Tuksu on vitun jeesustelija!!!, nro 2

Syntymäsynkkä

Arvon nimimerkki Suuri nauraja aloitti vuoden alussa ketjun otsikolla:
"Tuksu on vi-tun jeesustelija!!!" Tuo oivallinen teemaketju on kerännyt jo yli 150 kommenttia: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13231467/tuksu-on-vi-tun-jeesustelija!!!

Tukiaisen uskonhorinoita on siis kuultu ja luettu pitkin vuotta tavattoman paljon. Ja vauhti vaan kiihtyy ennen loppurysähdystä ja ylöstempausta - se on varmaa! Näiden tapahtumien odotuksessa aloitettakoon tässä uusi ketju.

106

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntymäsynkkä

Tulkoon joulu: https://www.youtube.com/watch?v=OzTNRMaI3Vo
      "IHANA BIISI, jakakaa tama myos kaikille!!!!! Tulkoon Jeesus Herraksi kaikille, kohdatkaa Vapahtaja, te naadat ja paholaiset puikoot omia juonianne, mutta JEESUS ON VOITTAJA!!!! AINA JA IKUISESTI! AMEN!" (Tunkki julisti 9.12., Fb)

• Hyppykuppainen

Kyllä nämä Johannan uskonharhat ovat suoraan yhteydessä huonoon omatuntoon. Ja se on kuitenkin niin, että tässä eivät nyt jeesukset häntä auta.

• hänenomatvalinnat
        Hyppykuppainen kirjoitti:

Kyllä nämä Johannan uskonharhat ovat suoraan yhteydessä huonoon omatuntoon. Ja se on kuitenkin niin, että tässä eivät nyt jeesukset häntä auta.

Mihin uskoisit Tuksun tarvitsevan apua?

• Antikristus-tulos-on

"Vittu suomalaiset on raukk\oja, kun eivat uskalla edes tykata tasta kommentista!!!!!! No kohta tulee se antikristus oikeasti ja sitten vapisee koko maailma. Mutta han tulee ensin tietysti esittaen hyvaa ja pelastaen kaiken.

Katsokaa alle laittamiani linkkeja. sen vaan sanon kaikille etta alkaa menko helvettiin, ei mistaan hinnasta!!!!!" (Tunkki raivosi 10.12. aamuyöllä)

• Sielut

Helvettiä eikä taivasta ole olemassa, on vain kosmon, josta olemme tänne tulletkin.

• Kuspiä

"Jos rukoukset toimisivat, niin Veijo ei olisi ollut tällainen kusipää."
      http://aijaa.com/vwVt8u (Fb 22.11.2015)

• Tziisus-Kreist

"Siis mikä juttu tämä on joka leviää nyt netissä: Ilmetyikö Jeesus oikeasti patonkiin jota olin ostamassa.....???? Siitä leviää kuvia ympäriinsä, Jeesuksen kasvot patongissa, mutta onko kyseessä pilkkaus, photoshoppaus vai todellisuus? Ainakin se Olympiastadion, jossa Jeesuksen kasvot ilmestyivät hiuksiini, ei ollut mikään huijaus, vaan oli ihan todellisuutta." (Fb 11.12.)

• Jeesustukkainen

"Jeesus ilmestyi ihan oikeasti hiuksiini Olympiastadionilla. Nyt nämä muut jutut kaikenmaailman ilmestymisistä milloin mihinkin ovat Jumalan pilkkaa ja kiusaamista. Lopunaikojahan tässä jokatapauksessa eletään." (Tunkki 13.12. aamuyöllä)

• Pastilleja.ja.shampanjaa

Nyt Tunkilla ovat hyvät napit, menee lujaa:

"Sanoin jo: kolmas maailmansota lähtee Euroopasta ja sen alkavat nimenomaan terroristit.

Obama EI OLE TEHNYT MITÄÄN TÄHÄN ASTI EIKÄ TULE TEKEMÄÄN, KOSKA HÄN ON ITSE JOKO KOLMAS ANTIKRISTUS TAI HÄN ON JOKATAPAUKSESSA SAATANAN "SUOJELUKSESSA."

Jeesus tulee hyvin pian, uskovien ylöstempaus tapahtuu, joka selitetään muulle maailmalle tieteellä, esim. ydinpommilla jne. Kun uskovat ovat kadonneet maapallolta tulee saatana kunnolla valtaan.

Tulee 7 kärsimysten vuotta, joista 3 ensimmäistä on helpompaa ja loput järkyttäviä. Ihmisille pakotetaan ottamaan mikrosiru jonka merkki on 666. ÄLKÄÄ ottako sitä merkkiä, sillä ne jotka siitä kieltäytyvät, voivat vielä pelastua Jeesuksen luokse.

Minulla on hirveästi tietoa ja siksi uskon myös, että minut yritettiin tappaa elokuun ulkomaanmatkallani, joka siis meni Manilaan, Siquoir Island noitasaarelle, Los Angelesiin sekä Miamiin." (Tunkki houri Fb:ssa 15.12.)

"Tietoa Pariisista enemmän. Kuunnelkaa nyt minua:Jeesuksen kasvot ilmestyivät minuun Olympiastadionilla kesällä 2014 täysin syystä!!!!

Jotta varoittaisin muille ihmisille näistä! Mutta monet suomalaiset ovat antaneet sielunsa jo paholaiselle. Siksi he vihaavat minua." (Fb 15.12.) Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=SVU7XRzCwoE

"Pastorit ouvat (ei uskovaiset) rauhasta, maailmanrauhasta, kaikki pääsevät taivaaseen jne. Ne kaikki jutut ovat eksytyksiä!!!!" (Fb 15.12.)

"Ainoastaan Jeesus Kristus Pelastaa!!!! Hänen ristinkuolemansa pelastaa ihmisen!!!! Hänen Armonsa pelastaa!!!! Tästä te tiedätte, että minä olen Jeesuksen puolella ja minä kieltäydyin demonien houkutuksista, plus pelotteluista!" (Fb 15.12.)

"Apua: isäni näki Amy Winehousen lisäksi myös Michael Jacksonin helvetissä!!!! Ja isäni näki Julian taivaassa!

Minulle ei näytetty kasvoja ketä helvetissä oli, mutta olin tuossa reunalla, paholaiset ympärilläni.

Tällä hetkellä Illuminaattiin kuuluu suurin osa Jenkkien kuuluisimmista laulajista, kuten Rihanna, J Z räppäri joka sanoi suoraan olevansa paholaisen palvoja, Beyonce Knowles, Lady Gaga, Madonna jne. En halua tietää, mitä he joutuvat kärsimään tämän maailman rikkauksien jälkeen helvetissä."
        (Fb 15.12.)

"Isäni näki jossain näyssä eri julkisuuden henkilöitä, jotka olivat helvetissä, ja tämä haastattelu myös todistaa sen, että Amy Winehouse on helvetissä tällä hetkellä.

En haluaisi puhua tällaista, mutta tutkin näitä asioita vielä tarkemmin, ÄLKÄÄ HIMOITKO RAHAA JA TÄMÄN MAAILMAN VALTAA (MITÄ VARSINKIN ILLUMINAATTI ANTAA JENKEISSÄ) VAAN KESKITTYKÄÄ PELASTUMAAN SIELUNNE!" (Fb 15.12.)

"Lopunajat, mua suorastaan VITUTTAA kun monet ihmiset eivät näytä uskovat mitään!!!!! Sitten vasta kun on liian myöhäistä, niin uskotaan edes jotain, mutta sitten se on jo turhaa!" (Fb 15.12.)

Pastilleja.ja.shampanjaa kirjoitti:

"Lopunajat, mua suorastaan VITUTTAA kun monet ihmiset eivät näytä uskovat mitään!!!!! Sitten vasta kun on liian myöhäistä, niin uskotaan edes jotain, mutta sitten se on jo turhaa!" (Fb 15.12.)

"No usko sitten johonkin kun pää räjähätää; kuolema tulee välillä nopeasti ja äkkiarvaamatta, eikä tämä ole mikään uhkaus, mutta tämä vain on totta."
        (Fb 15.12.)

"Olen hyvin tosissani asian kanssa, ja näkyni liittyvät osittain myös tuleviin sotiin jne.mutta eniten minua kauhistutti kun minulle näytettiin iänkaikkinen kadotus, joka on ihan konkreettinen palava helvetti. Seisoin siinä reunalla.

Tämä on niin vakavaa, että kirjoitan tämän julkisesti silläkin uhalla, että minut leimataan hulluksi (niinkuin osa nettikirjoittelijoista minua nimitteleekin, mutta minua on haukuttu jo niin monella eri nimellä, ettei ole jäljellä enää yhtään mitään.)" (Dolls Diary 15.12.)

"Olen hyvin tosissani asian kanssa, ja näkyni liittyvät osittain myös tuleviin sotiin jne.mutta eniten minua kauhistutti kun minulle näytettiin iänkaikkinen kadotus, joka on ihan konkreettinen palava helvetti. Seisoin siinä reunalla.

Tämä on niin vakavaa, että kirjoitan tämän julkisesti silläkin uhalla, että minut leimataan hulluksi (niinkuin osa nettikirjoittelijoista minua nimitteleekin, mutta minua on haukuttu jo niin monella eri nimellä, ettei ole jäljellä enää yhtään mitään.)" (Dolls Diary 15.12.)

"Palaan näkemiini yliluonnollisiin asioihin myöhemmin, ne ovat niin pelottavia, että tuskin uskallan itse niistä edes kirjoittaa! Sanon vain sen, että persoonallisen Jumalan lisäksi on olemassa persoonallinen saatana ja heillä kummallakin on omat enkelinsä ja palvelijansa.

Minulle annettiin nähdä hyvin selkeästi jälkimmäisenä mainittu ollessani elokuussa Miamissa, sekä minun annettiin nähdä myös hyvin paljon muutakin.

Kertoisin mielelläni kokemuksistani ihan suoraan YouTuben videoon, mutta myös vaikka johonkin lehteen, mielellään kristilliseen lehteen, joten ottakaa yhteyttä kokemuksieni tiimoilta: johanna¤dollsdancers:fi." (Dolls Diary 15.12.)

• Tässätää

Kaikki omat perkeleen visiosi ovat omasta päästäsi, Johanna. Niitä ei muilla ole ja se osittain todistakoon, että sinulla on paha sisuksissasi. Itte en koskaan koe perkelettä enkä nää unia siitä. Siis miksi sinä ? En usko että olet saanut nähdä mitään yliluonnollista, unissasi vain käyt läpi omaa elämääsi. Koita muuttaa ajatusmaailmaasi ja parantua, tulla terveeksi ja saada HYVÄ elämääsi. Et voi tuomita ketään, niinkuin itse hyvin useasti olen saanut lukea, etkä myöskään voi sanoas, kuka saa ns. taivaspaikan, mitä ei todellakaan oikeasti olekaan. On vain KOSMOS.

• vastaafiksujosoot

Kun, Tuksu, olet kerran niiiiiin viisas ja tietäväinen, lueppa tietoa alkoholismistä! Sieltä selviää, miten alkoholisteille on tyypillistä heittäytyä "uskovaiseksi". Kun elämä on pilalla, eikä muuta lohtua enää ole, aletaan uskoa höpöhöpö juttuihin! Kerro ihmeessä, miten selität itsesi myrkyttämisen, ihrojesi paljastelun, moraalittoman käytöksesi, koirien rääkkäämisen ym. USKOVAISEN ihmisen tekemiksi? Vastaa kerrankin!!

• uskovaisen_logiikka

Tää oli paras: ".....ja tämä haastattelu myös todistaa sen, että Amy Winehouse on helvetissä tällä hetkellä...."

Ai miksi? No koska Tunkin skitsofreenikko-alkoholisti -isä niin oli kertonut....

• Illanvietto-Albertilla

Arkielämän tapahtumat, uskontoharhat, illuminati, sadut, piirretyt elokuvat, seikkailuromaanit, ulkomaalaiset julkkikset, ym. sotkeentuvat Tunkin ajatus- ja tunnemaailmassa yhdeksi hullupuuroksi. Fiktio sulautuu faktaan, ja/tai faktat muuttuvat yliluonnollisiksi, kosmisiksi kohtaloketjuiksi.

• Säälinkerjuu

Tunkki 25.10. (Fb): "Apua; mun käsivarressa on mustan luomen viereen ilmestynyt musta juova joka näyttää mustelmalle!!!! Ruth Närhi rukoile ole kiltti, ettei tämä ole melanoomaa!!!! Haluan naimisiin ja edes yhden lapsen ja ehtiä levittämään evankeliumia! nyyh, nyt oon pelokas."

• Suuri_nauraja

SE VITUN RUMA, TYHMÄ, PAHA JA AHNE ÄMMÄ ON SEKAISIN KUIN SEINÄKELLO. HYVÄ NIIN, SILLÄ NAUTIN NAURAA HÄNEN USKONNOLLISILLE HARHOILLEEN JA PSYKOOSEILLEEN. HAHAHAAHAHAHAA!!! :-):-):-)

• voi-kauhia

Tässäkö vastaus nimimerkille Suuri_nauraja ja muille näädille: "Senkin illuminaattipaskat!!!!! Minä en pelkää teitä, pelkään ainoastaan Jumalaa!!!!!" (Fb 16.12. aamulla)

• Uskonhorinaa
      • Mount-Sinai-Hospital

"Nämä eivät ole humanoideja muilta planeetoilta, nämä ovat demoneja, jota ovat Lusiferin palvelijoita. Nämä näyttäytyivät minulle, Lukekaa päiväkirjaani toistaiseksi www.dollsdancers.fi, ennenkuin saan kokonaan uuden blogin!" (Fb 16.12.)
        Undeniable, Verifiable Proof! - ALIENS ARE DEMONS - DON'T BE DECEIVED! https://www.youtube.com/watch?v=zqEfrOlbSyY

• Mount-Sinai-Hospital
        Mount-Sinai-Hospital kirjoitti:

"Nämä eivät ole humanoideja muilta planeetoilta, nämä ovat demoneja, jota ovat Lusiferin palvelijoita. Nämä näyttäytyivät minulle, Lukekaa päiväkirjaani toistaiseksi www.dollsdancers.fi, ennenkuin saan kokonaan uuden blogin!" (Fb 16.12.)
        Undeniable, Verifiable Proof! - ALIENS ARE DEMONS - DON'T BE DECEIVED! https://www.youtube.com/watch?v=zqEfrOlbSyY

"Tässä kerrotaan paljon selkeämmin mitä yritän kertoa!!! He ovat PAHOJA joista Raamatussa varoitetaan, he eivät ole mitään toiselta planeetalta tulleita vierailijoita. "Meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan taistelu henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa." Tämän sanoman sain myös Miamissa elokuussa kun näin näitä olentoja." (Fb 16.12.)

• Mount-Sinai-Hospital

"Tässä kerrotaan paljon selkeämmin mitä yritän kertoa!!! He ovat PAHOJA joista Raamatussa varoitetaan, he eivät ole mitään toiselta planeetalta tulleita vierailijoita. "Meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan taistelu henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa." Tämän sanoman sain myös Miamissa elokuussa kun näin näitä olentoja." (Fb 16.12.)

"Kohta on Raamatusta. KRISTITYT HERÄTKÄÄ NYT!!!!!!!" (Fb 16.12.)

• Mount-Sinai-Hospital

"Kummitukset ovat myös demoneja, he eivät ole kuolleiden ihmisten henkiä. Tämä dokumentti kertoo mielestäni hyvin tämän asia. Ihmisen sielu on äärettömän arvokas, josta sekä Jumala taistelee omien hyvien enkeliensä kanssa, mutta niin taistelee myös saatana omien enkeleidensä kanss.a." (Fb 16.12.)

• Mount-Sinai-Hospital

"Kummitukset ovat myös demoneja, he eivät ole kuolleiden ihmisten henkiä. Tämä dokumentti kertoo mielestäni hyvin tämän asia. Ihmisen sielu on äärettömän arvokas, josta sekä Jumala taistelee omien hyvien enkeliensä kanssa, mutta niin taistelee myös saatana omien enkeleidensä kanss.a." (Fb 16.12.)

"Obama on joko kolmas antikristus tai ainakin hän on paha. Hänen henkivartijansa ovat demoneja. Hän haluaa, että Eurooppaan tulee kolmas maailmansota muslimien johdosta. Tämä kerrottiin minulle Jenkeissä ollessani nyt elokuussa, ihan siis IHMISILTÄ myös, ei ainoastaan joltain muilta mitä näin." (Fb 16.12.)

• Mount-Sinai-Hospital

"Obama on joko kolmas antikristus tai ainakin hän on paha. Hänen henkivartijansa ovat demoneja. Hän haluaa, että Eurooppaan tulee kolmas maailmansota muslimien johdosta. Tämä kerrottiin minulle Jenkeissä ollessani nyt elokuussa, ihan siis IHMISILTÄ myös, ei ainoastaan joltain muilta mitä näin." (Fb 16.12.)

Tukiainen julisti Facebookissa: "Nyt ymmärrän täysin, miksi isäni Markku Tukiainen vauhkosi näistä muslimeista jo vuosia sitten! Käsitykseni mukaan heitä ei voi edes kutsua ihmisiksi." (Fb 16.12.)

• Mount-Sinai-Hospital

Tukiainen julisti Facebookissa: "Nyt ymmärrän täysin, miksi isäni Markku Tukiainen vauhkosi näistä muslimeista jo vuosia sitten! Käsitykseni mukaan heitä ei voi edes kutsua ihmisiksi." (Fb 16.12.)

"Jos joku vielä puolustelee maahanmuuttajia niin mulla menee hermot!!!! Ongelmana EI nyt ole ilmastonmuutokset, vaan tämä!!!! Kolmas maailmansotahan se on ovella, joten nyt vaan mahdollisimman moni uskoon! Siis uskoon Jeesukseen! Mut on laitettu varoittamaan asiasta, sillä kerroin jo yliluonnollisista kokemuksistani elokuussa Miamissa!" (Fb 16.12.)

• Soma-sekoaminen-somessa

Tunkille pukkaa psykoosia; on kiinnostavaaa seurata lähes reaaliajassa internetitse henkilön lopullista sekoamista:

"Julian sielu on arvokkaampi kuin kaikki biljoonat tässä maailmassa! Samoin kenen tahansa muunkin ihmisen sielu, joista Jumala käy taistelua kokoajan mutta uskovaiset ovat ihan liian hiljaa!!!!!!" (Fb 16.12.)

• Mania-ja-masennus
        Soma-sekoaminen-somessa kirjoitti:

Tunkille pukkaa psykoosia; on kiinnostavaaa seurata lähes reaaliajassa internetitse henkilön lopullista sekoamista:

"Julian sielu on arvokkaampi kuin kaikki biljoonat tässä maailmassa! Samoin kenen tahansa muunkin ihmisen sielu, joista Jumala käy taistelua kokoajan mutta uskovaiset ovat ihan liian hiljaa!!!!!!" (Fb 16.12.)

Mielialat menevät Tunkilla ylös ja alas yhä tiheämmässä tahdissa.

• hymyjen-tonava

Suuri nauraja vaikuttaa vähintään yhtä patologiselta tapaukselta kuin vihan kohteensa. Just saying.
      Mistä tuollainen voi kummuta, olisi mielenkiintoista tietää.

• Karu-totuus

Hän omalla karulla tavallaan tuo raikkaan lisän Tukiaista koskeviin keskusteluketjuihin, mutta Eero Väkäleuan eli Suuren naurajan diagnosointi ei kuulu tämän palstan keskusteluteemoihin.

• negakarma

Raikkaus on hänen kommenteistaan kyllä kaukana. Tuollainen viha, jota hän kanavoi johonkin julkkikseen kääntyy kyllä naurajan omaksi pahaksi oloksi.

• tuksullaraivopäällä

Johanna Mia Tukiainen
      12 min · Helsinki ·
      Buahahhahhaaaaaaaa< ai "Tuksun pikkujoulukeikka meni taas pain vit......" Mitenköhän olisi siellä Mxxxx Hxxxxxxxxx joka pyörität koko perläpi Mxxxxxxxxx, että alkaisin kertomaan vaimollesi Lxxxxxx hieman tarkempia ja törkeämpiä tekojasi niljakkaista valeistasi ja rahantienaamisestasi suurilla valeilla.......? Ja sitten se Hxxxx Mxxx "Lahtaaja" Lxxxxxxx: mites raiskausepäilyt mm. suhun kohdistuen, sekä olen kuullut että olet istunut myös linnassa.......? Mites te toimittajat suhtaudutte näihin epäilyihin? Mites se epäily Mxxxxxxxxxxx, että olivat kirjoittaneet täysin valheellisen kirjan ainoastaan rahankiilto silmissään, jota voidaan sanoa myös kuolemantuottamus kirjaksi, sillä sen jälkeen Jxxxxx kunto heikkeni selkeästi ja isämme sairastui psykoosiin,........????? Että taidetaan nähdä OIKEUDESSA mutta tällä kertaa minä olen asianomistaja perslävit!

Johanna Mia Tukiainen
      Johanna Mia Tukiainen Salakuvaamista, ihmisen set up juttuja, Jxxxxx ympärille kerättiin pulloja kun hän nukkui ja kyseinen tuotantoyhtiö kuvasi häntä salaa nukkuessaan! Mites oli tämä lastenleikkipuisto johon M.O joka työskentelee Mxxxxxxxxxxx, kehotti minua ja Jxxxxx menemään "hetkeksi matkanvarrelle huilaamaan" ja M. antoi suuren pullon Jxxxxx käteen ja alkoi kuvaamaan järjestelmäkamerallaan meitä. Kun kysyin, miksi ihmeessä kuvaat meitä, hän vastasi omalla hiljaisella ja noitamaisella äänellään: "Ei kun ihan omaksi ilokseni nämä tulevat." Ja kuinkas on mahdollista että kuvat päätyivät Mxxxxxxxxx sivuille, kysyn sinulta Mxxxx???? Kusipäitä koko porukka!!!!

Johanna Mia Tukiainen Katsokaa alla oleva YouTuben linkki, mutta ette todennäköisesti tunne yhtään mitään!!!! RAHA on ainoa joka teille ratkaisee! Lukekaa alla olevani YouTuben linkit rahanvallasta, sekä ihmisten kusettamisesta. Minuun kohdistuva vuosikausia ollut herjaus tulee vieläkin jatkumaan, ja se tietysti myös vitut......Mxxxxxxxxx että esitän mm. Apinamies kappaletta joka oli "heidän tekemänsä", mutta se on hyvin pientä siihen nähden, mitä varsinkin siinä kirjassa lukee, täyttä valetta ja herjaa jotta kirjaa vain saataisiin myytyä! HYI hemmetti miten ala-arvoista! No, mun ei tarvitse kostaa yhtään mitään........Viimeistään viimeisellä tuomiolla te joudutte vastuuseen kaikesta mitä olette tehneet ihmisille, sekä lähes tuntematon metropoli, että Hxxx lehti joka on vastuussa siitä, että meillä on nykyisin Stubb ministerinä.
      7 min

Johanna Mia Tukiainen
      Olette värvänneet vielä Hxxxx Kxxxxxxxx koko touhuun mukaan, mitäköhän muuta kautta kuin siitä, että Kxxxxxxxxx osallistui törkykirjan julkaisutilaisuuteen jossa annoitte hänelle työn, jossa hän julkaisee mahdollisimman paljon mainoksianne FB sivuillaan ja saa siitä palkkaa! Kusipäät, te tulette vielä maksamaan, ja paljon suuremman summan kuin edes miljoona euroa!!!!!!!!
      4 min

• haukutaansulhasta

Johanna Mia Tukiainen ÄP on nyt vihainen mun kalliista ulkomaanmatkasta, kaverisuhteestani Olliin sekä mun ja Veijon parisuhteesta. Tiedän kuka hän on, hyvin surullista!

Jos joku vielä puolustelee maahanmuuttajia niin mulla menee hermot!!!! Ongelmana EI nyt ole ilmastonmuutokset, vaan tämä!!!! Kolmas maailmansotahan se on ovella, joten nyt vaan mahdollisimman moni uskoon! Siis uskoon Jeesukseen! Mut on laitettu varoittamaan asiasta, sillä kerroin jo yliluonnollisista kokemuksistani elokuussa Miamissa!

Johanna Mia Tukiainen Olen kuullut että mm. Japanista tulevat pahimmat kauhuelokuvat kuten mm. the Ring. Että se siitä sun Japani hypetyksestäsi Veijo Lalli, Lalli......voi itku mikä nimi!
      Hetki sitten

Johanna Mia Tukiainen no toi leffahan on ihan SAIRAS!!!!
      Hetki sitten

Johanna Mia Tukiainen voi v......taas sun kanssa!!!!! Etkö ymmärrä, että kauhuelokuvat pahimmillaan perustuvat juuri psykologiaan jne??? Nyt olen sanonut jo sulle, että olet parhaimmillasi kun olet hiljaa!
      Like · Reply · 15 mins

Johanna Mia Tukiainen ei Jenkkiversiossakaan ole fyysistä väkivaltaa, siinä on "vain" demonista pahuutta!!! Tampio!!!!
      Like · Reply · 14 mins

Johanna Mia Tukiainen joo en katso, kiitos vaan. Jännä että sulla on siellä työpaikallasi aikaa katsella leffoja?
      Like · Reply · 3 mins

Johanna Mia Tukiainen
      6 mins · Helsinki ·
      Ihanaa kuinka harvinaisen älykäs ja komea mies mulla on!!!! smile emoticon Hän on oikea järjenjättiläinen suorastaan, olen niin iloinen siitä kuinka kunnioittavasti hän puhuu minulle, kuinka hänen yleissivistyksensä on korkea ja muutenkin hän on varsin puoleensavetävä ja karismaattinen mies, joka on myös erittäin luotettava ja ymmärtää maailmanmenosta kaiken (kuten sen, että nyt Isis ei ole se tärkein juttu, eikä terroristit ylipäätään, vaan tietysti luonnonmuutokset! Voi harmi, miten en tätä ymmärtänytkään aiemmin......!!!)

Johanna Mia Tukiainen "Axxx Lxxxxxx oli ihan kiva heppu".......kiva "heppu" joka löi minua milloin kerkesi katoamisiltaan ja kuristi jokatoinen päivä. Hän sai myös vuoden ehdonalaisen vankeustuomion josta media on ollut aika hiljaa......törkeästä ryöstöstä koskien omaa työnantajaansa Axxxxxx, eiköhän siellä mennyt sellaiset 200 000e parin muun miehen kanssa jotka nyt ovat vankilassa sen takia, että länkisääri vasikoi heidät.
      Like · Reply · 1 · 3 mins

• Tziisus-Kreist

"Kateuden takia myös Jeesus Kristus ristiinnaulittiin. Tämän sanoi isäni Markku Tukiainen Loviisassa nyt elokuussa kun hän oli todella hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin henkisesti. Rakas isäni!!!!! ❤❤❤" (Tunkki todisti Facessa 30.11.)
      --
      Markku Tukiainen pötköttelemässä: http://aijaa.com/bA6zOI

• Salaiset-videot

Kyllä ne videotallenteet perheen keskeisistä herkistä hetkistä taitavat olla totta. Immoska toi julki tiedon noista videoista ja siitä, että ne olisi toimitettu Poliisille jatkoselvittelyjä varten tämän syksyn aikana.

• Sekistelijä

Johanna pyrkii tukahduttamaan lapsuudenkokemuksensa ja -tuntemuksensa alkoholilla. Kuitenkin, kun suvussa kulkee sukurasitteena vahva taipumus skitsofreniaan, mielenterveysongelmat tuppaavat vaan pahentua, ellei niitä hoida millään tavalla. Etenkin, jos käyttää runsaasti alkoholia ja ties mitä muita päihteitä päivittäin.

• Katkaisuhoitoon
        Sekistelijä kirjoitti:

Johanna pyrkii tukahduttamaan lapsuudenkokemuksensa ja -tuntemuksensa alkoholilla. Kuitenkin, kun suvussa kulkee sukurasitteena vahva taipumus skitsofreniaan, mielenterveysongelmat tuppaavat vaan pahentua, ellei niitä hoida millään tavalla. Etenkin, jos käyttää runsaasti alkoholia ja ties mitä muita päihteitä päivittäin.

Nyt eivät jeesustelut auta:

"Johanna Tukiaisen tila vakava - katkaisuun! Alkoholi-ongelmansa kanssa jo vuosia paininut viihdetaiteilija Johanna Tukiainen hakeutui tällä viikolla katkaisuhoitoon kotkalaiselle klinikalle." Hymy 8.1.2016: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiaisen-tila-vakava-katkaisuun

• Minä-ja-Jeesus

"Luin hyvän tekstin Instan jostain kristillisiltä sivuilta jossa oli paidassa teksti: "Jeesus sanoi; minua vihattiin, luuletteko ettei minun seuraajiani vihata myös?"

Luulen että muhun kohdistuva pilkkaus liittyy tähän, sekä rohkeuteeni ylipäätään, sekä seksuaalisuus näyttää ärsyttävän ihmisiä tässä maassa, vaikka ei olisikaan pornotähti tms." (Tunkki Fb:ssä 18.12.)

• Ilman-paitaakin

Juupa juu, ei muuta kuin risti tissivakoon ja menoksi! :D

• Painia-uo-velkojen-kaa

Tunkin jeesustelua Joulun alla:
      "Niin mm. näistä ihmisistä puhun joilla ei ole mitään kotia, ei mitään paikkaa minne mennä; näin sen Jenkeissä, he saavat turvakoteja vain pieneksi hetkeksi ja niissäkään ei ole hyvä olla. Näin joulunaikaan varsinkin, mutta muutenkin, näitä ihmisiä pitäisi ehdottomasti muistaa!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1700549366882712&set=gm.1055743464456476&type=3&pnref=story

Raamatun mukaan kuoleman jälkeen "monet ne jotka olivat ensimmäisiä maanpäällä tulevat viimeiseksi, ja ne viimeiset maanpäällä tulevat ensimmäiseksi." Kun auttaa näitä ihmisiä niin Jumala näkee kaiken taivaasta.

Me elämme muutenkin rauhattomia aikoja joten materiaaliseen jouluun ei pitäisi keskittyä, tietysti tunnelma ja läheiset ovat tärkeitä ja hyvät jouluruuat.

Olen nyt antanut jonkin verran joulurahaa köyhille jotta he saavat jouluksi edes ruuat pöytään. En itse ole todellakaan mikään rikas, päinvastoin, painin ulosottovelkojen yms. muiden asioiden kanssa. Pääasia on se, että näitä ihmisiä auttaa edes VÄHÄN, omien varojensa mukaan." (Fb 22.12.)

• Tunkin-hallusinaatiot

Samaa demonisettiä Tunkilta vuodenvaihteen 2015/2016 lähestyessä:

"Minä olen kristitty. Mutta demonit näyttivät minulle The New Life Order viimeksi kun olin Jenkeissä.

Tulossa on mm, mikrosiru ihmisille, mutta siihen menee vielä aikaa. ÄLKÄÄ OTTAKO SITÄ!!!!!!!! Jokainen ihminen joka ottaa sen, joutuu helvettiin, sen merkin nimi on 666.

MInä näin itse helvetin, katsoin reunalta kun ihmisiä pudotettiin helvetin liekkeihin. Monet voivat ajatella tämän niin, että "hullu keksii tuollaista", mutta uskokaa nyt minua; Jeesus Kristus sanoo: "Minä olen Tie, Totuus ja Elämä."

Jeesus ja Jumala ovat AINOA tie pelastukseen! nyt on tullut uusi maailmanjärjestys, ja mm. USA_n presidentti Barack Obama on täysi paholainen ja häntä suojelevat demonit.

Muistakaa mitä kirjoitan tähän: EI OLEMASSA SUUREMPAA VALTAA EIKÄ VOIMAA KUIN JUMALA!!!!!!! JA HÄN LÄHETTI JEESUKSEN KRISTUKSEN RISTINKUOLEMAAN JOTTA ME IHMISET PELASTUISIMME TAIVAASEEN!!!!! JEESUKSEN VEREN VALTAA EI MURRA MIKÄÄN!!!!!! AMEN!!!" (Fb 28.12.2015)

• Jatkista

Tunkin jatkopostaus:
        "Isäni opetti minua: kun paholaiset hyökkäävät niin huuda ainoastaan Jeesuksen Kristuksen nimeä ja Hänen verensä voimaa. Niin tein." (Fb 29.12.)

• Tziisus-Kreist

Tunkki toitotti Facessa 1.1.16: "Nyt kuulkaas Suomi, alkakaa uskomaa Jeesukseen Kristukseen, sillä nyt on kyseessä taistelu sieluista!!!! Repent Finland!" Satanic illuminati FULL Agenda Exposed 2015 (new world order conspiracy): https://www.youtube.com/watch?v=449D7wxtE7U&feature=share

• Tziisus-Kreist

Ja jatkoi:
        "Uusi maailmanjärjestys on alkanut, varokaa ja alkakaa uskomaan Jeesukseen Kristukseen henkilökohtaisena Vapahtajana NYT!!!!!!
        Minä näin helvetin ja tiedän että se on todellinen ja oikeasti olemassa!!!!!!"

The real and only truth about this world:
        https://www.youtube.com/watch?v=VvApvRL-LCE&feature=share

• Taivahan-talikynttilät
        Tziisus-Kreist kirjoitti:

Ja jatkoi:
        "Uusi maailmanjärjestys on alkanut, varokaa ja alkakaa uskomaan Jeesukseen Kristukseen henkilökohtaisena Vapahtajana NYT!!!!!!
        Minä näin helvetin ja tiedän että se on todellinen ja oikeasti olemassa!!!!!!"

The real and only truth about this world:
        https://www.youtube.com/watch?v=VvApvRL-LCE&feature=share

"Meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa! Näin sanoo Raamattu!" (Fb 1.1.)

• Illuminatidemoni
        Taivahan-talikynttilät kirjoitti:

"Meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa! Näin sanoo Raamattu!" (Fb 1.1.)

"Obamaa suojelevat demonit." (Tunkki Fb:ssa 1.1.)

• huolestuttavaa

Voi Tuksua. Ei oikein lupaavalta kuulosta noi jutut. Hakeutuis nyt hoitoon ennen kuin on liian myöhäistä. Tai ehkä se raja on ylitetty jo.

• pää_pipi

Kviinillä taitaa olla taas aika käydä lataamossa...

• Ei-ole-pimmee

Ei ole syytä, sillä eihän hän ole kiihkoilija :D
        "Mua on turha syyttää kiihkoilijaksi tms. pimeäksi tyypiksi!!!
        Avatkaa nyt silmänne Suomi mitä on tapahtumassa! Tässä auttaa enää usko Jeesukseen, pääasia on sielun pelastuminen taivaaseen!" (Kviini Fb:ssa 2.1.)

• tärkeysjärjestys
        Ei-ole-pimmee kirjoitti:

Ei ole syytä, sillä eihän hän ole kiihkoilija :D
        "Mua on turha syyttää kiihkoilijaksi tms. pimeäksi tyypiksi!!!
        Avatkaa nyt silmänne Suomi mitä on tapahtumassa! Tässä auttaa enää usko Jeesukseen, pääasia on sielun pelastuminen taivaaseen!" (Kviini Fb:ssa 2.1.)

"Tässä auttaa enää usko Jeesukseen, pääasia on sielun pelastuminen taivaaseen!"

Kyllähän pääasia kuitenkin on julkisuus, viina ja pillerit.

• Uhma-ja-kopeus

Tunkki hehkutteli 2.1.
      "Ennustajat lehdistössä jotka ennustavat minulle aina pahaa jne; Raamattu kieltää ottamasta yhteyttä ennustajiin ylipätäänä. Heillä on tietoa mutta se tulee paholaisesta. Minä olen Jeesukseen uskova kristitty ja rikon Hänen voimansa kautta kaikki kiroukset, paholaisen juonet yms. rikon kaiken Jumalan ja Jeesuksen kautta, en itseni kautta. Hänellä on KAIKKI valta aina ja iänkaikkisesti! AMEN!"
      --
      "Happy New Year!!!!! From Helsinki, Finland! Olympiastadion kesällä 2014, Jeesuksen kasvot suoraan hiuksissani, Jos joku ei enää usko minua siihen, että Jeesus on HERRA ja Vapahtaja, niin silloin kukaan ei usko Jeesukseen! Varokaa, paholainen tulee susi lammasten vaatteissa." http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288719336129.html
      --
      "David Herzog Ministries, täysin uskoontullut kristitty, paikalla paljon myös suomalaisia pasttoreita. Tunsin kuinka lämmin aalto lähti ylhäältä käsin, koko vartaloani pitkin alas enkä tiennyt tapauksesta mitään. Vasta myöhemmin ystäväni kertoivat siitä innoissaan. Tuo merkki oli VAROITUS KOKO SUOMELLE!!!!!! Tiesin sen jo silloin, mutta en viitsinyt silloin puhua vielä asiasta. Merkki on osoitus siitä, että Jeesus tulee takaisin pian maailmaan."
      --
      "USKOKAA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN NYT!!!!!!!!! NYT ON KYSEESSÄ TAISTELU SIELUISTA!!!!! Kuoleman jälkeinen elämä on ikuista, joko taivaassa tai helvetissä!!!!!" (Fb)

• Harhat-syvenevät

Tunkilta (Fb 2.1.):
      "Koen kristittynä, että minun pitää kertoa tästä kaikille muillekin, jopa oman henkeni uhalla! Nyt on kysymyksessä taistelut sieluista!!!!!! Helvetti on ikuinen! Mua ei kiiinnosta jos joku kaverini väittää mua sekopääksi!!!! Koska tämä, mistä kirjoitan, on TOTTA."
      --
      "USKOKAA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN NYT!!!!!!!!! NYT ON KYSEESSÄ TAISTELU SIELUISTA!!!!! Kuoleman jälkeinen elämä on ikuista, joko taivaassa tai helvetissä!!!!!"
      --
      "Katsokaa näitä videoita, olisin onnellinen jos edes YKSI sielu pelastuu näitä katsottuaan!!!!!! Jeesus on ainoa tie, totuus ja elämä!!!!!!"
      Science Documentaries 2015: The Antichrist End of the World - Full Documentary: https://www.youtube.com/watch?v=KXmh6Sj98cM&feature=share

• Paippeli
    • kieroilua

Tää on nyt taas jotain esittämistä jotta sais taas jonkun alkkisvierotushoidon honolulusta?Osaa esittää oikeille ihmisille ja taas lohkee sympatiaa ja rahaa. Mitä teki viimeksikin sillä matkalla? Kävi maksullisissa miehissä ja yhden houkutteli suomeenkin huonoin seurauksin? Samoin se feikkas sen juomisen kans ja sitten se japanilainen poika bongas sen keskellä yötä viinakaupan hyllyjen välistä, että sellainen katkoreissu? hahhhaa, hölmöjä saa huijata on rouvan teema.

• No-true
    • Ylöstempaus

"Huh huh....... mut kutsuttiin "The John of God" nimiseen puhdistautumistilaisuuteen ja kokouksiin Brasiliaan joissa nimenomaan Oprah Winfrey käy. No kyseessä on kyllä tuolta pahuudesta tulevat voimat, eikä mistään muusta!

Ei meidän elämän tarkoitus ole päästä mahdollisimman rikkaaksi tai kauniiksi tässä ajallisessa maailmassa, vaan SIELUJEN PELASTUS TAIVAASEEN! (Fb 9.1.)

• Miljoonakertainen

"Näkymä parvekkeeltani Honolulussa Hawaijilla, vuodenvaihteessa 2014-2015. Matkustin kahden maan kautta yksin tuonne ja vaikka olen ollut ympäri maailmaa, niin mielestäni tuo paikka on suoraan sanottuna paras, jossa koskaan olen ollut!

Siis ihan kirjaimellisesti maanpäällinen paratiisi ja koska olen kuullut, että kuolemanjälkeinen paratiisi kristityille on vielä miljoonakertainen tuohon nähden, niin ei sitä voi edes kuvitella!!!!!" (11.1.2016)

Pilkahduksemme paratiisiin: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1512780105685537&set=a.1376448542652028.1073741827.100008606854730&type=3&theater

• aamenet

"Jumala, suo meille tyyneyttä hyväksyä asiat, joita emme voi muuttaa, rohkeutta muuttaa, mitkä voimme ja viisautta erottaa nämä toisistaan."
      (Tunkin Fb 13.1.)

• sanomaa

Jatko: "Uskossa olen, ja sitä sanomaa aion levittää eteenpäin, olin sitten julkisuudessa tai en. Mutta julkisuus antaa hyvän väylän evankeliumin levittämiseen, ongelmana vain on se, miten lehdet asiat ilmaisevat ja mistä medioista puhutaan." (Fb)

• Viinapullonpiilottaja
        sanomaa kirjoitti:

Jatko: "Uskossa olen, ja sitä sanomaa aion levittää eteenpäin, olin sitten julkisuudessa tai en. Mutta julkisuus antaa hyvän väylän evankeliumin levittämiseen, ongelmana vain on se, miten lehdet asiat ilmaisevat ja mistä medioista puhutaan." (Fb)

"Alkoholisti on alkoholisti koko loppuelämänsä vaikka raitistuisikin ja tunnen ihmisiä, jotka ovat myös uskossa ja heillä on silti sama ongelma. Minusta näitä kaikkia asioita on turha jauhaa tässä enempää." (Tunkki Fb:ssa 13.1.)

Viinapullonpiilottaja kirjoitti:

"Alkoholisti on alkoholisti koko loppuelämänsä vaikka raitistuisikin ja tunnen ihmisiä, jotka ovat myös uskossa ja heillä on silti sama ongelma. Minusta näitä kaikkia asioita on turha jauhaa tässä enempää." (Tunkki Fb:ssa 13.1.)

"Minulle ei tule laskuhumalaa koskaan. Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin." (Tunkki Fb:ssa 13.1.)

• Syy-juoda

"Minulle ei tule laskuhumalaa koskaan. Saan ihan järjettömän hyvän olon juomisesta, se on verrattavissa orgasmiin." (Tunkki Fb:ssa 13.1.)

Nooh, ilmankos sitä viinaa uppoaa pullokaupalla. Vuosikaudet.

• Miamin-trippi

Tukiainen Facessa:
      "Minun kimppuuni hyökkäsi noin 300 demonia hotellihuoneessani Miamissa. Minut vietiin myös katsomaan, miltä helvetti näyttää, ihmiste sielua heitettiin suoraan korkean vuoren juurelta helvettiin. Siellä oli palava tuli, näin sen.

Paholaiset sanoivat minulle, että säästyn Suomen kärsimyksiltä, jos alan palvomaan kolmiota, ja he antavat minulle jotkut ihmevallat rahaan ja maineeseen, jos jään asumaan Miamiin. En voi kertoa kaikkea.

Jumala tietää, että yritän pelastaa niin monta sielua taivaaseen kun pystyn. Siksi myös olen vihattu."

• Miamin-trippi

Jatkoa:
        "NYT KUUNNELKAA: SAATANA OTTAA KOKO MAAILMAN HALTUUNSA!!!!!
        TÄMÄ NÄYTETTIIN MINULLE SYYSKUUSSA 2015 MIAMISSA.
        ÄLKÄÄ IKINÄ OTTAKO PEDONMERKKIÄ!!!!!
        SE JOKA SEN OTTAA, JOUTUU AUTOMAATTISESTI HELVETTIIN!!!!"

• Kun.bentsot.eivät.potki
        Miamin-trippi kirjoitti:

Jatkoa:

Johannan vauhti ja paatos kiihtyvät ennen loppurysähdystä!

• Glamyyrin-määrä-suuri
        Miamin-trippi kirjoitti:

Jatkoa:

Voi ihmisparkaa, järkensä on menettänyt.

• Elämä-hukattu
        Kun.bentsot.eivät.potki kirjoitti:

Johannan vauhti ja paatos kiihtyvät ennen loppurysähdystä!

Tuolla keski-ikäisellä akalla ei ole mitään. Ei mitään.

• Albertin-murjussa
    • Jeesuksenveri

Lissää Tunkilta:
      "Jeesus Kristus VOITTI pahuudenvoimat ristinkuoleman kautta ja jo aikojen alussa, ennen maailmanluomista; Jumala, suuri Kaikkivaltias Jumala, heitti yhden enkelinsä nimeltä Lusifer, pois taivaasta pahojen seuraajiensa kanssa!!!!

Jumalan valtakunta on ja pysyy!!!!! Jeesus tulee pian takaisin!!!! AMEN!!!! Se jolla korvat on, kuulkoot mitä sanon!!!! Kirjoitan nämä Pyhän Hengen kautta!

On tulossa kärsimysten ajat, mutta turvautukaamme Jeesuksen vereen joka on kaikkia valtoja suurempi! AMEN!" (Fb)

• Jeesuksenveri

Jatkoa:
        "Täsmennän ihmisille jotka eivät ymmärtäneet: Lusifer on paholainen, Belsubub. Pelastakaa sielunne!!!! ÄLKÄÄ menkö hänen puolelleen!!!!! Ei mihinkään Illuminaattiin, ei mihinkään ansaan!!!! Amen!!!!! Minuun ei ole pahalla valtaa; Jeesus on ostanut minut kalliilla verellään!" (Fb)

• Jeesuksenveri

Jatkon jatko:
        "Täsmennän vielä: tietoni eivät tule minulta, vaan Pyhä Henki avaa minulle ovia. Turha minusta on sanoa, että olisin "heikko" tai "sekopää". Te tulette näkemään että olin oikeassa! Saatana kiusasi myös Jeesusta vuorella, jonka Jeesus torjui." (Fb)

• Horinatäti

"Mikä ihmisiä riepoo kun aletaan oikein fanittamaan saatanan keksimää "The New World Orderia...."???? Ihan oikeasti; ettekö todellakaan tajua mitä on tulossa????

Tämän elämän jälkeen on olemassa ikuinen järkyttävä kidutusten paikka ja palava tuli, jonne joutuu suuri osa ihmiskunnasta!!!!!! Miten KUKAAN voi haluta helvettiin omasta tahdostaan????? OLETTEKO SOKEITA???" (Fb 3.2.)

• Stop-uskonhorinat

Tunkki uskoi Facessa näin:
        "Uskovainen voi myös kiroilla jos hermostuu, kyseessä on alapään sanasto, ei noihin muihin voimiin liittyvät sanat. Te keksitte aina jotain, mistä valittaa, jankuttaa, kiusata jne." (4.2.)

• vasen-silmä

Tukiaisen Dolls Diaryssa 8.2.16:

"Kirjoitin edellisessä kirjoituksessani tänne varoituksen vasemman silmän merkistä, joka näkyy nykyisin olevan hyvin monessa eri yrityksessä, mainoksissa ja olin tosi kauhistunut, että se on myös uusimman Kirkko ja Kaupunki lehden kannessa, jossa vielä otsikkona on "Tapahtuuko hyvä maailmassa?"

Jokainen kristitty varmasti tietää mistä puhun. Kyseessä on paholaisen silmä, jonka merkit valmistavat koko maailmaa tulevaan "uuteen maailmanjärjestykseen."

Sen takia myös pyydän ihmisiä, että lukekaa paljon Raamattua (vanhaa painosta, ei uutta), sekä Kuva ja Sana julkaisuilta löytyy erittäin hyvää materiaalia kyseisestä aiheesta sekä yleisesti ottaen uskosta.

En täällä puhu aiheesta hirveän paljon enempää, omilla Facebook sivuillani on joitakin videoita, joissa näytän osan merkeistä, jotka ovat kaikki pahanpalvontaa. Tämä ei kuitenkaan ole nyt oikea paikka kirjoittaa aiheesta yhtään enempää, tämä on tarkoitettu yleisesti ottaen aikatauluni ja keikkojeni kertomiseen."

• NWO-tulee.ja.tappaa

Tunkki raportoi eräässä Rajat kiinni -Facebook-ryhmässä seuraavaa:

"Media salaa ihmisiltä mitä on tapahtumassa. NWO on tulossa, yksi kirkko, yksi maailmanvaluutta, yksi diktaattori joka astuu koko maailmassa valtaan, maailmanvaluutta esitetään ensin "lempeästi" ihmisille, kuinka järkevää on ottaa mikrosiru käteen tai otsaan, mutta myöhemmin se tulee pakolliseksi.

Tämä lukee Ilmestyskirjassa, Raamatussa, se on pedonmerkki 666.
        Nyt merkkejä on jo jokapaikassa, jotka valmistelevat ihmisiä tulevaan.
        Pakolaisvirta liittyy koko hommaan."

• Saatana-haluaa-kaikki

Päivän mietelause Tunkilta:
      " Jos haluat menestyä, saada lähestulkoon maailman omaksesi (paholaisen yritys eksyttää itse Jeesus), niin sinun tulee allekirjoittaa sielusi saatanalle.

Näin ovat tehneet mm: Rihanna, Jay-Z, Beyonce Knowles, Adele, Nicky Minaj, Madonna, Lady Gaga, Marilyn Manson, Katie Perry, Justin Bieber, Ariana Grande, elokuvatähdistä hyvin monet, jalkapallotähdistä hyvin monet, ÄLKÄÄ ANTAKO EKSYTTÄÄ ITSEÄNNE!!!!! Tiedän useita tuhansia, jotka kuuluvat samaan liittoon, mutta jääkööt nyt nimet mainitsematta." (Fb)

• Jeesustukkainen

Markku Tukiainen kävi Taivaassa dotherin mukaan: "Ihanan asian sain kuulla: rakas isäni Markku Tukiainen oli muutamia kk sitten, kun hän oli hyvin lähellä kuolemaa, käynyt taivaassa ja isäni oli nähnyt Jeesuksen sekä........ IHANAA: mun siskon Julian!!!!! Siskoni Julia Tukiainen oli Jeesuksen kanssa taivaassa!!!!! ❤❤❤ Nyt mulle tuli suurempi rauha vielä sydämeen!!! kiitos Jumala!"

• Jeesustukkainen

Dother jatkoi: "Julia on paremmassa paikassa kuin me!!!!! Ihanaa että sain varmistuksen tästä, koska helvetti on myös olemassa. Ja NWO on tulossa, joten kiitos Jumala että isältäni tuli tämä UPEA tieto!!!" (Fb)

• aamen.ja.huutomerkit

"Rakastan Jeesusta Kristusta, ja Hanen nimeaan mina palvon ja Hanta mina kunnioita seka Iankaikkista Jumalaa!!!! AMEN!!!!!! -Johanna Tukiainen" (Fb 18.2.)

• Jellonia

Tunkin Facesta:
      "Kuvassa olevan leijonan katsoin unessani 7-vuotta sitten kun olin kuolemaisillani sairaalassa Helsingissa. Uneeni ilmestyivat yllaolevan kaltaiset kaksi suurta urosleijonaa, jotka vartioivat minua ja edesmennytta sisartani Juliaa suurten lampimien porealtaiden ymparilla, jossa oli paljon kukkia ja todella hyva tuoksu. Taman muistan viela nytkin. Nain on.

Isani oli muutamia kk sitten kaynyt myos taivaassa, ja nahnyt Jeesuksen ja Hanen seurassaan Julian. Joten siita saan myos rauhaa." (Fb)

• Zikahyttynen

"Paholainen yrittaa estaa minua ottamasta minua yhteytta eraisiin ihmisiin,
      mutta JUMALA on suurempi ja on AINA OLLUT JA TULEE OLEMAAN!!!!!

Cool time with people from all around the world in Bali.

Mina kunnioitan ja rakastan Jeesusta Kristusta,silla ainoastaan Pyhan Hengen kautta ymmarsin, etta Han oli ainoa Oikea Jumala ja tulee aina olemaan!!!!
      Jumala sanoo Raamatussa mina olen Alfa ja Omega, TAHAN EI TULE
      LISATA MITAAN EIKA MITAAN JATTAA POIS." (Tunkki Fb:sa 21.2.)

• Padre-Padre

"Isälleni Markulle luen tällä hetkellä psalmeja, Rakas Jumala Anna iskäni vielä jaksaa ja lähetä Sinun suojelusenkelisi hänen ylleen!!!
      Olen lukenut Raamattua päivittäin, jossain kohtaa Jumala kielsi isän sanomisen isäksi, sillä on VAIN YKSI JUMALA jota voi isäksi sanoa. Siksi sanon nyt muilla sanoilla kuten "Padre", "iskä" jne.mutta en kutsu ketään muita enää "isäkseni" paitsi Jumalaa, Herraa korkeavaltiasta. Ikuinen Jumala!!!!!!! Amen! Alfa ja Omega!" (Johanna Armollinen Fb:ssa 22.2.16)

• Toimi-loves-Johanna

Tunkin jeesusteluun sopii mainiosti, että hän seurustelee kristilliseroottisesti entisen kristillisdemokraatin, nykyisen perussuomalaisen Toimi Kankaanniemen kanssa. Seiska raportoi:

"... Kansanedustaja Toimi Kankaanniemi (ps.) on antanut kohublondi Johanna Tukiaiselle rahaa ja järjestänyt tälle uuden asianajajan. Tapahtumien yksityiskohdista kristitty kansanedustaja on kuitenkin hyvin muistamaton.
      Seiskan saamien tietojen mukaan pari tutustui viime keväänä, juuri kun Toimi oli oman seksiviestikohunsa myrskyn silmässä..."

Artikkeli 25.2.16: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Toimi-Kankaanniemi-ja-Johanna-Tukiainen-maksoiko-kansanedustaja-tuhmista-kuvista/1095689

• Ei-jeesustukkainen
      • nyt.tää.taas.jatkuu

"THE GOD SAYS; I AM WHO I AM. Jumala kaikkivaltias on syössyt jo pahanvallat ikiaikojen helvetin lieskoihin eikä sieltä ole paluuta! HÄN ON KAIKKIVALTIAS! AMEN!" (Tunkki Fb:ssa 7.3.)

• ulkokultaistasoopaa

Johanna! Aloita uskonnon opiskelut katekismuksen käskyistä, jospa niitä ymmärtäisit. Aloita vaikka ihan kuudennesta käskystä, selityksineen! Kun sen osaat ihan ulkoa, niin kerro meille, mitä opit! Kaikissa muissakin käskyissä on Sinulle oikein selviä ohjeita, opettele ja toimi niiden mukaan, tai lopeta tuo tekopyhyys!

• Silmät-pöllöt-saatana

"Jeesus antoi meille MOLEMMAT silmät joilla näemme!!!! Ei yhtä silmää!!!! Se on paholaisen juoni, tajutkaa nyt tämä ennenkuin on liian myöhäistä!" https://www.instagram.com/p/BCvW7acwmld/ (9.3.)

• Silmät-pöllöt-saatanat

• sanoma.vastaanotettu

"Sain taas sanoman Jumalalta: Älkää peljätkö niitä, jotka voivat ruumiine
      tappaa vaan niitä, jotka voivat viedä sielunne iänkaikiseen kadotukseen!

Tämä lukee myös Raamatussa, mutta ei tässä muodossa, pääasia, että
      sanoma on selvä. Paholainen on nyt mailmassa ja voi hyvin. Jeesus
      hänet kuitenkin ristillä voitti jo!!!! AMEN!!!!! Uskokaa ennen kuin on liian
      myöhäistä." (Fb 11.3.16)

• lisää.sanomaa

"Varoitan kun saan sanomia! Jumala olkoot kanssanne ja mun kanssa.
        En haluaisi olla mikään profeetta, mutta minulle on annettu profeetoimisen armolahja. Lahja Jumalalta ja kaikki ne katoavat. Tärkeintä on että pelastamme sielumme taivaaseen!!!!" (Fb 11.3.)

• Muistinvirkistyksenä
      • Painu.helvettiin.siitä

Onpa hirveä ilmestys.

• Helvetin-perkele
        Painu.helvettiin.siitä kirjoitti:

Onpa hirveä ilmestys.

Ja eeppinen todistaminen raamatullisine näkyineen ja vahvoine eleineen...

• horinointia

"Meidän tulee kuitenkin muistaa, että joudumme tilille VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ kuoleman jälkeen jokaisesta teosta jonka olemme maanpäälle tehneet ja ainoastaan JUMALA KAIKKIVALTIAS on se, joka tulee tuomitsemaan niin elävät kuin kuolleetkin!

Minua ei satuta joidenkin tiettyjen ihmisten kiusaaminen, koen itseni etuoikeutetuksi, että saan olla kiusattu, sillä Jeesus tuli juuri heidät pelastamaan, eikä fariseuksia." (Tunkki Fb:ssa 14.3.)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      51
      1695
    2. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      321
      1494
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      102
      1466
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1185
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      22
      1173
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      69
      1134
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1127
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      78
      1072
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      968
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      896
    Aihe