastoin.

Koska ikuinen taivas ja ikuinen helvetti ovat oikeasti olemassa, ja olin jotenkin "unohtanut" koko asian, niin minulle ei enää merkitse maallinen mammona ja luksus, rahanvalta ja mahti yhtään mitään, itseasiassa kieltäydyin suoraan paholaisten edessä niistä sanoen, että Jeesuksen Kristuksen veren nimessä minä kieltäydyn ottamasta mitään luksusta, upeaa mainetta ja kunniaa vastaan.

Kunhan sieluni on pelastettu iänkaikkiseen taivaaseen, sen pitäisi olla jokaiselle ihmiselle kaikkein tärkein asia!!!!

Tulen puhumaan tästä asiasta mm. Seppo Nissinen Armo-Uutinen kokouksessa 21.5 Leivonmäellä, jossa puhujana toimii Armo Virta. Tervetuloa jokainen sinne!" (13.4.)

• Joopajootaas

Vai ei tunkille merkkaa maallinen mammona? No miksi on vellin kanssa jota ei voi sietää silmissään ... kyllä se on tuo vellin rahakukkaro ainoa asia joka tunkkia tuossa suhteessa pitää.

Nyt kun tunkki itse tajuaa ettei maijamin biljonäärit edes pierase tunkin suuntaan, eikä muutkaan varakkaat halua rinnalleen järkensä juonutta sekakäyttäjää, nyt sitten yritetään olla niin jeesuksen morsianta ettei tosikaan.

Mitähän yläkerrassa ajatellaan oman siskonsa perseenmyyjistä tai koirantappajista?

• waikiki.memories

Jatkopostaus:
        "Tässä olin yksin Hawaijilla joulun vietossa vuodenvaihteessa 2014-2015 (no en niinkään yksin kun kävin treffeillä kokoajan, matka vaan oli liian lyhyt) ja tämä Honolulu oli sellainen paikka jota vertaisin kaikista paikoista, joita olen elämäni aikana nähnyt, niin todelliseen taivaaseen maanpäällä!

Julian viimeinen toive 4 päivää ennen kuolemaansa oli vielä päästä käymään uudelleen kanssani Hawaijilla, meillä oli itseasiassa tarkoitus muuttaa tuonne asumaan. Nyt hän on iänkaikkisessa taivaassa!

Muistan kun kävelin Waikikin katua ja kaduilla istui miehiä, joilla oli suuret kyltit: "MISSÄ VIETÄT IKUISUUTESI?" Heidän ohi kulki paljon naureskelevia ihmisiä.

Menin juttelemaan heille ja vastasin heidän kysymyksiinsä. Tuli hyvin helpottunut olo, kun he vastasivat "Olet pelastettu ja sisaresi on taivaassa. Jatka matkaasi Jumalan kanssa!" (13.4.)

• voisentään

No hyvä,sittenhän rinsessamekot voikin hyvillä mielin heittää
        helskattin,sillä nehän on pelkkää luksusta,roskiin vaa,jippii!!

• perfect_monster

Tämä on tulos, kun kirjallinen sivistys rajoittuu Raamattuun ja Seiskaan.

• määmäämää
        voisentään kirjoitti:

No hyvä,sittenhän rinsessamekot voikin hyvillä mielin heittää
        helskattin,sillä nehän on pelkkää luksusta,roskiin vaa,jippii!!

Voi heittää, ja on heittänytkin 7000 e koiran, nyt laitettu 2700 tukka.
        Kaikkee muuta luksusta tässä välillä, en jaksa uskoo ton höpinöihin en

• luovuekanakoirista

Viimeinkin taisi tajuta, ettei pysty saamaan mammonaa eikä luksusta! Aika ovelasti kertoo luopuvansa niistä muka vapaaehtoisesti!! HIH hih!

• Kjhöl

Niinpä.... mutta tavalla tai toisella on narsistin yritettävä todistella olevansa muiden yläpuolella.

• Vellikellon.kurmotus

Tunkki Facessa 16.4.
      "Ja tällaisia Jumalan pilkkaus videoita mun miesystävä jakaa eteenpäin!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=Rbn-FFT0Nnw
      Nyt on mies pudonnut tikapuita pää alaspäin maahan!
      Muinaiset Egyptin jumalat, auringon jumala, Baalin irstauden jumala jolle uhrattiin eläviä lapsia, jne. ovat kaikki paholaisen uskontoja, EIVÄTKÄ TULE JEESUKSESTA KRISTUKSESTA!!!!!! Tuo on Jumalan pilkkaa edes jakaa tuollaisia videoita eteenpäin ja samalla käydä kirkossa sunnuntaisin, täysin tekopyhää meininkiä!!!!"

• Vellikellon.kurmotus

"Veijo Lalli: Raamatun mukaan kaikki muut synnit annetaan anteeksi paitsi Pyhän Hengen pilkka. Kannattaa olla hyvin varovainen mitä siellä sivuillasi oikein jaat! Kristinusko ei ole mitään "parodiaa", auringonjumalat ovat ihan muuta uskontoa!

Ja tuo on myös törkeää halveksuntaa minua kohtaan siinä mielessä, että olet kihloissa mun kanssa ja tiedät mun vakaumukset, mutta silti kehtaat postata jatkuvasti Jumalaa pilkkaavia videoita seinällesi!!!!!" (Tunkki Facessa 16.4.)

• Eron.pohjustus
        Vellikellon.kurmotus kirjoitti:

"Veijo Lalli: Raamatun mukaan kaikki muut synnit annetaan anteeksi paitsi Pyhän Hengen pilkka. Kannattaa olla hyvin varovainen mitä siellä sivuillasi oikein jaat! Kristinusko ei ole mitään "parodiaa", auringonjumalat ovat ihan muuta uskontoa!

Ja tuo on myös törkeää halveksuntaa minua kohtaan siinä mielessä, että olet kihloissa mun kanssa ja tiedät mun vakaumukset, mutta silti kehtaat postata jatkuvasti Jumalaa pilkkaavia videoita seinällesi!!!!!" (Tunkki Facessa 16.4.)

Tunkki vaahtosi:
        "Menen mielummin sinkkuna iänkaikkiseen taivaaseen kuin perheellisenä iänkaikkiseen helvettiin! Ateisti aviomies voi johdattaa täysin harhaan, ja kyseessä on IKUISUUS!!!!! Tuli vaan mieleen tällainen ajatus, taivaassa ei ole enää avioliittoa.

Mulle on kaikkein tärkeintä että pelastan sieluni taivaaseen Jeesuksen luokse, ja tietysti mukanani niin monta kuin mahdollista! Amen!
        Kiitän Herraa aina ja iänkaikkisesti!!! Kiitän Jeesusta päivittäin!" (Fb 17.4.)

• Syöksy.kiihtyy

"Koko sana "Uusi maailmanjärjestys" saa ihoni kananlihalle!!!! Eliitti haluaa kitkeä kolmasosan maapallon väestöstä pois ja he palvovat myös paholaista. Tässä katse nyt vain kohden Kristusta ja Hänen ristinvoittoaan! AMEN!" (Fb 16.4.)

• Iilimadot.tulevat

"Kristittyjen vaino on tällä hetkellä maailmassa järkyttävä ja se vain pahenee kokoajan. Pieniä lapsia kidutetaan hengiltä, naiset mestataan ja kivitetään, joukkoraiskataan, miehiltä päät poikki ja sitä rataa.

Tässä ei ole kyseessä se, että olisini "negatiivinen" vaan valitettavasti tämä on täyttä totta ja tilanne tulee pahenemaan.

Kirjoitin jo aiemmin että Israelin itsenäistymisestä 1948 alkava sukupolvi tulee näkemään Raamatussa useasti kirjoitetuista lopunajoista. Raamatussa käsketään "Valvomaan"." (Fb 16.4.)

• Iilimadot.tulevat
        Iilimadot.tulevat kirjoitti:

"Kristittyjen vaino on tällä hetkellä maailmassa järkyttävä ja se vain pahenee kokoajan. Pieniä lapsia kidutetaan hengiltä, naiset mestataan ja kivitetään, joukkoraiskataan, miehiltä päät poikki ja sitä rataa.

Tässä ei ole kyseessä se, että olisini "negatiivinen" vaan valitettavasti tämä on täyttä totta ja tilanne tulee pahenemaan.

Kirjoitin jo aiemmin että Israelin itsenäistymisestä 1948 alkava sukupolvi tulee näkemään Raamatussa useasti kirjoitetuista lopunajoista. Raamatussa käsketään "Valvomaan"." (Fb 16.4.)

"Voi kauheaa........! Isäni oli täysin oikeassa jo pari vuotta sitten puhuessaan paljon tulevista maailmankriiseistä, muslimeiden vaarallisuudesta jne. Isäni Markku on siis uskovainen mies ja hänellä on erinomainen Raamatun tuntemus. Hänen mukaansa koko pahuuden pohja jo alun perin oli EU." (Fb 16.4.)

• Iilimadot.tulevat
        Iilimadot.tulevat kirjoitti:

"Voi kauheaa........! Isäni oli täysin oikeassa jo pari vuotta sitten puhuessaan paljon tulevista maailmankriiseistä, muslimeiden vaarallisuudesta jne. Isäni Markku on siis uskovainen mies ja hänellä on erinomainen Raamatun tuntemus. Hänen mukaansa koko pahuuden pohja jo alun perin oli EU." (Fb 16.4.)

"Maailmanlopussa, Illuminaatin eksyttämät ihmiset ja kaikki muutkin tulevat vihdoin tajuamaan kauhistuttavan totuuden heille: saatana valehtelikin kokoajan!!!! Jeesus voittaa, hyvä tulee voittamaan. Jeesus voitti jo paholaisen ristillä, mutta lopullisen taistelun Hän tulee myös voittamaan." (Fb 16.4.)

• Tästäkö-on-kyse

Tunkin horinaa:
      "Pyhä Henki nimenomaan ei näytä maailmalle totuutta, vaan Antikristus eksyttää täällä niin monta kuin mahdollista!" (Fb 16.4.)

• Loppu-lähellä

Tunkin Facesta:

"Ihanaa, valtava onnellisuuden tunne valtasi minut kun rukoilin, sain lohdutuksen sanat Herralta!!!!! Jeesus tulee hyvin pian ja KIITOS RAKAS JEESUS KRISTUS ETTÄ KUOLIT RISTILLÄ MINUN JA MEIDÄN KAIKKIEN PUOLESTA, ihan kyyneleet valuvat poskiani pitkin kun tul varmuus siitä että olen pelastettu!!!!!!

Kiitos rakas Jeesus Kristus!!!!! KIITOS teille tuhannet uskovaiset suomalaiset, jotka olette vuosikausia rukoilleet puolestani!!!!!! Teidän rukouksiinne on vastattu!!!!! Hallelujah, IHANAA OLLA JUMALAN LAPSI!!!!!

Kiitos, että sain voiman vastustaa perkelettä sekä Miamissa syyskuussa 2015 ja kiitos, että Jeesus suojeli minua myös uudessa paholaisen hyökkäyksessä joka liittyi Illuminaattiin, johon minua pyydettiin toisen kerran mukaan Helsingissä voin vuosi myöhemmin!!!!!!

ELÄMÄN TARKOITUS ON PELASTAA SIELU TAIVAASEEN JA VIEDÄ SINNE MUKANA NIIN MONTA KUIN VAAN MAHDOLLISTA!!!! AMEN JA HALLELUJA!

Mua ei enää kiinnosta, vaikka mua pidettäisi täysin sekopäänä!!!!!
      Mua ei kiinnosta, mitä ihmiset musta ajattelevat!!!!

Pääasia on se, että olen Jeesuksen oma! Ja rukoilen nyt päivittäin että mahdollimman moni tulisi uskoon ja alkakaa käydä hengellisissä kokouksissa! Aikaa on vähän!

EN TARVITSE IHMISTEN KUNNIAA JA UPEAA MAINETTA!!!!! NYT TAJUSIN SEN KUNNOLLA; TARVITSEN VAIN JEESUKSEN ARMON!!!!!!" (Fb 20.4.)

• Klkj

Koita tuksu nyt tajuta ettei viime syyskuusta ole kulunut vasta kuin reilu puolvuotta. Mömmöissä se ajantajukin heittää häränpyllyä.

• Ibeliiiv

Miks pitää käydä hengellisissä kokouksissa? Kyllä minä ainakin osaan uskoa jumalaan ilman, että huutelen siitä ja häiriköin muita. Etkös Tuksu muista itsekin aikoinaan olleesi sitä mieltä, ettei Raamatulla päähän lyöminen ketään auta. Pikemminkin se vain ärsyttää ihmisiä ja karkoittaa pois uskosta ja uskovien keskuudesta.

• vastaameille

Joko annoit koirasi kunnon koteihin? Joko lopetit ryyppäämisen? Vieläkö harrastat kaikenlaista haureutta, vai lopetitko? Oletko aito ja rehellinen? Jne. Jos vastaat myöntävästi näihin kysymyksiin, elämänmuutokseesi voidaan uskoa, ainakin hetkellisesti.

• uskonnonvapaus

Jos tuo ihminen huutaisi muista asioista samalla tavalla, hänet todennäköisesti luokiteltaisiin psykoottiseksi. Mutta kun on kyse uskonnosta, niin menee täysijärkisestä.

• Meniyliymmärryksen

Anteeksi..täys-mistä?

• Onkokyseriivaajasta

Tunkki haukkunut tänään ex-miehensä Arto Länsmanin vaimoa Liisa Länsmania tämän omalla faceseinällä:

"Tyyppillisen saamelaisen näköinen. Uskon että te kaksi saamelaista sovitte paremmin toisillenne. Hyvä että kestät artoa tai päinvastoin, se ei kuulu mulle enää.....
      Rinnat roikkuvat vatsassa, sorry oli pakko sanoa tää fakta....... "

Kaunis teko uskovalta Tukiaiselta. Mistä uskosta ja mihin mahtaa olla kyse?

• itelucifer

Tunkki horisi Facessa:

"Tällaiset Raamatun kohdat sain:
      1JOH 4:1 "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan."
      MARK 13:22 "Sillä vääriä Kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut."

Mitä mieltä te uskovaiset ihmiset olette tästä, kun puhuttiin torontolaisesta ns. nauruherätyksestä, niin pidän sitä täysin eksytyksenä? Pidän myös menestysteologiaa Raamatun vastaisena eksytyksenä, samoin enkelioppia jne.

Lopunaikoina, joita nyt elämme, tulee paljon "susi lammasten vaatteissa" olevia eksyttäjiä ja olen hyvin huolissani!!!!! He saavat käännettyä jopa uskossa olevien sydämet pois Jeesuksesta, ja sanon ihan suoraan, että ikuinen kadotus on sellainen, että koen mielummin vaikka marttyyrikuoleman, kuin että joudun sinne!!!!

Luin että paholainen sekoittaa uskovien päätä niin, että sekoitetaan totuus ja vale keskenään. Voidaan jopa puhua Jeesuksesta, mutta "parantajahenget" ovat oikeasti riivaajahenkiä, ja parannus jää ainoastaan lyhytaikaiseksi.

Olen ihan selkeästi saanut tehtävän evankelioida ihmisille, se ei minusta ole yhtään epäselvää, mutta näiden henkien erottaminen on hyvin vaikeaa. Juuri siksi, kun osa esiintyy "valkeuden enkelinä" kuten Lusifer teki paratiisissa.

Sen lisäksi että olen itse uskossa, minulla on hirveän kova halu saada pelastettua niin monta ihmistä, kuin vain mahdollista, taivaaseen!!!!" (18.5.16)

• eiuskovariettaile

Jotka siteeravat Raamattua ovat mielisairaita. Ja tunkin näyt juoppohullun. Delirium iskenyt monesti. Piru vie Tukiaisen mielisairaalaan.

• Illuminaattinäätä

Tunkin Facesta 21.6.2016:

"Tämä kannattaa katsoa myös!
      https://www.youtube.com/watch?v=cz12J9zwiWY

Yli vuosi sitten en tajunnut vielä mitään tästä, mutta kun luokseni ilmestyi paholaisia Miamissa syksyllä 2015, niin tajuan ihan eri tavalla tämän kaiken.

USA:n melkein kaikki yritykset ovat paholaiset vallan alla ja täynnä salakuvioita ja merkkejä! Katsokaa tämä video!!!!

Ihmettelin vielä Hawaijilla ollessani vuodenvaihteessa 2014-2015 Amerikan yhden dollarin seteliä, mutta tämä selittää kaiken, myös saatanallisen historian yhden silmän kuviolle!

Stanley Kubrickin leffa ”Eyes wide shut” kertoo paljon salaisuuksia vapaamuurarien salaisista yöllisistä menoista, ja kyseinen Kubrick ”kuoli” sopivasti noin viikko leffan julkaisun jälkeen, eli hänet murhattiin, kuten hyvin moni julkisuuden henkilö, joiden nimiä en uskalla tässä julkaista, mutta ne löytyvät netistä.

Illuminaatin merkkeihin kuuluu mm: kolmio, yksi silmä eli horuksen silmä, kaksi kotkaa, avoin kirja, valkomustainen kuutiolattia, erilaiset käsimerkit, perhonen, pentagrammi, pääkallo ja luut, tuli (valontuoja eli Lusifer, mm. Vapauden patsaassa), salama (kuvaa Lusiferin heittämistä ulos taivaasta langenneena enkelinä), baphomet jota koko Hollywood palvoo, molechin palvonta, muinaisia epäjumalia joille annettiin ihmisuhreja lähinnä eläviä vauvoja,

värit punainen ja sininen, pöllö (sitä pidetään pahan viestintuojana), tunnetuimpia on risti väärinpäin, rauhanmerkki peace sign on piilotettu ristiväärinpäin, ”scarlet woman” Babylonin huora joka joko pukeutuu punaiseen (Matrix leffassa mm. esiintyy) tai punatukkainen jne. merkki 666 muinaisen Babylonin merkki ja paholaisen merkki, monien lasten piirrettyjen salatut viestit, ja paljon muuta.

Jos joku haluaa keskustella asiasta lisää kanssani, ottakaa yhteyttä: [email protected]. Suurin syy, miksi ihmiset liittyvät palvomaan kyseistä salaseuraa, on sen jälkeinen menestys ja suuret rahat jotka paholainen antaa.

Suurin osa laulajista on illuminaatin ”puppets” mutta eivät voi kuulua siihen, sillä käsittääkseni siihen voi vain syntyä, ja maailmassa on 13 multibiljonääri sukua, joista ainakin Rotchield ja Rockefeller palvovat paholaista. Illuminaattisuvuilla on myös läheiset välit Disneyyn. Bilderberg salaisissa ryhmissä on käyneet melkein kaikki maiden rikkaimmat ihmiset, presidentit jne.

Eliitti hakee ”Uutta Maailmanjärjestystä”, jossa suuri osa maailmanväestöstä tapetaan ja pieni osa vain ainoastaan jää jäljelle ja se on eliitti.

Maailmanlaulajat ja tähdet palvovat eliittiä ja näinollen palvovat illuminaattia. Tässä selityksiä heille myös, jotka ovat paljon kyselleet, mistä oikein on kysymys.

Korjaan; esim. Walt Disney oli 33.asteen vapaamuurari. Mikki Hiiri muoti on myös okkultismia. Tämä on siis Ilmestyskirjan aikaa, Raamattu on täynnä kohtia jotka liittyvät näihin tapahtumiin.Joten perheelliset ihmiset: ÄLKÄÄ näyttäkö lapsillenne Disneyn elokuvia.

Ei myöskään niitä olentoja joilla on yksi silmä. Ne ovat kaikki osa ”mind control” ohjelmaa, ja piilotettuja viestejä."

• lyisy

että ihminen voikin olla noin täysin pimeä "yks silmä on jne..." sehän on ihan kaistaa. miettis nyt vähänkin, miten kauan maailman tiedetään olleen olemassa, niin tämän päivän horinat on yks hailee siinä ikuisuudessa.

• aamukaste-ja-kieriskely

Uskonnolliset piirit ovat harmaan talouden kukoistuskeskuksia.

Esimerkiksi, kokousväeltä voidaan pyytää pokkana Jeesuksen nimissä ja valittuihin raamatunlauseisiin vedoten rahaa mukamas evankeliointityön toteuttamiseen:

"Anna kiitoslahjasi!" ja "Anna uhri, tai Saatana tulee suurella voimalla!"

Pyydetty ja saatu raha menee sitten lyhentämättömänä pyytäjän omaan taskuun. Eikä tietenkään mitään kuitteja kirjoitella, juu ei.

Ja myös persaukinen Johanna Tukiainen on sotkeutunut tuohon samaan harmaan talouden meininkiin ystävänsä Ruth Närhen (ns. Båtpastorska) ja tämän veljen, Timo Närhen, myötä.

Tässäpä esimerkkivideo siitä, kuinka rahat otetaan pois hyväuskoisilta hurmoshenkisen kokouksen lopuksi: http://aijaa.com/ZcO1cZ (kuvattu kevätkesällä 2016, äänessä Timo Närhi)

• eiuskovatuksu

Tunkin helvetissä käynnit sekakäyttäjän deliriumia, onhan niitä pelättävä. Jatka vaan juomista ja pilleriä sekaan. Jos osaat olla juomatta paripäivää, niin kyllä helvetin kaikki pirut saat seurksesi. Luuletko ettei sinun sairaalareissujesi oikeaa syytä tiedetä, juoppohullu olet. Ja nyt näköjään ottanut Dan Brownin kirjat ja leffat todesta. Älä selitä Raamattua, kun et sitä osaa. Sinä itse olet Babylonian portto. Ja vielä pahempi, kun puhut Jeesuksesta suulla, jonka tietetään vetävän sisäänsä kaikkea syntistä. Sinä marttyyrina kuolleena, helvetin portit aina auki sinulle. Mitä lientä lienet litkinyt tuohon viimeiseen postaukseesi, oli ihan seinähullun räpeltämä, juhannuksen jälkeen taas luetaan kauhukuvia, jota olet kokenut mökillä, sairaalan pehmustettu huonekin voi tulla kysymykseen.

• KäryääPahasti

Armo-Uutinen ry:n rahavirtoja kannattaisi tutkia samalla tavalla kuin Pirkko Jalovaaran rahankeräys toimintaa.

• Valuvat.posket

Tunkki kirjoitti Facessa 25.6.16:
      "Kyyneleet virtasivat poskiani pitkin kastetilaisuudessa with Seppo Nissinen, I was crying when I got baptised it was so great and awesome event! My homecountry Finland is so beautiful with thousands of lakes and rivers!
      Nyt katselen auringonlaskua ja odotan, että Jumala lähettää minulle aviomiehen. AMEN!"

Kuvassa Seppo ja Tunkki: http://aijaa.com/zsbvry

Mörkötuijottaja, Tunkki ja Suohirviö-Penna: http://aijaa.com/3VT93y

• Ylöstempaaja

"My baptism today at 25.6.2016 in the countryside in a beautiful lake of Finland! With beloved christians Seppo Nissinen and Arja Hannele Nissinen.

Olen uudestisyntynyt kristitty ja siksi menin upotuskasteelle tänään. Elämme lopunaikoja mutta Jeesus Kristus on Voittaja!

Monta vale Jeesusta ja profeettaa ilmestyy lopunaikoina, mutta kuulin Arjalta äsken, että pitää pyytää ristiinnaulitsemisen jäljet käsistä, jos ei ole varma esim. jostain näystä. Paholainen ei näytä koskaan ristiinnaulittuja käsiä, vaikka muuten saattaisi esiintyä valkeuden enkelinä. AMEN!" (Fb 25.6.)

• Siunaus-ja-ristinvoitto

"Joku linkitti minulle käsittääkseni rikollisten MV julkaisun jutun upotuskasteestani http://mvlehti.net/2016/06/26/paivan-kuva-saiko-johanna-tukiainen-syntinsa-anteeksi/ , mikä oli todellakin täyttä törkyä!

Käsittääkseni törkyjulkaisujen vetäjästä Ilja Janitskinista on tehty useita rikosilmoituksia ja tutkintapyyntöjä.

En todellakaan mennyt katseelle jotta ”saisin hyvitettyä siskoni tapon”, tai sen takia ”että pahuuteni on nyt hyvitetty.” HYI mitä tekstiä!!!!!

Vastaan tähän näin: olen SIUNATTU koska minua on vainottu ja kiusattu!!!! Myös nyt jos saan törkyä niskaani! Sillä: maailma rakastaa omiaan ja heitä kehuu ja nostattaa, mutta minä vain elän tässä pahassa maailmassa mutta en maailmasta!!!! Se on suuri siunaus ja voitto!

Jeesuksen ristinvoittoa ei voita enää mikään ja hänen seuraajansa saavat kokea pilkkaa, halveksuntaa ja arvostelua! Jeesus ja hänen seuraajansa olivat vihattuja ja pilkattuja. Minä sanon AMEN; eikö tämä olekin totta Seppo Nissinen, äitini Marja Tukiainen ja useat muut uudestisyntyneet kristityt?

Halusin noudattaa Raamatun neuvoa: ”Se joka uskoo ja kastetaan, pelastuu.” Pahuus on nyt jo noussut valtaan, mutta lopulta tulee häviämään kaiken! Olisin huolestunut, jos olisin hirveän ihailtu!" (Tunkin Fb 27.6.)

• turhahuoli

"Olisin huolestunut, jos olisin hirveän ihailtu!" Tuo on ihan aiheeton huoli ollut jo koko sinun ikäsi,vain itse jaksat itseäsi ihailla.

• huijataankouskovia

Toivottavasti on sitten tosissaan ja ei taas ole joku huijaus mielessä tai rahan keräys? Toivottavasti ei kukaan maksa hälle mitään näistä esiintymisistään, ei lauluista, ei puheista eikä mistään muustakaan ettei tee niitä rahantakia? Missä välissä hän tuonne kasteelle ehti, jos juuri oli kännijuhannusta viettämässä Ollin ja Pennan kans?

• turahtelua

Tunkilta turahti:

"Olen saanut evankelistan kutsumustyön; nyt se vihdoin ymmärsin ja kunnolla!!!!! AMEN kiitos Jeesus!!!!

❤️ Aloitan sitten heti NYT siitä mihin jäin, sillä koen että nyt on KIIRE ja aikaa on vähän!!!! Joka sekunti yksi sielu menee helvettiin!

Ja tässä teille suomalaiset nyt hyvin tärkeä sanoma, varsinkin torontolaisuudesta ja Patrick Tiaisesta innostuneet: ”Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.” MATT 22,24 Raamattu.

Tämän sanoman sain nyt Pyhältä Hengeltä!!!!

Varokaa, sillä monta tulee lammasten vaatteissa jotka ovat susia! Marja Tukiainen rakas äitini, sekä Markku Tukiainen rakkaat vanhempani lukekaa tämä! AMEN.

Olen saanut armon kärsiä Kristuksen tähden paljon ja siitä kiitän Jumalaa!"
      (Fb 27.6.)

• Häpeä

"Olen saanut armon kärsiä Kristuksen tähden paljon ja siitä kiitän Jumalaa!"

Nyt menee jo liian pitkälle. Tuksu ei ole uskon vuoksi kärsinyt vainoa. Ei ole marttyyri, eikä pyhimys. Hän suunnittelee saavansa taivaspaikan ja vaatii Jumalaa antamaan hänelle aviomiehen. No, eikö yksi mies juuri tajoutunut, mutta ei kelvannut tälle "valitulle", joka on taivaassakin kauneimmillaan.

• gotohell

Tuo hihhuliporukka valepastoreineen sopiikin tunkin tyyliin paremmin kuin aito, hissukkamainen oikeassa kirkossa käynti ja issekseen rukoileminen. Kaiken pitää olla näyttävää ja feikkiä kun on Tuksusta kyse. Vapaakirkoissa omaa uskoa julistetaan isoon ääneen, pääsee esiintymään ja saa ison kehujaporukan rinnalleen hurraamaan, siellä ei yleisö buuaa ja pilkkaa kuten keikoilla.
      Tuo aikuiskastekin on feikkiä sillä tunkkihan on kastettu JO. Ei tarvita mitään uusia kasteita, ei vaikka olisikin välillä erkaantunut uskostaan. Kaste tehdään yhden kerran, se on pyhä toimitus, sakramentti. Sitä ei pidä tehdä uudestaan. Raamatussa nimenomaan sanotaan, ettei taivaaseen päästä tekojen kautta, joten nämä uudestikastautujat pitävät jumalaa pilkkanaan tuolla pelletouhullaan. Uskonto ei ole mikään show.

Nyt hän on yhtäkkiä kohottamassa itsensä evankelistaksi, profeettahan hän jo olikin.. Noinko helposti se käy? Luttaat vähän rantavedessä homojen kanssa ja *pim* oot Jumalan oikea käsi.

»Mooseksen istuin on nyt lainopettajien ja fariseusten hallussa. Tehkää siis niin kuin he sanovat ja noudattakaa heidän opetustaan. Älkää kuitenkaan ottako oppia heidän teoistaan, sillä he puhuvat yhtä ja tekevät toista. He köyttävät kokoon raskaita ja hankalia taakkoja ja sälyttävät ne ihmisten kannettaviksi, mutta itse he eivät halua niitä sormellaankaan liikauttaa. Kaiken minkä tekevät he tekevät vain siksi, että heidät huomattaisiin. He käyttävät leveitä raamatunlausekoteloita ja panevat viittaansa isot tupsut, he istuvat pidoissa mielellään kunniapaikalla ja synagogassa etumaisilla istuimilla ja ovat hyvillään, kun ihmiset toreilla tervehtivät heitä ja kutsuvat heitä rabbiksi.»
      (Matt. 23:2-7)

Tuksussa ei ole mitään oikean uskovaisen nöyryyttä ja jumalanpelkoa. Päinvastoin hän ylimielisesti pitää itsestäänselvänä omaa taivaspaikkaansa ja on uskovaisenakin muiden uskovaisten yläpuolella. HÄN juttelee suoraan Jeesuksen kanssa, kun muut joutuvat vain tyytymään rukoilemalla yksipuoliseen keskusteluun.

• Suuri_Nauraja

Kaikki uskonnot ovat täyttä vitun paskaa saatana.

• Tuksun.opit

Varokaa, sillä monta tulee lammasten vaatteissa jotka ovat susia! Marja Tukiainen rakas äitini, sekä Markku Tukiainen rakkaat vanhempani lukekaa tämä! AMEN.

Opettaako se nyt jo vanhempiaankin? Mihin unohtui "kunnioita vanhempiasi" ja "se, joka itsensä ylentää, alennetaan"?

• amenia

mikä se on tuo amen aina lauseen lopussa? kenelle se oikein kirjoittaa ja miksi?

• Hulluus

Eikö se tajua olleensa psykoosissa tuolla reissussa? Eikö sen rakss mammakaan kerro sille totuutta? Sen pitäis olla lääkityksen alaisena, muuten seotessaan voi olla vaarallinen itselleen ja ympäristölleen.
      Kyllä on tyhmää sakkia.

• Illuminaatti

Tässä selitys kaikkeen: Illuminatinpäiväkirja. Hassunhauskaa luettavaa ja todistelua siitä kuinka itse matami on Illuminaatti. Sieltä löytyi selityskin kymmenien koirien katoamiseen. Aukoton teoria ;) Meitä huijataan..

• dfghjklrtyuicvbn

Jos joku on "lopun ajan erehdyttäjä" niin kyllä tämä tapaus itse.

• Straight-From-The-Devil

Tunkilta pääs taas:

"I’m sharing the small Bibles and other christian material for the people all around the Finland! Nyt vkloppuna menen jakamaan evankeliumin pelastavaa sanomaa ”Tuska” festareille; mahdollisimman moni sielu pelastuisi iänkaikkiseen Pelastukseen; sillä niitä on monia jotka helvetin porteista menevät sisään ikuiseen tulimereen. My make-up back is full of small bibles!

❤️ Victoria’s Secret meikkilaukkuni on täynnä traktaatteja ja pieniä Raamattuja.

Kuvassa äsken kirpparilta löytämäni ihanat mustat, käyttämättömät korkokengät! Kengänkokoni on 36/37 ja kukaan ei kuulemma ostanut kenkiä kun koko oli niin pieni. Kenkä meni jalkaani kuten Tuhkimolla ja sain ne parilla kympillä, kun esim. Fredan kenkäliikkeissä ne olisivat maksaneet vähintään 150e-200e!

Iron Maiden, Black Sabbath etc.are straight from the Devil! Kyseiset bändit eivät ole vain ”Rock’n Rollia” kuten ihmisiä yritetään eksyttää!!!! He ovat Saatanasta! Perkele vihaa ihmistä!!!! Jumala rakastaa ihmistä!" (Fb 29.6.)

• Hyihittotaas

Victorias secret meikkilaukku ja korkokengät ne on tossakin jutussa tärkeimmät ja omakehu pienistä jaloista..... kaikki muu tossa emännässä onkin extralarge kokoa.
        Kuullostaa oikein vaatimattomalta ja maallisen taakseen jättäneen uskoon heränneen ihmisen ajatusmaailmalta..... not!

Jossupossu on itse väärä profeetta ja eksyttäjä.... siksi paholaiset hiuksissaan. Ja siinä ei jonkin vanhan juopon kanssa järvessä uimiset auta.

• eipäoisuskonut

Mikähän leipä-pappi tuo Seppokin yrittää olla. Vanha linnankundi . Pysyis kaukana Jossusta ja sekoittamasta tämän päätä enää yhtään enempää. Näkeehän tuon ihmisraunion tilan jokainen vähänkin normaali ihminen, ei todellakaan tarvita Sepiä, joka edustaa omaa uskontoaan.

• Ibeliiiv

Onko se edes mikään oikea pastori? Vai Ruthin kaltainen itse itsensä pastoriksi nimittänyt?
        Käy melkein jopa vähän sääliks tunkkia. Tuollaisten sekopäiden takia sillä menee lopultakin kuppi nurin ihan täysin. Mutta jospa se sitten edesauttaisi sitä, että hänet saadaan vihdoinkin hoitoon.. Lailla pitäisi kieltää tuollaiset hihhuliporukat, meillä on jo kirkko jos joku uskovaiseksi halajaa.
        Nuo hihhulit vain hyväksikäyttävät yksinäisiä ja ongelmaisia ihmisiä.

• Illuminatsi

Missä "huonomaineisessa ravintolassa" tunkki muka luennoi 140:lle ihmiselle? Näin se kastajapastori fb sivuillaan väittää, mutta miksei sellaisesta oo mitään rapsaa? En ainakaan ole löytänyt mitään, vielä. Taisi olla tunkin oma keksimä juttu sekin. 140 ihmistä on aika iso määrä "huonomaineiseksi" ravintolaksi muutenkin ja siihen määrään mahtuisi näätiäkin jo reippaasti.

• Tiberias

"Olen ajatellut muuttaa Israeliin. Koen että se on paikka johon kuulun! ❤️

Olen ollut siel useita ekrtoja aiemmin mutta nyt viesti tuli vahvana mulle. Toisaalta taas Suomi tarvitsee Pyhää Henkeä ja Evankeliumia, enkä halua kotimaatani jättää.

Viestini tuli väärin! Koko Suomi on täynnä upeita uskovia! Mutta jos Jumala on antanut minulle tehtävän ja ilmiselvästi on, niin en voi paeta kotimaastani! Olisin mielelläni säästynyt Jumalan tehtävältä mulle, koska tiedän että he joutuvat yleensä enemmän kärsimään." (Tunkki Fb:ssa 30.6.)

• Gggagaga

Voi pylly. Nyt se on keksinyt, että mitä enemmän ongelmia hällä elämässään on, sitä enemmän jumalan valitsema on. Taas hyvä tekosyy olla edes yrittämättä saada elämänsä ja itsensä kuntoon. "Kärsi niin kirkkaamman kruunun saat."

• suonsilmäkkeeseen

Jatkopostaus Tunkilta 30.6. (Fb):

"Teen tämän nyt vielä selväksi kaikille kun monet ovat mua niin kärkkäästi heti neuvomassa.

Ensinnäkin: Olen evankelista; se on nyt työni, olen saanut siihen kutsumuksen Jumalalta!

Toisekseen: Armo-Uutinen on nyt hengellinen kotini joten minulla on srk yhteys.

Kolmanneksi: En tullut uskoon juuri nyt kasteella, vaan otin Jeesuksen vastaan henkilökohtaisena Vapahtajanani jo noin 14-vuotiaana ja jaoin mm. hengellisiä traktaatteja rautatieasemalla ihmisille ollessani 16v.

Maailma vei välillä mennessään, tosin Julia Tukiainen ja minä todistimme julkisesti uskostamme Maria! Talk Show’ssa nelosella. En kilpaile kenenkään kanssa!!!!

Olen nähnyt demoneita ja mulla on hätä sielujen pelastumisesta!!!! On harhaoppia hyssytellä ja puhua vaan taivaasta jne. Rakkaus tarkoittaa myös varoittamista! ❤️ Amen! Olen täysin epätäydellinen ja vajavainen ihminen, mutta Jeesusta koroitan elämäni loppuun asti!"

• Hvfrjkj

Joku kateellinen sanoikin aika hyvin paattipastorin fb sivuilla, että Tuksun julkiselle luennoitsemiselle pitäisi laittaa stoppi koska hän vain pelottelee ihmisiä. Ja että uskonnon pitäisi olla iloinen ja voimaannuttava asia. Eipä se(kään) näytä tunkille voimaa saati iloa elämään tuovan.
      Mielenkiintoiseksi menee seurata, malttavatko nämä hihhulit olla hyödyntämättä Tuksun julkisuutta vai alkavatko hyssytellä sitä tajutessaan mikä seko se on. Sairaan ihmisen hyväksikäyttöä ei taida Jahve ihan hyvällä katsoa. Aikamoiseen välikäteen ovat hihhulit tuon Tuksun kanssa joutuneet. Eivät varmaan itsekään tiedä mitä hittoa sen kanssa pitäisi tehdä, niin kuin ei kukaan muukaan ole koskaan tiennyt, ei edes oma perhe. Hahaaa!

• nimierkki-merkki

Paljonkohan tuossa Armo-uutinen ry:ssä on jäseniä?
      Löytyykö sieltä Tuksulle mies, jolla on karismaa niin, ettei kakalle taivu?
      Vai liitettiinkö Tuksu juhannuksena juhlallisesti siihen kalsarimieheen, jonka kanssa kastautui?

Tuksu taitaa nyt sitten olla kyseisen yhdistyksen keulahahmo - ainakin omasta mielestään.

• Päivän-tunkeroinen

Tunkki on pirun kade eräälle Patrick "Huuhaa" Tiaiselle mm. näin lausuen:

"Haluan nyt tässä kertoa tärkeää asiaa; kopioikaa tekstini ja jakakaa eteenpäin täysin vapaasti!

Kuuluin Livets Ord nimiseen srkuntaan alle 2-kymppisenä Uppsalassa, jossa johtajana oli karismaattinen Ulf Ekman (joka sittemmin kääntyi katolilaisuuteen) sekä Uppsalan ekonomien vanhempieni Markku ja Marja Tukiaisen kanssa löysin kyseisen paikan, josta todella innostuin!!!

Siinä oli paljon hyvää, upea laulaja Carola Häqqvist vetonaulana yli 50 000 hengen telttakokouksissa jne. Ihmiset olivat kauniita, hyvin puettuja, ylistysmusiikki soi ja hurmoshenkisyys sekä ns. nokkimisjärjestys oli kokouksissa aina. Siellä saarnattiin paljon Jumalan todellista, väkevää sanaa kuten esim. Lester Sumrall ja Rod Parsley tekivät!

Tämän usean vuoden kokemuksen perusteella pystyn erittäin hyvin kritisoimaan tätä nuorta Patrick Tiaista, jota kansa näyttää suorastaan palvovan!

Ensinnäkin: -Jeesus ei kuollut hengellisesti,

-Jeesus ei ollut rikas eikä myöskään vaatinut uskovia käskemään rahaa itselleen,

-Kristillisten kokousten tarkoitus EI ole ns. liikepalaveri johon ihminen pukeutuu pukuun ja meno on sielullista.

-Patrick on nuori poika, jonka kuuluisi seurata vanhemmistoa eikä ottaa kunniaa itselleen, sillä ainoastaan JEESUS KRISTUS on Herrojen Herra ja Kuningas; ei yksikään ihminen!

-Torontolainen nauruhetys on suoraan perkeleestä!

-Pyhä Henki EI ole fanaattisuuden ja sekoilun henki vaan RAUHAN ja RAKKAUDEN henki!

Lopunaikoina monta väärää profeettaa ilmestyy jotka eksyttävät, jos mahdollista, myös valitut! Paholainen EI tule eksyttämään uskovaa sarvet päässä piruna: hän tulee esiintymään valkeuden enkelinä! Share this post please! Kun totuus ja vale sekoitetaan keskenään; niin uskovat ovat hyvin vaarassa!!!! Saan nämä sanat Pyhältä Hengeltä! AMEN!" (Fb 1.7.)

• Käppääjä

Johanna Ensimmäinen Pyhä.

• Tuskainen-sydämeni

Tunkki Facessa 3.7.

"Tuska festareilla olen evankelioimassa ja jakamassa kristillisiä traktaatteja ihmisille!!!!

Osa ihmisistä on suoraan saatananpalvojia, osa ei; he eivät tiedä mistä on kyse. Kuulin juuri Timo Valtoselta että kyseisessä tilaisuudessa mm.juodaan verta jne.

Yritämme pelastaa sieluja niin paljon kuin ikinä lähtee!!!!! Jeesuksen Veren Voima on suurin ja mahtavin!!! Sain noin tunnin sisällä jaettua yli 300 ”Tie Jumalan luo” traktaatteja!!!! Ängin traktaatin vaikka ihmisen T-paidan sisään; parempi sekin taktiikka kuin hyssytely ja hiljaisuus!!!

Olin todella yllättynyt: ”Tuska” festareilla kun itsekin olin ajatellut, että ”tavallisia rokkareita siellä vaan on.” Siis APUA!!!!!! Siellähän tuli suurilla porukoilla vastaan ihmisiä, jotka olivat pukeutuneet illuminaattimaskeihin, viittoihin, maalauksiin, ristit väärinpäin jokapaikassa, piilolinssejä korostamaan paholaisen silmää, ja kaikkea mahdollista!!!!!

Yksi ainoa suomal, mies yritti repiä edessäni kristillisen traktaatin, mutta otin kiinni hänen ranteestaan. Sen sijaan Timo Valtonen joka julisti evankeliumia mikrofooniin; hänen kimppuun hyökkäsi nainen joka oli riivattu.

Loppuvaiheessa mun luokse tuli pirun näköinen mies mustan partansa kanssa. Koin hyvin voimakkaat henkivallat, ja mielessäni huusin Jeesuksen ristin veren voimaa, kyllä."

Tunkki katuevakelioi Tuskan väelle: http://aijaa.com/szhmT8

• Hengenpaloa

Kyllä on pakko myöntää, että on se aika kova käpy, kun menee jakamaan noita lappusiaan tuonne. Vellikin taustalla mukana. Ihmisiin ei tosin saa ottaa millään verukkeella fyysistä kontaktia. - Ihan siisti Tuksumainen asukin, mutta näkyykö alushousut hameen läpi tuossa kuvassa? Oh ja voi.

• AitoHarpyija
        Hengenpaloa kirjoitti:

Kyllä on pakko myöntää, että on se aika kova käpy, kun menee jakamaan noita lappusiaan tuonne. Vellikin taustalla mukana. Ihmisiin ei tosin saa ottaa millään verukkeella fyysistä kontaktia. - Ihan siisti Tuksumainen asukin, mutta näkyykö alushousut hameen läpi tuossa kuvassa? Oh ja voi.

Tunkkihan menee mihinkä vaan, jos vain pääsee. Pyllyn näkymistä ei kannata ihmetellä, kun Tunkkihan nimenomaan nauttii voidessaan paljastella. Huomasi juhannuksen aikaisista kastekuvistakin. Tunkkihan on riisuutunut alasti ruotsin laivalla ja joutunut putkaan. Netistä taitaa löytyä jopa kuvia. Kuten löytyy tuhansittain alaoston/runkkauskuvia ja videoita. Tunkilta, kun puuttuu kokonaan normaali häpeän tunne aivan kaikista asioista. Kyllä nyt on uskon lahkon sedillä hauskaa. Tunkkihan on tunnettu tarjoilemistaan suihinotoista ja muusta. ;) Meikkipussi pullottaa taas seteleistä. Ja leuhkitaan mitä uutta on tullut ostettua ja missä raflassa syöty(ja juotu).

• Tuskainen-sydämeni

Tunkilta jatkopostaus Tuskasta:

"Sain jaettua ”Tie Jumalan Luo” traktaatteja isot säkilliset, ja yllätyin siitå, että ihmiset loppujen lopuksi heittivät niitä niin vähän pois.

Osa ihmisistä todellakin sanoivat suoraan että olivat myyneet sielunsa saatanalle ja haluavat mennä helvettiin, joku kommentoi hienosti seinälleni, että tällaiset ”Tuska” festarit pitäisi kieltää Suomessa, koska nehän tuovat demonista henkeä maahamme, ei ainakaan mitään siunausta! No lopunajoissa olemme, se nyt on selvää ainakin!" (Fb 3.7.)

• kokkajoke

Sain ylhäältä tiedon, että ... Eläinten suojeluspyhimys Franciscus Assisilainen...on kironnut sinut Johanna, etkä tule koskaan pääsemään maistamaan taivaan mannaa ja iloja, vaan olet ikuisiksi ajoiksi tuomittu helvetin tuleen, johtuen sinun eläinten laiminlyönneistä ja rääkkäyksistä.Varinkin koirien pukemista Franciscus pitää erittäin tuomittavana.

• sinäkinbrutukseni

Voi pyhä yksinkertaisuus.

• Pyryharakka.ja.Tunkki
        sinäkinbrutukseni kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus.

Kaksi luuseria surkimusta 1 1 = - 666.
        http://aijaa.com/rX7P4O

• yearzero

Jaaha, eipä ainakaan meidän t-paidan sisään tunkenut mitään lappua vaikka sellaisen tarjosikin. Veti lappusensa takaisin kiltisti kun kieltäydyttiin ottamasta sitä. Jos joku nyt ei tiennyt niin heavy- ja metallibändit (ja yleisö!) voivat olla melko teatraalisia kasvomaalauksineen ja lavarekvisiittoineen mutta ei se mitään saatananpalvontaa ole kirjaimellisesti. Musiikki on kuitenkin se tärkein pointti.

• silmäniloakaivataan

Hei, laittakaa tänne niitä kastekuvia ja muita tältä kesältä!!! Sadepäivät alkamassa ja jotain hauskaa ja ihmeteltävää olisi kiva saada. En ole nähnyt aikoihin tuoreita kuvia "ihanasta" Johannasta, kuin tuon katutyttökuvan.

• Tienviittoja

Katso vaikka H:myn keskustelupalstalta, Julkkikset Vol 127, sivu 22 profiilikuva facesta 3.7. ja sivu 10. Kastekuvia Vol 126 s. 69 (26.6.) ja muuta materiaalia.

• Pikkuhuppelissa
        Tienviittoja kirjoitti:

Katso vaikka H:myn keskustelupalstalta, Julkkikset Vol 127, sivu 22 profiilikuva facesta 3.7. ja sivu 10. Kastekuvia Vol 126 s. 69 (26.6.) ja muuta materiaalia.

Kastekuvasetti MV-lehden artikkelin yhteydessä:

"Joku linkitti minulle käsittääkseni rikollisten MV julkaisun jutun upotuskasteestani http://mvlehti.net/2016/06/26/paivan-kuva-saiko-johanna-tukiainen-syntinsa-anteeksi/ , mikä oli todellakin täyttä törkyä!" (Tunkin Fb 27.6.)

• ilfu

Olen kyllä Tuksun kanssa samaa mieltä Patrick Tiaisesta. En usko, että hän itse on kirjoittanut murto-osaakaan siitä, mitä hän esittää omina ajatuksinaan. Lisäksi hän on ominut joitain jenkkilän "New age" -opetuksia ja pukenut niitä kristillisyyden kaapuun.

Kuuntelin hänen jotain saarnaansa ja hän puhui Jobista, miten Jobilla meni kaikki pieleen, koska hän "uskoi" pelkojaan eikä Jumalaa. Eli kun hän uskoi. että pahin voi tapahtua, eikä luottanut "herraan", niin pahin tapahtui. Tämä on suoraan Jenkkiläistä "New age" filosofiaa "The law of attraction", eli että ihminen voi omilla ajatuksillaan hallita kohtaloaan. Eli kun uskot olevasi rikas ja lakkaat murehtimasta niitä tuhansien eurojen pikavippejä ja keskityt vain ihailemaan niitä muutamaa senttiä siellä pussin pohjalla ja fantasioimaan niin kohtalo taipuu tahtoosi ja tulet rikkaaksi. Tämä filosofia aiheuttaa paljon syyllisyyttä, ahdistusta ja riittämättömyydentunteita ihmisissä, että uskoni ei ole tarpeeksi vahva.

Lisäksi tuo hurmoksellisuus, kuin viinapullo, tuo ehkä hetken hurmiota "piru paran" elämään, mutta sen jälkeen seuraa aina laskuhumala ja elämä saattaa tuntua entistä ahdistavammalta ja tyhjemmältä ja ei kun uusia kiksejä hankkimaan.

• HourulaKamaa

Todella hauska seurata miten tunkio mokaa itsensä joka puolella.
      Ei ole "upotuksesta" aikaa kuin toista viikkoa ja jo se on saanut uskiksetkin riitelemään keskenään :D
      Tunkio liioittelee ja valehtelee aina kuin siihen tilaisuus tulee.
      Sanonpa vaan, ettei yhtäkään lippulappustaan ole kenenkään paidan sisään uskaltanut työntää, ja hyvä niin.
      Kirjoituksillaan kuitenkin saattaa lahkonsa outoon ja aggressiiviseen valoon.
      Ei taida Valtonen vielä tajuta, mikä kyy siellä povellaan luikertelee...
      Huvittavaa on myös nämä traktaattien määrät, jotka kirjoitus kirjoitukselta kasvavat.
      Tuskin on koko Tuskaan valmistettu jätesäkki kaupalla matskua, saati, että tunkio olisi niitä sen verran saanut jaettua :D

Nyt on yht'äkkiä löytynyt Nykin-tätikin (N.Y:ssa asuva sukulainen, tirsk!), joka on kauheella paatoksella saatu käännytettyä yöllä fb:n välityksellä.
      Voi v*t!!!

Tunkio ei aidosta uskosta tiedä tuon TAIVAALLISTA.
      Noita hihhulilahkoja on joka lähtöön.
      Yks asia on varma:
      kohta on paksuleidi pipilässä kun päänsä lopullisesti hajoaa!
      Johan se kehottaa katsomaan VIDEOITA, JOITA ON KUVATTU HELVETISTÄ!
      Sen tallenteen minäkin haluaisin nähdä...

• Upea-sekoaminen

Tunkki mesosi 6.7.

”Uusi aika, eri seurakuntien yhteys, TÄMÄ ON HARHAUTUSTA!!!!!!” lopuajan eksytykset! Jeesus varoittaa että ”lopuaikointa tulee suuria eksyttäjiä, eksyttääksen, jos MAHDOLLISTA VALITUT MYÖSKIN!!!!”

Saatana ei ilmesty uskovalle sarvet päässä ja ja pitkä häntä mukana, vaan paholainen ilmestyy ”Valkeuden enkelinä” eksyttääkseen, jos mahdollista myös valitutkin, ymmärtää tämän nyt Marja Tukiainen, Seppo Nissinen ja useat muut!!!!!

JEESUKSEN NIMESSÄ JOKAINEN USKOVA RUKOILKOOT NYT TÄMÄN EKSYTYKSEN TAKIA!!!! Jotta paholainen ei saisi huijattua uskovien sieluja myös taivaaseen kuin hän haluaa tottakai.

Saatana tietää että hänellä on vähän aikaa rellestää maanpäällä ja sen tekee voimaakkasti! Helvetin jälkeen ei ole paluuta!!!!!!" (Fb 6.7.)

• 6iw56i

Mikähän olisi seuraava vaihe Tuksun värikkäällä uralla? Nyt on nähty ainakin XLLL-Yo ja pianovirtuoosi, yrittäjä, "playboy-tyttö", show-tanssija, kirjailija, kalenterimyyjä (ostiko monikin sen upean kalenterin porekylpykuvineen?) näyttelijä, joeplasko-meikkiguru, luennoitsija, kennelinpitäjä, laulaja... Veikkaan, että tämä evankelista-mania tyssää pian seuraavaan masikseen ja pulloon.

Mikä olisi seuraava koitos? Ei vaan, käy tosi ahdistavaksi seurata tuon ihmisen touhuja.

• uusarmo

"Pertsa Hannuka puhumassa väkevää Jumalan Sanaa Armo-Uutisen kotikokouksessa, mukana ihana Seppo Nissinen. Hannula antoi erilaisia profetioita ja sain aivan ihanan profetian, jonka kirjoitan kohta tähän!!! 😊

Jumalan pelko on viisauden alku! Jeesus on Herramme, nousi kuolleista ja nyt hän hallitsee. Kaikki kerran nähdä saa, joka kieli tunnustaa, että Jeesus Herra on." (Tunkin Face 9.7.)

Seppo ja Veijo, kaksi hymyisää homoa: http://aijaa.com/Fuy8Bf

• Vain.ehtoollisviiniä

"Tässä Pertsa Hannulalta saama profetia mulle tänään:
        Olen tarkoitettu evankelistaksi! ❤️😊

Jumala puhui hänen kauttaan ja sanoi minulle: olen pieni haavoittunut lintu jonka Hän korjaa nyt siipirikosta ehjäksi. Ja minut on vapautettu kahleesta johon mut laitettiin 10-vuotta sitten! AMEN!" (Tunkin Fb 9.7.)

• Veijo-Lallin-nöyryytys

Vauhti senkun kiihtyy:

"Miksi te tuomitsette ketään? Jeesus tuli pelastamaan nöyrät ja vajavaiset ihmiset, ei täydellisiä jne. Evankelioin tänään kokouksessa ja seuraavaksi olen puhumassa Helsingissä. Jumala on rakkaus ja kutsuu kaikkia puoleensa!!!! Ainoa synti mitä ei anneta anteeksi on Pyhän Hengen pilkka." (Fb 9.7.)

• Taparikollinen-Tukiainen
        Veijo-Lallin-nöyryytys kirjoitti:

Vauhti senkun kiihtyy:

"Miksi te tuomitsette ketään? Jeesus tuli pelastamaan nöyrät ja vajavaiset ihmiset, ei täydellisiä jne. Evankelioin tänään kokouksessa ja seuraavaksi olen puhumassa Helsingissä. Jumala on rakkaus ja kutsuu kaikkia puoleensa!!!! Ainoa synti mitä ei anneta anteeksi on Pyhän Hengen pilkka." (Fb 9.7.)

"Mulla ei ole vihaa ketään kohtaan! Jeesus tulee hyvin pian takaisin ja mulla on hätä sielujen pelastumisesta! Jos nyt joku tulee uskoon; emme lähde tuomitsemaan tekoja tai ulkonäköä!!!! Jeesus kuoli ristillä vuoksemme!!!! Emme pelasta itseämme tekojemme kautta, ettei kukaan kerskaisi!"
        (Tunkki Facessa 9.7.)

• Näätien.Matinkylä

Tunkki ylisteli:

"Arja Nissinen ihastui erityisesti Isabella mopsiin 😊 viimeksi kun olimme käymässä toimme herkkulautasen, mm. Sacher suklaakakkua, erilaisia juustoja ja voileipiä.

Nyt 9.7 eilen todistin Jeesuksesta kokouksessa, sen lisäksi että paikalla oli aivan loistava puhuja Pertsa Hannula! 💕🌻🌷🌺💕

Seuraavaksi todistan Pertsan kokouksessa Matinkylässä heinäkuun lopulla ja 13.8 taas Leivonmäellä suuremmassa urheilutalon kokouksessa. Muhun voi ottaa yhteyttä: johanna¤dollsdancers:fi.

Eilen saunottiin ja tänään nautimme helteistä. Tässä vielä sanoma yksinkertaistettuna: Sillä ARMON kautta olemme pelastetut, EMME tekojemme kautta ettei kukaan kerskaisi.

En usko, että se on hyvä tie saada ketään uskoon, että lähdetään heti alussa tuomitsemisen ja arvostelun linjalle, vaan rakkauden kautta voitamme sieluja Jumalalle kotiin taivaaseen-" (Fb 10.7.)

• kiittikiitti

"Rakas Jeesus Kristus paljastaa kaikki henget! Tai onko se Pyhä Henki joka paljastaa muut henget? Kiitos jokatapauksessa, AMEN!" (Tunkki Fb:ssa 10.7.)

• DeekuPertsa.sen.vahvisti
        kiittikiitti kirjoitti:

"Rakas Jeesus Kristus paljastaa kaikki henget! Tai onko se Pyhä Henki joka paljastaa muut henget? Kiitos jokatapauksessa, AMEN!" (Tunkki Fb:ssa 10.7.)

"Kiitos rakas Jeesus, että olen saanut lahjaksi henkien erottamisen armolahjan, profetoimisen armolahjan ja kaikkein tärkeimpänä evankelioimisen armolahjan!!!!!

Pertsa Hannula, evankelista juuri vahvisti tämän vkloppuna minulle että ”pieni haavoittunut siipirikko lintuni, otetaan vahvasti Jumalan käyttöön.” AMEN!" (Tunkki Fb:ssa 11.7.)

• Enkeli.Humanoidi.Demoni

"On olemassa persoonallinen Jumala ja persoonallinen saatana.
      Heillä on myös persoonalliset enkelinsä.

Esim. humanoidit ovat sama asia kuin paholaisen enkelit demonit.

Lue Raamattua ja varsinkin Uutta Testamenttia, sekä rukoile Pyhää Henkeä avaamaan sinulle kirjat ja niiden tekstin!" (Tunkin selvitys Fb:ssa 11.7.)

• patriktiainen

Tunkilta jatkopostaus:

"Ihmisten pitäisi ymmärtää jo nyt vihdoin missä me olemme menossa!!!!! Kristityt pysykää LUJINA, älkää seotko mihinkään yhden nuoren miehen sekolahkoihin yms. vaan pysykää kiinni RAAMATUSSA ja Jeesuksen sanomassa, ei missään harhaopissa!!!!

Tulossa on kovat ajat! Niin kovat, ettei sellaisia ole koko maailmanhistoria koskaan nähnyt eikä tule näkemään! Pitäytykään Jeesuksen vereen!" (Fb 11.7.)

• madot.söivät.Jullenki
        patriktiainen kirjoitti:

Tunkilta jatkopostaus:

"Ihmisten pitäisi ymmärtää jo nyt vihdoin missä me olemme menossa!!!!! Kristityt pysykää LUJINA, älkää seotko mihinkään yhden nuoren miehen sekolahkoihin yms. vaan pysykää kiinni RAAMATUSSA ja Jeesuksen sanomassa, ei missään harhaopissa!!!!

Tulossa on kovat ajat! Niin kovat, ettei sellaisia ole koko maailmanhistoria koskaan nähnyt eikä tule näkemään! Pitäytykään Jeesuksen vereen!" (Fb 11.7.)

"Mites sitten; kun ihminen oikeasti herää tuonelassa matojen syötävänä??? Kenelle teet rikosilmoituksen, Jumalalle vai? Helvetti on todellinen kuin taivaskin!" (Tunkin Fb 11.7.)

• se-pahin-atomisota
        patriktiainen kirjoitti:

Tunkilta jatkopostaus:

"Näen näin, että kolmas maailmansota tulee Venäjän ja USA:n välille, ja se menee maailman pahimmaksi atomisodaksi mitä on ollut." (Tunkin Fb 11.7.)

• Naattinaattijaillu

Mitähän Tunkki tuumaa kun Nicky Hilton ja miehensä James Rothchild ( kuuluu illuminaattisukuun) saivat vauvan! Sehän on illuminaatti! Ennen niin palvo ainakini Paris Hiltonia! Mikähän on nyky mielipide Hiltonin suvusta?? Illuminaatteja??

• isobeachmatami

• Tziisuksen-Aikakone
        isobeachmatami kirjoitti:

Mutta, mutta: "Taivaassa olemme kauneimmillaan" http://aijaa.com/aOuViP

Tunkin tulkinta: "Olen lukenut, että he jotka pääsevät taivaaseen kuoleman jälkeen, tulevat olemaan siellä sen näköisiä kun olivat kauneimmillaan maanpäällä. Siellä ei ole vanhuutta eikä sairautta.

Eli tulen olemaan taivaassa suurinpiirtein ehkä tämän näköinen kun olen kuvassa http://aijaa.com/LA3nFQ tai niissä kuvagallerian kuvissa jotka ovat http:II.www:dollsdancers:fi kotisivuillani.” (Fb)

• epäilensyvästi

Tuskin taivaassa mitään silikooneja ja tukkajatkeita saa pitää ja tuskin saa missään portonasussa muutenkaan olla?Varmaan hiukset ovat just niin harvat ja harmaat kuin olisivat muutenkin ja meikit jäsi pyhälle pietarille portilla?

• KYLLÄNÄINJ00

No huhhuh, Tuusula on yks vitsi.

• kuallumer

Uutta suoltaa:
      "Kolmasosa Israelin kansasta pelastuu: ne jotka vihdoinkin ottavat Jeesuksen vastaan omana Messiaanaan, he pääsevät ihan lopunaikojen lopussa taivaaseen. Koko Israelhan ei pelastu, Jeesus on se joka pelastaa.

Koko Israel tulee Hänet vielä näkemään ja koko maapallon jalat tulevat notkistumaan Hänen edessään ja itkemään!" (Fb 12.7.)

• Illuminaattidemoni

Tukiainen on Antikristus, joka vaan on naamioitunut Evankelistan kaapuun:

"Tällaiset Raamatun kohdat sain nyt (koen että siis varoituksena taas kaikille suomalaisille): ”Älkää rakastako maailmaa, älkää sitä mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaudella ei ole hänessä sijaa.

Sillä mitä kaikkea maailmassa onkin, ruumiin halut, silmien pyyteet ja mahtaileva elämä, se kaikki on maailmasta, ei Isästä. Ja maailma himoineen katoaa, mutta se, joka tekee Jumalan tahdon, pysyy iäti.” 1.Joh 2 15.17." (Fb 13.7.)

• antikristukselta

Jatkoanti: "Tämä Raamatun sanoma jatkuu vielä:

”Antikristus, Kristuksen vastustaja. Lapseni, viimeinen aika on käsillä.
        Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä. He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin.

Te taas olette Pyhältä saaneet Hengen voitelun, ja kaikilla teillä on tieto.
        En minä kirjoitakaan teille sen vuoksi, ettette tuntisi totuutta, vaan siksi, että te tunnette sen ja tiedätte, ettei mikään valhe ole lähtöisin totuudesta.

Kuka sitten on valehtelija, elle se, joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus? Sellainen ihminen on antikristus, niin Isän kuin Pojan kieltäjä. Joka kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään, mutta joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.” 1.Joh 2:18-23." (Fb 13.7.)

• Voi-Pyhä-Sylvi-sentään

"Niin vielä tästä kun mulle sanottiin, että mulla on ”henkien erottamisen armolahja.” Tänään mulle paljastui peräti kolmen eri ihmisen valheet, kieroilut ja siitä johtuen tuli myös yksi avoero, mutta en tietenkään sellaista halua, mutta nainen on kiitollinen siitä että totuus tuli esille! Raamatussa sanotaan että ”totuus tekee teidät vapaaksi” ja myös lähipuoleltani olevat kieroilut paljastuivat! Täysin mun eteeni paljaana! Kiitos Jumala!" (Fb 13.7.)

• Voe-schaisse

Jatkopostaus:

"Avoero ei todellakaan ole ”mun vikana”. Siitä ei myöskään voi syyttää Jumalaa, joka kaikki kamalat valheet vuosien varrelta paljasti. Jumala on TOTUUDEN Jumala! Ja minä pääsin vapaaksi useamman pahan ihmisen kahleista!" (Fb 13.7.)

• samavanhariidanhaastaja

Tuskin toi nyt ihan noin vaan menee, että sulle sanotaan ja sen jälkeen sä uskot vaikka mitä ihmeellistä itsestäsi? Hiukan nyt nöyryttä kehiin ja eikös se anteeksi antokin kuulu uskoontuloon? Mitä toi on muutakuin, että nyt leuhkitaan hengellisillä lahjoilla ja uhkaillaan kaikkia epämukavia ihmisiä Jumalan rangastuksilla ja pyhässä vihassa etsitään uutta asianajajaa jonka kanssa voidaan haastaa lehdet jotka ei kirjoita kivoja juttuja oikeuteen.

• kenenliekynnetolleet

"Yksi uskovainen nainen näki näyn minusta eilen, että musta ”pitivät kiinni pitkät kamalat kynnet”, jotka irrottivat otteensa." (Fb 13.7.)

• Silmät-pöllöt-saatanat

"Ajat lähenevät, Jumala paljastaa suuria valeita, ei ole kauaa aikaa enää Jeesuksen toiseen tulemiseen!!!! AMEN!" (Fb 13.7.)

• kolmestivoideltunäätä

"Jeesus vastasi lopunajoista: ”KATSOKAA, ETTEI TEITÄ KUKAAN EKSYTÄ!” Ihmeitä ja merkkejä tulee kaikkiin seurakuntiin lopunaikoina, mutta Jumalan oikeat henget alkavat liikkumaan myös sielunvihollisen mukana, ja tämä mies joka puhuu videossa, hänellä on oikea voitelu asiaansa!" (Tunkin horinaa Facessa 13.7.)

• Maskirovska
        kolmestivoideltunäätä kirjoitti:

"Jeesus vastasi lopunajoista: ”KATSOKAA, ETTEI TEITÄ KUKAAN EKSYTÄ!” Ihmeitä ja merkkejä tulee kaikkiin seurakuntiin lopunaikoina, mutta Jumalan oikeat henget alkavat liikkumaan myös sielunvihollisen mukana, ja tämä mies joka puhuu videossa, hänellä on oikea voitelu asiaansa!" (Tunkin horinaa Facessa 13.7.)

”Vihollinen on taitava matkimaan Jeesusta, tai tuo esiin väärän Jeesus kuvan!!!” Kavahtakaa epäjumalia!" (Fb 13.7.)

• Helvetinlieska
        Maskirovska kirjoitti:

”Vihollinen on taitava matkimaan Jeesusta, tai tuo esiin väärän Jeesus kuvan!!!” Kavahtakaa epäjumalia!" (Fb 13.7.)

"Varokaa heitä, jotka saarnaavat tällä hetkellä: ”Tulta, tulta”, se EI ole Jumalasta!!!!!" (Fb 13.7.)

• Enkeli.Humanoidi.Demoni
        Maskirovska kirjoitti:

"LOPETTAKAA LORNA BYRNEN KIRJOJEN LUKEMINEN ENKELEISTÄ YMS.!!!!!! Ne ovat harhaoppia joista varoitin jo aiemmin!!!! Enkelit kunnioittavat ja rakastavat itse Jumalaa ja palvelevat Häntä ja suojelevat ihmistä, heidän nimensä ovat salaisia! New Age tulee seurakuntiin voimakkaasti kuten nyt voimme kaikki nähdä!" (Fb 13.7.)

• Tuomiopasuunat.soivat
        Maskirovska kirjoitti:

"Vihollinen on SAATANA!!!! Kommunismi on vain sen ilmentymä! Tuomio tulee Kaikkivaltiaalta Jumalalta joka pyyhkii pois Venäjän ja Kiinan imperiumin!" (Tunkki Fb:ssa 13.7.)

• ulufiö

Ääni muuttuu pian kellossa, kun tyhmä jumala ei toimitakkaan sitä "unelmien prinssiä" Tuksua noutamaan. Onko Tuksu puolella sanallakaan katunut sitä, miten hän on veijoa kohdellut? Miten hän on pumminut ilmeisen yksinkertaisen, puolustuskyvyttömän miehen koko omaisuuden ja irstaillut ja muuten häpäissyt tätä miestään kaikin tavoin koko kihlajaisajan? Sitten vielä ihmettelee kun hänen tasoisensa nainen ei saa miestä.

Entä jos Tuksulta puuttuu synnintunto eli omatunto? Hän ei tajua tekemiään syntejä. Ne eivät kolkuta hänen omatuntoaan. Jeesus armahtaa synnintuskissaan kärvistelevän piruparan ja sanoo, että "mene, äläkä enään syntiä tee." Katumuksen piinaama sielu saa näin rauhan. Hän ei enään tuomitse itseään ja oppii olemaan armollinen myös muita kohtaan.

Entä ihminen, joka ei tajua syntejään? Joka ei osaa asettua muitten asemaan? Hän ei osaa olla tekemättä syntiä, jos hän ei sisimmässään tunne sitä synniksi. Nytkin hän pitää itseään viattomana uhrina kun häntä syytetään eläinrääkkäyksestä. uhreja ei olekkaan viattomat, puolustuskyvyttömät luontokappaleet, vaan hän itse.

Tuksu ei ole ensimmäinen, jolla huumeet/lääkkeet/alkoholi on laukaissut psykoosin tai jopa skitsofrenian.

Veikkaan että Tuksulla menee pian sukset ristiin myös näiden uusien uskovien ystäviensä kanssa ja silloin saarnamies-Seppo joutuu sellaisen julkisen paskamyrskyn kohteeksi, ettei ole tosikaan. Sitä ennakoiden, en suosittelisi ketään uskonsiskoa ja -veljeä "avautumaan" Tuksulle syntisestä menneisyydestään, ellei halua sitä julkisesti naamalleen kun Tuksu suuttuu. Jumala armahtaa mutta Tuksu ei...

• riesanissisille

Aivonsa päihteillä tuhonnut taantuu, eikä tila ole enää korjattavissa.

Puoli vuotta siinä menee, ja sitten Nissiset ovat saaneet tarpeekseen upotuskastetustaan. Harmittomalta tuntuneesta pikkuasiasta suuri vaiva loppupeleissä.

• Tuonnimmainen

"Helvetti ja taivas ovat olleet jo päällä kauan aikaa, mutta itseasiassa tämän dokumentin jälkeen tuonela on nähtävästi syvällä maapallon sisällä, ja paratiisi, jossa odotetaan taivasta, on paikka Jeesuksen omille.

Kävin nopeasti helvetissä viime syksynä 2015, ja siksi otan selvää tästä aiheesta. Kun asuin 3kk Miamissa ollessani 31v, niin luin kirjan ”Helvetti” jonka kirjailjaa en enää muista ja harmittaa tosi paljon!

Tapasin Udin silloin ja olisin antanut kirjan hänelle, mutta hän uskoo vain juutalaisuuteen, ei muuhun ja kieltäytyi kirjastani." (Fb 14.7.)

Tuonela-video, "dokumentti:" https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=k6bj_2JBod8

• TaivaspaikkaHelvetistä

Jos lopun ajat on käsillä hetkenä minä hyvänsä niin mitä järkeä Tuksendaalin on haaveilla "pikkuruisesta" lapsesta? No Tunkin ei ole koskaan järkeä haaveilla lapsesta. Sillä lapsella ois lopunajat käsillä joka tapauksessa heti syntymän jälkeen, FAS lapsi. Eikö se yhtään tajua että KOKO odotusaika ja imetysaika pitäisi olla vesiselvä... Ei tietenkään, narsisti kun on. Mulle taivaspaikka, asap...

• Loviisan-Pamela

"Here is a lot of marks of the beast, do not be blind in Finland!!! ÄLKÄÄ OLKO SOKEITA SUOMESSA TÄLLE PAHOLAISEN SAAPUMISELLE, JA MITEN SE SAAPUU PIILOTETTUNA JOKAPAIKKAAN1" (Tunkki Facessa 14.7.)

Paholaisen saapumisen merkit tällä Tukiaisen löytämällä dokumenttivideolla!!!
      https://www.youtube.com/watch?v=cz12J9zwiWY

• TunkioSaatananOma

Eivät siellä Leivonmäen hihhuliseurakunnassa vielä tiedä mikä kyy niiden ihanaan paratiisiin on madellut!
      Ennemmin tunkio on saatanasta kuin Jumalasta.
      Samainen rappiosekakäyttäjä on tyystin unohtanut sellaisen yksinkertaisen asian kuin:
      Telluksella toimii maalliset lait.
      Ne taivaalliset anteeksiannot tulee sit joskus, jos koskaan.
      Suomessa mennään ihan lainkirjan mukaan.
      Toivottavasti toi pas*asäkki saa sellaisen tuomion eläinten rääkkäyksestä, että tuntuu!
      Ja eläintenpitokielto päälle välittömästi!

• Helvetintulissa-on-kivaa

Totta! Ja miksi Tunkilta kaikki tämä kuolemasta ja tuhosta paasaaminen!

• tejhuagasöh

Vellin ostamista kolmesta Pomeranianista on ilmeisesti jäljellä vain Max.
      Lola kuoli kun ei viety elkulle vaan pihviravintolaan (ämmä niin tuiskeessa, ettei saanut sanaa suustaan "come here looula, come here...tsetse...)
      Fendin , kuulemma, löysivät jätehuollon henkilöt roskikseen heitettynä...

Ja taas on paholainen Paxun kimpussa (tahtoo sanoa laki).

• patriktiainen

Tunkilta:
      "Sekä Jeesus että hänen seuraajansa saivat kärsiä paljon, eikä ”Jeesus todellakaan ollut rikas” kuten myös noi mennarit väittää. Eikä hän ”kuollut hengellisesti” yms. ihmeellisiä oppeja, ei Pyhä Henki ole epäjärjestyksen Jumala ja mikään sirkus!

Katselin tosi paljon Tiaisen videoita netissä ja niissä oli järjettömän paljon väärää oppia, sekä sieltä kalskahti korvaan tosi hurjat jutut, kuten ”olkaamme kaikki yhtä” (lopunaikoina pyritään rakkauden nimessä yhdistämään uskontoja) ja niin suuri kasa kaikkea muuta väärää, etten voi niitä tässä edes luetella!"
      (Fb 14.7.)

• ikuinehelvete

"Tämä kaikki pahuus mitä ihmiset toisilleen tekevät; Jumalan viimeisellä tuomiolla he tulevat jokaikinen vastaamaan teoistaan itse Jumalalle, ja sen pelottavampaa paikkaa ei ihmisellä ole olemassa!

Monille avataan suoraan ovet kidutustenpaikkaan tuonelaan jossa sielut odottavat ikuista tuomiotaan palavassa helvetissä, jossa madot eivät myöskään kuole!" (Tunkin Fb 16.7.)

• BassoBasso

Mäkin katsoin järjettömän paljon videoita netistä, nimittäin Monsterin videoita Tuksun keväiseltä Basson keikkamatkalla. Sarja on edennyt jo osa 10. asti. Varsinkin pari viimeistä videota kannattaa katsoo tarkkaan niin näkee kaikenlaista mitä kristillistä madame puuhaa keikkapaikan takahuoneessa. Aikamoista koirien retuutusta on automatkakin, muka halitaan koiria...

• Elämää-ihmispirun-kaa
        BassoBasso kirjoitti:

Mäkin katsoin järjettömän paljon videoita netistä, nimittäin Monsterin videoita Tuksun keväiseltä Basson keikkamatkalla. Sarja on edennyt jo osa 10. asti. Varsinkin pari viimeistä videota kannattaa katsoo tarkkaan niin näkee kaikenlaista mitä kristillistä madame puuhaa keikkapaikan takahuoneessa. Aikamoista koirien retuutusta on automatkakin, muka halitaan koiria...

Tunkille eläintenpitokielto - ja nopeasti.

• Saatana-haluaa-kaikki

"EKUMENIA ON SAATANASTA! ALAN SAARNAAMAAN TÄSTÄ AIHEESTA YMPÄRI SUOMEA! Yhdistymisen ”tuli” on SAATANAN HALUAMA EKUMENIA!!!!!! Herätkätää kristityt unestanne!!!!! Älkääkä missään nimessä mekö tämän valtaan!!!!" (Tunkki mesosi Facessa 18.7.)

• Reptilianäätä

"Joo olen kokoajan tiennyt, että suurin osa maailmantähdistä on myyneet sielunsa saatanalle, ja tuo reptilian on yksi ilmenismuoto. Tottakai tämä video voisi olla photoshopattu, mutta kun kyseisestä aiheesta on tuhansittain videoita YouTubessa.

Se Obaman vieressä heiluva kalju karsea olento, näyttää välillä hain hampaansa hymyillessään. No kai sitä hymyilyttää kun Isis saatiin luotua ja NWO haluaa yli kolmasosan maailman väestöstä tapettavaksi vuoteen 2025 mennessä." (Tunkki Fb:ssa 19.7. keskiyöllä)

• Nysse.tulee

"Juutalaiset kuten Udi Balva, ja kaikki muut israelilaiset, gnostilaiset, ateistit, New Ageen kuuluvat::::;; huutakaa Jeesuksen Kristuksen nimeä ja Hänen vertaan pelastuksenne!!!!!! Paholainen lähestyy raivolla!!!! Jeesus Kristus pelastaa!!!!! paholainen on lähellä!!! Älkää menkö helvettiin?!!!!" (Fb 21.7.)

• Great-Lengths

Tunkki tilitti Facessa:
      "Halusin 2-kymppisenä ”jäädä historian kirjoihin ja tulla kuuluisaksi” mutta en tietenkään siinä mielessä, mitä kaikkea satoi niskaan.

Nyt tultuani vahvasti uskoon, KAIKKEIN TÄRKEINTÄ MULLE ON PELASTUMISENI TAIVAASEEN, SEKÄ MYÖS PERHEENI, ETTÄ YRITÄN SAADA SINNE NIIN MONTA MUUTA MYÖS KUIN VAAN MAHDOLLISTA! Amen." (23.7.)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe